Takemichi arabadan indi ve şok içinde eve baktı.
"İnsan burda kaybolur amına koyim!"Takemichi şokla söylendi ve merdivenlerden çıkıp evin kapısını çaldı.
Kapıyı açan şık görünümlü bir hizmetçiydi. Hizmetçi takemichi nin geçmesi için kenara çekildi. Takemichi içeri geçtiğinde dıştan göründüğü gibi büyük olduğunu anladı.
"Manjirou bey in hangi odada olduğunu göstermeme izin verin efendim"
Takemichi hizmetçiye gülümsedi ve başını salladı. Takemichi hizmetçiyi sevmişti. Güzel yüzlü tatlı bir kadındı.
Yaşı nerden baksan 50 yi bulmuş gibiydi. Yüzünde kırışıklıklar vardı. Ama o kırışıklıklar onu tatlı yapıyordu. Kahverengi saçları vardı. Saçları topuz şeklinde toplanmıştı.
Kadın siyah kapılı bir odanın önüne gelince durdu ve kapıyı üç kere çaldıktan sonra kapının kolunu tutup açtı.
Kadın geri çekildi ve takemichi nin gitmesine izin verdi. Takemichi içeri girdi ve etrafı süzmeye başladı.
Kapı takemichi nin arkasından sert bir şekilde kapandığında takemichi şokla arkasına baktı.
O an da odayı karanlık bastı
(Fakir dili ile elektirikler gitti demek)
°°°°°°
"Souya!"
Rindou gülerek mavi saçlı gencin yanına geldi. Mavi saçlı genç ona göz devirdi ve gülümsemesini saklamaya çalıştı.
"Bir kerecik seni öpsem ne olur?"
"Ananın amı olur rin!"
"Hadi lütfeeeeen!"
"Abime söyleyeceğim"
"Ran abini sakinleştirir"
"En son bunu dediğinde ran ve sen ölü balık gibi yerde 2.80. yatıyordunuz hatırlatayım"
"Hatırlatma lütfen! Ben nerden bileyim abinin ran a tripli olduğunu ya"
"Abim her zaman ran a tripli gerizakalı"
Rindou kıkırdadı. Souya yı sinir etmeye bayılıyordu. Günlük rutinini gibi bir şey olmuştu.
"Çok kısasın kızgın mavi!"
"HA!?"
Souya rindou ya sinirli gözlerle baktı.
"ARAMIZDA İKİ SANTİM VAR RİN!"
"İki santim iki santimdir. Her türlü ben uzunum! Her türlü kısasın souya"
"Rindou senin ananı bir sikerim!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırsız
Fanfiction"Sadece bir hırsızsın!" "O yüzden mi gece benimleydin!?" :) Miketake, maitake kitabıdır. Sevmeyenler siktir olabilir