6. Bölüm

1K 68 85
                                    

Manjirou şok içinde takemichi ve chifuyu ya baktı.

Manjirou un siyah irisleri mavi irislerle göz göze gelince takemichi arsızca sırıttı ve manjirou ya göz kırptı.

"O kıyafet mi amına koyim?"

Manjirou aydınlanmış gibi takemichi nin mavi irislerinden ayırdı siyahlarını.

Manjirou takemichi nin giydiği kıyafetlere baktı ve şok içinde gözleri büyüdü.

"Oğlum bu kıyafet mi!?"

Baji de manjirou yu onaylar bir biçimde kafasını salladı. Takemichi manjirou ya sırıttı ve kalabalığın içine karıştı.

Manjirou kaşlarını çattı ve kalabalığın arasına takemichi nin arkasında girdi. Manjirou nun gözleri okyanus u ararken yüksek bir sesin gelmesiyle sol tarafına baktı.

Kalabalık bir şeyin etrafına toplanmış çığlık atıyor alkışlıyorlardı. Bazıları telefonunu çıkartmış ortadaki herneyse onun videosunu çekiyordu. Manjirou kalabalığa anlam veremedi.

Manjirou kalabalığın içine herkesi sert bir şekilde iterek girmişti.

Manjirou gördüğü görüntü ile şok geçirmişti.

Takemichi sahnede dans ediyordu dans ederken kıvırdığı kalçası ve eşofmanının baldır kısımları fazlasıyle yırtık bir modele sahip olduğu için takemichi nin dolgun kalçasını ortaya çıkartıyordu.

Üstündeki tisört dar krop tarzı bir şeydi ve takemichi nin göğüs uçları belli oluyordu.

Takemichi nin ince beli ve hafif karın kasları ortadaydı. Mavi gözleri ışıl ışıl parlıyordu. Yüzünde çapkın bir gülümseme vardı.

Manjirou yutkundu. Yutkunmamak elde değildi. Böyle bir güzelliğin karşısında kim yutkunmazdı.

Takemichi nin yanına bir adam geldi ve elini takemichi nin beline atıp takemichi nin arkasına geçti.

Adam çapkınca takemichi ye bakarken takemichi ise sırıttıyordu.

Manjirou buna dayanamadı ve hızla dans pistine girdi. Manjirou takemichi yi kolundan tutup kendine doğru çekti.

Takemichi manjirou ya anlamaz gözlerle bakarken manjirou ise takemichi ye göz kırptı.

"Madem bu kadar flörtözsünüz bay hırsız. Benimle bir dans edebilir misiniz?"

"Çok zor ya... Neyse o kadar mafya liderini ayağıma getirmişim bir kerelik olabilir"

Takemichi sırıttı. Arkadan romantik bir şarkı çalması ile manjirou kafasını çevirdi.

Manjirou baji nin ona okey👍 işaretini gördü ve göz devirdi.

"Hâlâ dans etmek istiyor musun manjirou?"

"Laf ağızdan bir kere çıkar manyak hırsız"

Takemichi kıkırdadı. Takemichi elini manjirou nun boyununa attı ve ellerini orda bileşetirdi. Manjirou ellerini takemichi nin ince beline koydu. Takemichi belinde hissettiği soğuk eller ile irkildi ama gülümsemeye devam etti.

"Söylesene manyak hırsız kaç kişiyle yattın?"

Takemichi bir ıslık çaldı ve çapkın bir şekilde gülümsedi.

"Talibim her zaman çok olmuştur manjirou. Ama gruplu olanları da sayarsak en fazla 5 yada 6 kere sex yapmışımdır"

"Grup?"

"Amatörce olduğum zamanlardı sorgulama. Peki ya sen mafya lideri? Sen yapmamış gibisin?"

"Tuttuğum escortları sex bittikten iki saat sonra kafalarına sıkarım."

"Abooo. Desene senle sex yapılmaz"

Mikey da aynı takemichi gibi çapkınca sırıttı. Ve takemichi nin yüzüne eğildi.

"Benimle sex yapmaya çok meraklı gibisin?"

"Hmm olabilir aslında ama çok sıradan geliyorsun bana ya?"

"Sıradan!?"

Takemichi kahkaha attı ve manjirou dan ayrıldı zaten şarkı bitmişti.

"Ne oldu sano~ beğenemedin galiba?"

"Sıradan olup olmadığımı göstermemi istemiyorsan kapa çeneni."

Takemichi manjirou nun kravatından tuttu ve manjirou yu kendine çekti. Manjirou ile takemichi nin dudakları arasında santimler vardı.

Takemichi sırıttı ve manjirou nun kulağına fısıldadı.

"Bu gece bana odamda sıradan olup olmadığını kanıtlamak ister misin sano manjirou"

_____________________________________________________________________
_______

Takemichi üstümden tırla geçse teşekkür ederim amk

Takemichi üstümden tırla geçse teşekkür ederim amk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm okuduğunuz için teşekkür ederim<3

HırsızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin