24. Bölüm

464 44 21
                                    

Takemichi üstündeki kıyafeti düzeltti.

Takemichi aynada son kez kendine baktıktan sonra anahtarı aldı ve evden çıktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Takemichi aynada son kez kendine baktıktan sonra anahtarı aldı ve evden çıktı.

Takemichi kendine küçük bir ev almıştı ve tek yaşıyordu. Chifuyu ve baji ettiği kavgalardan sonra baji sürünmüştü chifuyu da en sonunda dayanamayı affetmişti şuan ikisi aynı evde kalıyordu.

Koko ise hâlâ sürünmeye devam ediyordu.

Baji ve chifuyu aynı evde kalıyordu ama chifuyu vaktinin çoğunu bar da ve takemichi nin yanında harcardı. Baji bundan biraz homurdansada chifuyu nun gönlünü yeni almıştı.

Takemichi sokaklarda yürümeye başladı Jessica nin tarif ettiği yer bir çocuk parkıydı.

Takemichi park a geldiğinde banklardan birine oturdu ve çocukları izlemeye başladı. Takemichi çocukları izlerken gözüne bir çocuk takıldı.

Çocuğun kıyafeti eskiydi ve kirliydi. Çocuğun mavi gözleri vardı ve mavi gözleri garip bir mutlulukla parlıyordu. Çocuğun siyah saçları rüzgarda birbirine karışıyordu.

Takemichi kendini kötü hissetti ve oturduğu banktan kalktı ve çocuğun yanına gitti. Çocuk tam gidecekken takemichi çocuğun omzuna elini koydu.

Çocuk şaşkınlıkla arkasına döndü ve kendisi gibi parıldayan mavi gözlere baktı.

"Bir sorun mu var bayım?"

Takemichi tek dizinin üstüne çöktü ve çocuğa gülümsedi.

"Adın ne senin?"

"A- adımmm he! Babam çoğunlukla işe yaramaz! Der annem ise gereksiz! Der ama hangisi benim adım bilmiyorum? Bu kelimelerin de ne anlama geldiğini bilmiyorum?"

Takemichi şokla gözlerini büyüttü ve yumruklarını sıktı. Böyle insanlardan nefret ediyordu. Nefret!

"Annenle baban nerde?"

"Bilmiyorum ki? Birazdan gelirler. Biliyor musun bayım! Bu gün benim doğum günüm diye 2 tabak yemek yiyebildim! Ve yarım saatte olsa oynamama izin verdiler! Bu gün babam benim canımı acıtmayacakmış söz verdi!"

Takemichi sinirden damarları belli oluyordu. Takemichi ayağa kalktı ve çocuğa elini uzattı.

"Benimde senin doğum günün için bir hediye vermemi ister misin?"

"Olur!"

Çocuk takemichi nin elini tutarken takemichi ise 'bir yabancı ile konuşulmayacağını bile öğretememişler pislikler!'

Takemichi parktan çıkarken aklına Jessica geldi. Takemichi göz devirdi ve 'boşversene bir dahakine konuşuruz'

••••

Takemichi siyah saçlı çocuğu biz mağzaya getirdi. Ve oradaki güzel ve sıcak tutucak kıyafetler aldı.

"Sana ne diye seslenmemizi istersin?"

"He? Bilmem ki? Annemle babam bu şekilde sesleniyor-"

"Kimsenin sana o şekilde seslenmesine izin vermemelisin! Sana kaichirou diyebilirmiyim?"

"Güzel isim! Olur diyebilirsiniz bayım!"

Takemichi gülümsedi ve kaichirou yu yemek yemeye götürdü.

Kaichirou yemekleri ilk defa görmüş gibi şok içinde yemeklere bakmıştı. Takemichi kaichirou yemekleri yedirdi.

Kaichirou nerden baksan 4 yaşında bir çocuktu. Kendisi yiyebilir miydi bilmiyordu takemichi ama kendisi yedirmek istemişti.

Akşam olunca takemichi çocuğun elini tuttu ve bir taksi çağırıp o park a götürdü.

Takemichi ile kaichirou taksiden inmişti takemichi etrafına baktı ama kimseyi göremedi.

"HEY ÇOCUK!"

°
°
°
°
°
°
°
°
°
°
°

Takemichi nin kız olduğu 10 bölümlük bir hikaye yazmayı planlıyorum. Ama smut yazmam çünkü erkek x kız smutlarından iğreniyorum nedensizce ve yazamam zaten

HırsızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin