Çıkan yüksek sesle birlikte manjirou kulağını kapattı. Takemichi nin olduğu bar a gelmişlerdi ve takemichi nin dışarı çıkmasını bekliyordu.Neden onu beklediğini oda bilmiyordu sadece bekliyordu işte. Manjirou ya neden beklediğini sorsanız cevap olarak kafanızda bira şişesi kırardı. Aynı sanzu ya yaptığı gibi.
•••••
"Off ne giycem fuyu!"
Chifuyu ve takemichi iki saatten beri üzerlerine giyecek kıyafet arıyorlardı.
"Kıyafetlerin çok açık! Harikalar tam istediğim gibi."
"Bu kıyafetleri hatırlıyor musun bar da deli gibi dans etmiştik. Herkes bizle yatmak için para vermişti. Paraları alıp kaçmıştık."
Chifuyu aklıma gelen anılar ile kıkırdadı.
"Orospu olmadık en azından ona şükret"
"O sonraki kadememiz zaten"
Chifuyu takemichi nin bu sözü üzerine kahkaha atmaya başladı. Takemichi ise sadece kıkırdadı.
Chifuyu gülmesini zar zor durdu ve kendine bir kıyafet baktı. Chifuyu mennun bir ifaede ile kıyafeti takemichi ye gösterdi.
"Bunu deniyeceğim"
Chifuyu kıyafeti giyerken takemichi ise kendine başka kıyafetler bakıyordu.
Chifuyu giydiği kıyafeti düzeltti. Takemichi arkasına döndü ve chifuyu baktı.
"Çok güzel oldu"
"Sende bu kıyafetle uyumlu bir şeyler giysene."
Takemichi hevesle kafasını salladı ve dolabından bir kaç kıyafet çıkardı.
"Takemichi belin ip incecik o yüzden çok güzel durdu"
"Teşekkür ederim chifuyu hadi gidelim artık"
Chifuyu başı ile onayladılar ve odadan çıktılar.
••••
"Patron işine karışmak gibi olmasın ama bence beklemeye değmez-" adamın sözü kafasına yediği kurşunla kesilmişti. Adamın cesedi hızlıca yere düserken mekandaki kimse bunu umursamamamıştı. 'Alışmış olmalılar' diye düşündü manjirou.
"Chifuyu nerde acaba?"
Baji nin homurdanması üzerine mikey baji ye anlamaz gözlerle baktı.
"Baji kim amk?"
"Seninki nin best i?"
"Siz ne ara tanıştınız- dur bir saniye benimki mi!?"
"Heee seninki"
"O kim amına koyim benim niye haberim yok"
"Salağa yatma mikey çocuğun içine düşmediğin kaldı."
"Yok öyle bir şey baji götünden başından uydurma"
Baji mikey a göz devirdi. Baji manjirou nun takemichi ye olan bakışlarını yakalamıştı.
"İlk görüşte aşık mı oldun lan harbiden?"
"Siktir git baji aşık falan değilim."
"Ona olan bakışların farklıydı. İlk görüşte aşık olmuş gibiydin"
"Aşk diye bir şey yok baji. Aşk sadece kafamızda kurduğumuz salakça bir düşüncedir. Aşk diye bir şey yoktur."
"Büyük konuşuyorsun mikey"
"Büyük değil gerçekler baji."
Manjirou nun umursamaz sesi baji yi iyice sinir ediyordu. Baji derin bir nefes aldı. Biliyordu arkadaşı çok fazla inat birisiydi. Onu kararından döndüremezdi. Arkadaşı ancak yaşayarak öğrenebilirdi.
"Siz şu chifuyu mu dur her ne boksa onla nasıl tanıştınız"
Baji arsızca sırıttı. Ve mikey a göz kırptı.
"Sen gidince biraz muhabbet ettik. Ve çok kafa birisi. Sonrası ise küçüklerin bile bileceği konular değil"
"Baji seni var ya!?"
Bar ın kapısı açıldığında mikey ve baji nin dikkati oraya dönmüştü.
____________________________________________________________________
_____Umarım beğenmişsinizdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırsız
Fanfiction"Sadece bir hırsızsın!" "O yüzden mi gece benimleydin!?" :) Miketake, maitake kitabıdır. Sevmeyenler siktir olabilir