2. Bölüm

1.4K 78 51
                                    

Yazma hevesim çok nadir geliyor ama yazmak için elimden gelen herşeyi yapacağım ve ek olarak

Ben artık ukelerin böyle masum bebek gibi olması gına getirdi. Eski hikayelerim de de bende yaptım.

Ama bu hikaye biraz farklı :)

Niye her sex teklifini seme ediyor?

Niye uke azgın olamıyor?

:)

Neyse ek olarak mikey ın saçı siyah olsun istediler. Siyah yapacağım ve manga ile hiç bir alakası yoktur.

Erkeklerin elbise giymesi çok normal bu kitapta.

Ve mikey ın boyu bu hikayede biraz daha uzun takemichi ile aralarında beş santim falan olucak. Çok bir şey değil iyi okumalar.

Haberim ola.

İyi okumalar<3

_____________________________________

____________________

_____

Mikey gördüğü manzara karşısında dili tutulmuştu. Karşısındaki siyah saçlı adam ise sırıtarak ona baktı ayağa kalktı.

"Sende kimsin!?"

Manjirou nun şok içinde sorduğu soruya karşı karşısındaki siyah saçlı çocuk ayağa kalktı ve kırmızı elbisesini düzeltti.

Elindeki nargileyi içine çekti ve burnundan dumanları çıktı. Manjirou şok içinde karşısındaki adamın rahatlığına bakıyordu.

Mikey yutkundu ve karşısındaki adam ı süzdü.

Siyah azda olsa uzun saçları vardı. Saçları ensesini tamamı ile kapatıyordu. Mavi ışıltılı gözleri vardı. Giydiği elbise omuzlarından düşüyordu. İnce beli vardı. Bacakları da inceydi. Elbise baldırlarına kadar kapalıydı sonrası ise açık kalıyordu.

Mikey yutkundu. Bu güzelliği ilk defa görüyordu.

Karşısındaki çocuk ona doğru yürüdü ve onun yanına geldi. Mikey gencin mavi irislerine e karşı dili tutulmuş gibiydi.

"Benim bölgem e neden geldin?"

"Sen kimsin ilk önce ona cevap ver?"

"Hanagaki takemichi. Buranın müdürüyüm."

"Ne!?"

Takemichi manjirou nun bu şaşkınlığına anlam verememişti. Manjirou sert gözleriyle ona baktı ve elindeki silahı takemichi nin kalbine doğrulttu.

Takemichi nin tepkisi değişmemişti. Takemichi mikey a daha çok yaklaştı. Yakınlıkları fazlaydı. Ama ne mikey çekiliyordu nede takemichi. Takemichi mikey ın siyah irislerine baktı.

"Ne istiyorsun? Kimsin?"

"Borç aldığın sano manjirou yum"

Takemichi gülmemek için dişlerini bastırdığında mikey daha çok şaşırdı. Takemichi sırıttı ve nargile yi içine çekti.

"Neye gülüyorsun?"

Takemichi nargile dumanını mikey ın yüzüne üfledi. Mikey şok içinde bir takemichi ye birde elindeki silaha baktı.

"Ah be! O kadar da denemiştim kaçmayı"

Takemichi telefonunu cebinden çıkardı ve bir numarı tuşlayıp onu çaldırmaya başladı. Telefon açılınca takemichi telefonu kulağına götürdü.

HırsızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin