4. Bölüm

1K 76 61
                                    


Takemichi kafasını kaldırıp gelen kişilere baktı. Takemichi manjirou yu görmesi ile şaşkınlıktan dili tutulmuştu.

Takemichi ayağa kalktı manjirou hızlı adımlarla takemichi nin yanına geldi ve takemichi nin yüzüne eğilip konuştu.

"Konu kapanmadı!"

"Parayı verdim ya daha ne istiyorsun?"

Manjirou takemichi nin kolunu tuttu ve takemichi nin kolunu çekiştirmeye başladı.

"Hop! Hop! Sen hayırdır?"

Chifuyu ve diğerleri hızla ayağa kalktılar. Chifuyu takemichi nin diğer kolundan tutup hızla çekti ve takemichi yi kendi arkasına aldı.

"Ne yapıyorsun ya sen?"

"Ha!?"

Manjirou sinirle onlara baktı. Senju belindeki silahı çıkarmamıştı ama hemen çıkartabilirdi. Hinata ise senju nun arkasında uzun elbisesinin altında bacağına sıkıştırdığı bıçağı eline almıştı.

"Oi! Baji!"

Manjirou ın seslenmesi ile 6 7 tane adam içeriye girmişti.

"Hanagaki verin yoksa olay çıkar"

"Ay çok seviliyorum!"

Takemichi nin söylenmesi ile manjirou göz devirdi. Baji ise gülmemek için kendini tutuyordu.

Takemichi öne çıktı ve manjirou dibine geldi.

"Daha yeni tanıştık ama bakıyorumda bana abayı yakmış gibisin?"

"Evet ne demezsin ya ölüyorum aşkımdan."

"Biliyorum, biliyorum çok belli ediyorsun bak anlayacaklar"

"Ya kes sesini tanrı için!"

Manjirou takemichi nin bileğinden tuttu ve hızlı adımlarla çekiştirerek dışarı çıkardı.

Manjirou çıktığı gibi. Baji, sanzu, rindou, ran, koko ve kazutora kahkaha atmaya başladı.

••••

Manjirou takemichi yi duvara doğru itti ve duvarla kendi arasına aldı.

Takemichi kollarını göğsünde birleştirdi ve manjirou ya göz devirdi.

"Sen beni herhangi bir şeyle arana almayı çok seviyorsun bak tehlikleki yollardasın manjirou~~"

Takemichi nin sırıtması mikey ın daha çok sinirini bozuyordu. Manjirou sinirle güldü.

"Senin derdin ne ya?"

"Asıl senin derdin ne lan? Parayı verdik işte siktir olup git hayatımdan amına koyim."

"O kadar kolay mı sanıyorsun?"

"Evet"

"Ya sen şaka mısın?"

"Biliyorum gerçek olamayacak kadar güzelim ama artık gerçek olduğuma inanmanız gerek"

Manjirou kollarını çekti ve elini siyah saçlarına daldırıp tanrıdan sabır diledi.

"Ya sen de piskopat mısın nesin madem benle konuşurken deliriyorsun paraları da aldın hem niye gidemiyorsun? Ay sen kesin bana aşıksın!"

"Sen sıkıntılısın."

"Sanki sen çok normalsin amına koyim."

Takemichi manjirou a göz devirdi. Takemichi derin bir nefes aldıp gözlerini kapattı. Manjirou takemichi nin her tavrını inceleyip onu gözlemliyordu.

"Beni gözlerinle yemeği bitirdin mi manjirou?"

Manjirou derin bir iç çekti.

"Benden bu kadar kolay kurtulamazsın biliyorsun dimi?"

"En sonunda sende delirirsin o yüzden pek takmıyorum."

"Az önce normal olmadığımı sen söyledin."

"Bana kimse dayanamıyor malesef manjirou."

"Yanındakiler sence? Onlar sana dayanıyor mu?"

"Onları ben delirtmedim ki? Onlar hep deliydi. Benimle tanışınca zır deli oldular sadece."

"Onlardan pek bir farkım yok."

"Var bence."

"Kendi ağızınla söyledin normal olmadığımı."

"Bu gidişle bana olan aşkından delircekesin."

Takemichi manjirou a göz kırptı. Ve sinsince gülümseyip hızlı adımlarla ordan uzaklaştı.

Manjirou sinirden mi gülüyordu yoksa. Aslında yoksası yoktu. Kesinlikle sinirden gülüyordu. Kesinlikle!

______________________________________

__________________________

_______

Yanlışlıkla mikeu yazabilirim el alıskanlıgı

Yanlışlıkla mikeu yazabilirim el alıskanlıgı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Okuduğunuz için teşekkür ederim<3

HırsızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin