"Shin ne yapacaksın?"
Shincirou sinirle elleriyle saçlarını çekiştirdi. Wakasa shincirou nun elini tuttu ve kendine bakmasını sağladı.
"Kendine gel shincirou!"
"Kira parasını çıkartamıyoruz lanet olsun! Bu gidişle Emma ve manjirou yu da yurda vermek zorunda kalacağım! Ama ya- yapamam"
Shincirou gözleri dolu bir şekilde wakasa ya baktı. Wakasa shincirou ya sarıldı ve shincirou nun sırtını sıvazladı.
"Bununda üstesinden geleceğiz! Merak etme tekeomi de gelsin bakıcaz bir çaresine"
Onları kapı arkasından dinleyen manjirou ise hiç bir tepki vermeden sadece evden çıktı gitti.
Manjirou sokaklarda yürürken düşünüyordu.
Annesi öldüktan sonra manjirou nun babası dayanamamış ve manjirou nun gözleri önünde kendini asmıştı. Manjirou o zamanlar fena çöküşteydi. Manjirou herşeyi içine atıp insanlara zorla gülümsediği için patladığında iyi şeyler yaşanmıyordu.
O gün olan gibi. Haruciyo...
Senju uçağı düşürdü ve suçu haruciyo ya atmıştı. Çocukluk aklıydı böyle bir şey olacağını tahmin etseydi asla yapmazdı.
Ama olan olmuştu. Baji manjirou yu durduramamıştı.
Manjirou sonradan ise draken, kazutora ve mitsuya ile tanışmıştı.
Manjirou güçsüz insanlardan nefret ederdi. Bu yüzden güçler birliği kurmuştu.
Manjirou sokak dövüşlerine katılırdı ve bundan para alırdı. Sonra ise gizlice evin bir yerine koyar sanki shincirou parayı orda düşürürmüş gibi gösterirdi.
Manjirou, izana, Emma, shincirou ve wakasa beraber yaşıyorlardı... Evet dı. İzana gitmek zorunda kalmıştı.
İzana sürekli olarak sorun çıkartırdı ama Emma ve manjirou yu her zaman korurdu. Ona "nasıl bir abi?" Olduğunu sorsalar kesinlikle "kardeşlerim işe yaramaz ve aptallar özellikle manjirou ondan nefret ediyorum!" Derdi ama asla öyle değildi.
İzana evin yemek olarak zorluk çektiğini ve shincirou nun zorlandığını görünce yurda gitmeyi kendi iradesi ile kabul etmişti.
Shincirou çok fazla ağlamıştı ve bunun için kendini çok kez suçlamıştı.
Shincirou 3 işte birden çalışıyordu. Motor dükkanında, garsonluk ve çetesinde bazen uyuyamıyordu bile.
Manjirou kafasını kaldırdı ve gökyüzüne bakıp bir kere daha yaşadığı hayat a lanet etti.
Manjirou sokaklarda gezerken geçen sefer dövdüğü çocuğu gördü.
Çocuk abisinden bile büyüktü... Çocuk bir kızı taciz etmişti ve manjirou da onu dövmüştü. Manjirou bundan asla pişmanlık duymuyordu. Manjirou yaptığı hiç bir şeyden pişmanlık duymazdı ki? Bundan mı duyacaktı?
Çocuk manjirou nun yanından geçerken manjirou ya bir bakış attı ve fısıldadı.
"Bedelini ödeyeceksin!"
Çocuk hızla koşup giderken manjirou ise sadece onun arkasından baktı. Manjirou çocuğun gidişini izledi ve sonra omzunu silkeledi.
Manjirou arkadaşlarını görünce koşarak onların yanına gitti.
"Mikey yeni dergiyi gördünmü!?"
"Şöyle iğrenç şeyler okumayı bırak baji!"
"Ama bu erkekli hali!"
"Erkekli halini okumamıştım? Ki zaten evimde yiyişen iki erkek var okumama gerek yok. Ama sen okuduktan sonra bana ödünç ver genede bakacağım!"
Ortamdaki herkes kahkahalara gömülürken manjirou ise sadece kıkırdadı.
Akşama doğru herkes evlerine dağlmıştı.
Manjirou evin kapısına geldi ve kapıyı 3 defa tıktıklatmasına rağmen kimse açmadı. Manjirou zile bastı ama açan yine kimse yoktu.
Manjirou en sonunda saksının altındaki anahtarı aldı ve kapıyı açtı. Bu anahtarı çok nadir durumlarda kullanılırdı.
Manjirou eve girince gözleri korkuyla büyüdü.
Emma, waksa ve shincirou yerde kanlar içerisinde yatıyordu. Ev resmen kan gölüne dönmüştü.
Manjirou nefes alamadığını hissetti.
Manjirou acı dolu bir şekilde çığlık attı. Ve koşarak abisinin yanına gitti ve abisinin cansız bedenini kendine çevirdi.
Cansız bedenin üzerinde kanla karışmış bir not vardı.
Manjirou nota baktı
Bana bulanmayacaktın manjirou sano bedelini ödeyeceksin demiştin
Manjirou o an nefreti iliklerine kadar hissetti.
••••••
Manjirou nun çetesi ünlenmişti. Manjirou nun arkadaşları bile ondan korkuyordu. Manjirou 1000 fazla kişiye 20 saniye sürmeden yere sermeyi başarmıştı.
Manjirou nun çetesi manjirou 16 yasındayken artık çeteden çıkmış ve bir suç örgütü olmuştu.
Manjirou ailesini öldüren adamı bulmuş ve o adamın ilk önce ailesini adamın gözü önünde öldürmüş sonrada adama 29 gün boyunca işgence etmişti. Adam 30 günde kendi dilini ısırarak kendini öldürmüştü.
Manjirou 20 yaşında girdiğinde ise artık bir suç örgütü değil mafya lideri olmuştu.
Bonten in yenilmez lideri
°
°
°
°
°
°
°
°
°
°
°Umarım güzel bir geçmiş hikayesi yazmışımdır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırsız
Fanfiction"Sadece bir hırsızsın!" "O yüzden mi gece benimleydin!?" :) Miketake, maitake kitabıdır. Sevmeyenler siktir olabilir