8. Bölüm

860 64 27
                                    


"MAFYA LİDERİ İLE SEX Mİ YAPTIN!?"

Senju ve diğerlerinin şok olmuş bir şekilde sorusuna takemichi sırıttı.

"Bu kadar çok merak ediyorsanız detay a girebilirim?"

Takemichi sırıtarak söylediği söz üzerine hinata yüzünü ekşitti.

"Duymak istemiyorum"

"Ayy bende anlatmaya çok meraklıydım yazık oldu."

"Liderler sevgili misini?"

Chifuyu nun merak dolu sorusu üzerine takemichi göz devirdi.

"Tabiki de hayır! Sadece sex yaptığım herhangi birisi."

"Düşünsenize bir de takemichi aşık oluyormuş!"

İnui nin bunu söylemesi ile masadaki herkes kahkahaya boğuldu. Takemichi gülümsedi ve göz devirdi.

"Bi yoshiko sorununu daha çekemem!"

Ortamdaki herkes o ismi duyunca gerilemişti. Takemichi bile söylerken yüzündeki korku belli oluyordu.

Masaya baji nin gelmesi ve chifuyu nun yanına oturması ile herkes ikiliye baktı.

"Ne bakıyorsunuz len?"

Takemichi chifuyu ya 'hayırdır?' bakışlarını yönetirken chifuyu takemichi ye göz kırptı.

Baji nin arkasından Koko gelip inui nin yanına oturdu.

"Ulan üvey evlatlar siktir olun masadan."

Senju nun sinirle bir şekilde söylenmesi üzerine koko cebindeki tomarla dolarları masaya attı.

"Artık kalabiliyoruz"

Takemichi paranın iki katını cebinden çıkardı ve koko ya fırlattı.

"Senin kazandığın o para nın en az 100 katını ben saatte kazanıyorum."

"İşte sugar daddy im!"

İnui nin heyecanla söylenmesi üzerine koko somurttu.

"Benim de sugar daddy im olmaya ne dersin?"

Baji nin konuşması masadaki herkesi kahkahaya boğmuştu.

Hinata kafasını çevirdi manjirou nun onlara doğru geldiğini görünce yuzuha ya 'manjirou geliyor takemichi nin yanından acilen kalk!' bakışlarını gönderdi.

Yuzaha da kafasını çevirince manjirou nun geldiğini gördü ve hemen takemichi nin yanından kalkıp mitsuya nın yanında oturan hakkai nin yanına oturdu.

"Ne oluyor amına koyim?"

Manjirou gülümsedi ve takemichi nin yanına oturdu.

"Sen nerden çıktın lan?"

"Bir yerden çıktık diyelim."

Manjirou nun imalı konuşmasını takemichi anlamıştı. Takemichi nin yanakları kızarmıştı. Takemichi kafasını çevirdi ve gülümsemesini sakladı.

Takemichi nin grubunda olan kişiler takemichi ve manjirou ya şokla bakarken baji ve koko onların neden bu kadar çok saşırdığına anlam verememişti.

Manjirou cebinden sigara paketini çıkardı ve bir tane sigarasını aldı.

"Banada versene"

Manjirou başıyla onayladı ve pakatten bir sigara daha alıp takemichi ye verdi.

Takemichi sigara yı dudaklarının arasına koydu. Manjirou çakmakla sigarasını yaktı ve sigarasını dudağından ayırmadan takemichi ile yakınlaştı ve takemichi nin dudaklarında olan sigarı kendi sigarası ile yaktı.

"Oha amına koyim! Çıkalım isterseniz siz rahat rahat sevişin!"

"Yapmadığımız şey değil o yüzden pek bir şey değişmez"

Manjirou nun söylediği söz üzerine chifuyu ve diğerleri kıkırdadı.

"Yakında siz sevgili olursunuz"

"Tanrı korusun!"

Manjirou ona gözlerini devirdi. Baji arkadaşının bu haline gülümsedi.

•••••

Bölümü okuduğunuz için teşekkür ederim<3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölümü okuduğunuz için teşekkür ederim<3

HırsızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin