Takemichi yavaş yavaş gözlerini açtı. Takemichi nerde olduğunu anlayamadı ve yataktan doğruldu.Takemichi ayaklarına bakınca sağ ayak bileğini zincirlenmiş olduğunu gördü.
"Oğlum gene hangi sapık beni kaçırdı bir fantazi daha istemiyorum."
Takemichi dalga geçercesine söylendi. Takemichi nin bi an aklına dank etmiş gibi korku ile yataktan kalktı.
"Oğlum nerde!?"
Takemichi korku ile etrafına baktı. Bir yatak odasındaydı ve yatak odasının çevresi sırf cam dı. Cam dan dışarı bakınca sadece ağaçların ve yeşilliklerin olduğu bir ormanlık alan vardı.
Takemichi ayağa kalktığında farketti. Üzerinde sadece bir gömlek vardı ve altında hiç bir şey yoktu.
"Eee Amerika yı beğendin mi?"
Takemichi bu sesin sahibini biliyordu. Takemichi korku ile kafasını arkaya çevirdi ve manjirou yu gördü.
Manjirou nun üstünde hiç bir şey yoktu. Altında ise sadece bir pantolon vardı.
"Manjirou neden beni getirdin buraya ve kai nerde!?"
"Japonya'da bizde Amerika dayız"
Takemichi nin korku ile gözleri büyüdü. Takemichi hızlıca manjirou nun yanına geldi ve manjirou nun yakasını tuttu.
"NE DEDİN SEN! SEN NE DEDİĞİNİN FARKINDA MISIN! BU SAÇMALIKTA NE MANJİROU!? AYAĞIMDAKİNİ HEMEN ÇÖZ BEN GİDECEĞİM!"
Manjirou gözlerini kapattı ve takemichi nin bağırışını dinledi. Manjirou takemichi susunca takemichi nin belinden tuttu ve kendine çekti.
Takemichi ile manjirou dip dibeydi. Takemichi nin yanakları kızarmıştı. Takemichi utançla başını diğer tarafa çevirdi.
Takemichi bir yandan manjirou nun göğüsünü ittiriyordu. Ama manjirou nun güçlü kolları buna izin vermiyordu.
"Takemichi sana 2 seçenek vereceğim. 1. Si ya bana herşeyi anlatırsın. 2. sini seçecek olursan ben yorulasaya kadar beceririm seni"
Takemichi korku ile manjirou ya baktı. Manjirou nun kolay kolay yorulmayacağını biliyordu. Ama anlatamazdı. Jessica tehlikeli birisiydi. Takemichi çok fazla şey için korkuyordu.
Takemichi korku ile manjirou ya baktı ve ağzını açtı. Manjirou takemichi nin anlatacağını düşünerek kollarını gevşetti.
Takemichi ise bu fırsatı kullanarak bütün gücüyle manjirou yu itti. Takemichi manjirou nun kollarından kurtulmuştu. Takemichi koşarak odanın kapısından çıktı.
Manjirou ise sırıtarak takemichi yi izledi. Manjirou yavaş adımlarla takemichi yi takip etti.
Takemichi evin çok fazla büyük olduğunu farketmişti. Takemichi ayağındaki zincire baktı ve zincirin ayak bileğinin bağlandığı kısıl kemer gibi bir aletti. Takemichi nin gözleri kesici bir şey arıyordu.
Takemichi bira şişesini görünce koşarak onu aldı ve masada parçaladı.
Kırılan cam parçalarından büyük olanını takemichi eline aldı ve bileğinin o kısımını kesti.Takemichi zincirden kurtulunca koşarak kapıdan çıkmaya çalıştı ama kapı kilitliydi. Takemichi ne yapacağını bilemez halde etrafa bakmaya başladı.
Takemichi ayak seslerini duyduğunda daha çok paniye kapılmıştı.
"Hadi ama takemichy~ 2. Seçeneği seçeceğini söyleyebilirdin~"
Takemichi etrafına baktı ve bir kapı daha gördü. Takemichi koşarak o kapının yanına gitti ve kapıyı açtı.
Ama takemichi kapıyı açınca büyük bir şok yaşadı.
Odada sex oyuncakları ve bir de yatak vardı sadece. Oda sex odasıydı.
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•Oda bu arkada daha fazla oyuncak olduğunu hayal edin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırsız
Fanfiction"Sadece bir hırsızsın!" "O yüzden mi gece benimleydin!?" :) Miketake, maitake kitabıdır. Sevmeyenler siktir olabilir