7. Bölüm

1K 57 70
                                    


Takemichi kahkahalara boğulurken karşısındaki adam pis düşünceleriyle sırıttı.

Takemichi bardaki bir masaya oturmuş 5 kişilik tanımadığı bir grupla içmeye başlamıştı. Ama takemichi bunu her zaman yapardı. Bar sahibi olduğu için insanlara kendi barını kötü bir yer olduğu izlenimine vermek istemiyordu.

Takemichi nin içtiği alkol yüzünden yanakları kızarmıştı. Bu takemichi yi daha sexy yaparken karşısındaki adamlar birbirlerine bakarak kafalarını salladılar.

"Hanagaki- san bizimle gelir misin?"

"Nereye?"

"Bir şey göstermek istiyoruz"

"Pekiii"

Takemichi uyuşuk adımlarla kalktı fazla içmişti ama ne yamuk yürüyordu nede konuşması kötüleşmişti.

Beyaz saçlı adamla takemichi bir odaya doğru ilerliyordu. Diğer adamlar gelmemişti.

Adam kapıyı açtığı gibi takemichi yi kolundan tuttu ve yatağa fırlattı.

"İşte bunu bekliyordum!"

Adam üstündeki tişört ü hızla çıkarttı ve yere fırlattı. Takemichi tepki vermemişti.

Takemichi yerde ki bira şişelerine baktı bir çoğu doluydu daha hiç açılmamıştı.

Takemichi burayı temizletmeliyim diye düşündü.

Beyaz saçlı adam takemichi nin üzerine çıktığı anda takemichi sol eliyle adamın ensesini tuttu sağ eliyle de elindeki bıçağı adamın boyunda gezdirdi.

"N- ne?"

"Şşhhhh ses çıkarma yoksa canın daha çok acıyacak"

Takemichi gözlerini piskopatlar gibi büyütmüş ve adam a gülerek bakıyordu. Adam daha ne olduğunu bile anlamamıştı.

"A- ama se- sen a- alkollüsun!"

"Evet öyleyim. Ve alkollüyüm diye seni gebertebilirim."

Kapının pat diye açılmasıyla takemichi adamın karnına bıçağı sapladı.

Adamın cesedi takemichi nin üzerinden yere düşerken takemichi ayağa kalktı ve gelen kişiye baktı.

Manjirou yere düşün adam a tepkisizce baktı. Alışmıştı bunlara.

"Burda ne işin var sano? Herneyse beni ilgilendirmiyor zaten."

Takemichi tam manjirou nun yanından geçip gidecekken manjirou takemichi nin gitmesine engel oldu.

"Bana sözün vardı hanagaki~"

Takemichi aklına gelen sözü ile tırstı. Asla sexten korkmazdı ama manjirou mafya lideri ile ilk defa yapacaktı.

Takemichi sırıttı bu da diğerleri gibi kolay olucak diye düşündü.

"Göster bakalım bize sıradan olup olmadığını sano manjirou~"

Manjirou bir hışımla bir elini takemichi nin beline diğer elini de takemichi nin ensesine attı ve takemichi yi kendine çekti.

Manjirou ve takemichi nin dudakları buluştuğunda takemichi ilk başta şaşırdı sonra ise elini manjirou nun yanaklarına koydu.

Manjirou takemichi nin üst dudağını parçalarcasına emerken bu takemichi nin hoşuna gidiyordu.

Takemichi ağzını açtığında manjirou dilini takemichi nin ağzının içine ittirdi. Manjirou ile takemichi nin dili birbirlerini karışırken takemichi geriye doğru yürüdü ama bir an bile olsun manjirou ile dudaklarını ayırmadı.

HırsızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin