"Jessica ile bir ilişkim hiç bir zaman olmadı. Sadece lisedeyken arada bir okula uğrardım onun dışında çoğunlukla çete işlerinde ilgileniyordum. Jessica bana o zamanlar anormal derecede takıntılı aşkı vardı. Aşkı tehlikeli bir hal aldı. Başka bir adamdan çocuk yaptı ve bana alkollü olduğum sırada olanın olduğunu söyledi. Bende buna inandım. Çocuk doğunca DNA testi yaptırdım ve tahmin edebileceğin üzere gerçekler ortaya çıktı. Jessica yı zaten sevmiyordum sırf çocuk için ona katlanıyordum. Jessica ya hesap sormaya çalıştığımda korkunç bir şey oldu ve Jessica çocuğumu öldürdü. O benimde çocuğumda. Aslında sadece benim çocuğumdu. Ve onu öldürdü"Manjirou son sözleri yere bakarak söylemişti. Takemichi zar zor ayağa kalktı ve manjirou nun yanına gidip kollarını manjirou nun boynuna doladı.
Manjirou tane nin belinden tuttu ve takemichi yi kendine çekti. Takemichi manjirou nun kucağında rahat bir pozisyonda oturdu.
Takemichi manjirou nun siyah saçlarını ince parmaklarıyla geriye ittirdi ve anını manjirou nun anına dayadı. Manjirou gözlerini kapattı. Takemichi de gözlerini kapattı.
"Nie bıraktın beni?"
"Bırakmadım"
"Kaçırmasaydım bırakırdın ama"
"Olur hayatta öyle şeyler"
"Sen cidden çok gıcıksın takemichi"
"Biliyorum manjirou. Sen sanki hiç gıcık değilsin"
"Yoo değilim"
"Az önce nerdeyse bana tecavüz eden kimdi"
"O gıcıklık değildi"
"Doğru o sadistlik, piskopatlık gibi kavramlara giriyordu pardon yaa bak şuan guruna dokunmuştur yanlış kelime"
Manjirou kıkırdadı ve takemichi nin dudaklarına bir öpücük kondurdu.
"Ne desem boş ama özür dilerim takemichi. Senin bedenine senden izinsiz bir şekilde dokunduğum için herşey için özür dilerim."
"Sıkıntı değil manjirou seninle sex yapmak sıkıntı değil ama kanatmana gerektirecek bir şey yoktu bence. Ve lütfen bir daha oyuncak yada garip garip şeyler kullanma."
Manjirou kıkırdadı. Takemichi de aynı manjirou gibi kıkırdadı.
"Takemichi bana hayat hikayeni anlatır mısın?"
"Hayatımda pek bir şey yok ki?"
"Hayır var eminim! Biliyorsun istersem her türlü öğreneceğimi ama senden duymak istiyorum anlat lütfen"
Takemichi derin bir iç çekti.
"Benim annemle babam zorla evlenmişler. İkiside birbirlerini asla sevmemiş. Onların aileleri zorlamış. Bir süre sonra babamın ailesi öldü Kısa bir süre sonrada annemin ailesi öldü. Babam depresyona girdi ve şirketimizi batırdı. Babam her gün içmeye ve kumar oynamaya giderdi. Her seferinde de kaybedecek kadar gerizekalıydı. En sonunda babam annemin bedenini satmaya başladı. Zorla. Annem bunu yapmak istemiyordu çok kez evden kaçmaya çalıştı ama babam her seferinde onu buluyordu. Benimde evde iyi muamele gördüğüm söylenemezdi. Fena dayak yiyordum. Bir süre sonra annemin vajina bölgesi fazla sperm yüzünden mikrol kapmış ve annemde bu yüzden öldü. Babam annemin yaptığı işi zorla bana yaptırmaya çalıştı. Ama gelen adamların sikine vuruyordum biraz tehlikeli bir velettim. En sonunda babam beni bir bar sahibine sattı. Adam pedofil çıktı ve çok fazla tecavüz edildim. En sonunda dayanamadım ve adamı öldürdüm. Adamın bütün mirası bana kaldı. Şuanda da bu haldeyim"
Manjirou şokla takemichi yi dinlemişti.
"Siktir"
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
Diğer bölüm final ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırsız
Fanfiction"Sadece bir hırsızsın!" "O yüzden mi gece benimleydin!?" :) Miketake, maitake kitabıdır. Sevmeyenler siktir olabilir