15. Bölüm

627 45 42
                                    

Takemichi gözlerini açtığında hiç bir şey göremiyordu. "Kafamda galiba bir poşet var" diye geçirdi içinden.

"Oğlum ne vizyonsuz heriflersiniz insan bandana falan takat siyah poşet ne am yarmaları!"

Takemichi nin bağırması ile ortamdaki herkes şaşkın bir şekilde takemichi ye döndü. E tabi takemichi nin kafasında olan siyah poşet yüzünden takemichi hiç bir şey göremiyordu.

Bi adam takemichi ye yaklaştı ve takemichi nin kafasındaki poşeti çıkardı.

Takemichi gözlerini kırpıştırdı ve adamı süzdü. O kadar olmasada uzun boylu, Beyaz saçlara sahip, mor irisleri olan bir adamdı.

Takemichi gözlerini devirdi. Niye burdaydı ki?

"Kanka vallaha senden borç aldığımı sanmıyorum"

Beyaz saçlı adam ona anlamaz gözlerle bakarken arkadan siyah saçlı ve gözünde iz olan birisi seslendi.

"İzana bu herif ne saçmalıyor?"

"Birde anlayabilsem kakucho"

Takemichi kıkırdadı kendini şuan deli gibi hissediyordu. Arkasında elleri ve ayakları sandalyeye bağlanmıştı.

"Manjirou sano yu nerden tanıyorsun"

"Chifuyu tanrı belanı versin. Şom ağzını açtın ya senin götünü siksin baji!

Takemichi kendi söylediği sözler ile adının izana olduğunu öğrendiğimiz adam takemichi nin yakasını tuttu ve takemichi yi sarsmaya başladı.

"Sen benimle dalga mı geçiyorsun!?"

"Evet."

"Ne?"

İzana şok olmuş bir şekilde ona bakarken takemichi ise sırıttı. İzana sinirle yumruklarını sıktı.

"Manjirou sano hakkında ne biliyorsun!?"

"Bilmem ne biliyorum?"

İzana sinirle takemichi nin yakasını bıraktı ve ellerini saçlarına daldırdı bu herif i şuan burda gebertmek istiyordu.

"Eğer ölmek istemiyorsan konuşursun!"

"Vallaha hiç bir şey bilmiyorum ki bilsem bile sikseler söylemezdim"

"Sikerler o zaman!"

İzana sırıtarak söylemesinin ardından bir adam takemichi nin arkasında belirdi.

Takemichi ise adamı süzdü ve yüzünü buruşturdu.

"Ya bari sikileceksem lütfen yakışıklı birisi siksin bu tip ne amına koyim! Gece görsem azrailim geldiğini düşünürüm bu ne ya!?"

"Oğlum biz ne tür bir manyağı kaçırdık!?"

Kakucho nun şok içinde konuşmasının ardından takemichi kahkaha atmaya başladı.

"Tecavüz e uğramaktan korkutuğumumu sandın? Ben o kadar çok uğradım ki artık bir anlam ifade etmiyor!"

Takemichi nin kahkahası yankılanıyordu.

Takemichi nin yanındaki adam takemichi nin yüzüne bir yumruk attı. Takemichi sandalye ile birlikte yere düşmüştü. Takemichi hâlâ gülmeye devam ediyordu bu onu durdurmuyordu.

"Eeee ne zaman sevişeceğiz? Bak çok sade birine benziyorsun. Şu izana mıdır her ne boksa onun bile beni sikmesini tercih ederdim amına koyim bu tip ne 65+ üstü dayılar bile daha çekici oluyor"

Adamın sinirden damarları belli oluyordu. İzana ise şok içinde takemichi yi izliyordu.

"Cidden lan biz bu herif i neden kaçırdık amk. Bu herif manjirou için ne gibi bir önemi olabilir? Orjinal bir manyağın ne gibi bir değeri olabilir manjirou da?"

İzana nın kendi kendine merakla sorduğu sorular kakucho nun da aklını karıştırmıştı.

Takemichi nin dudağı patlamıştı ama hâlâ gülmeye devam ediyordu.

İzana adam a dur işareti yaptı ve takemichi nin yanına yürüyüp sandalyeyi yerden kaldırdı.

İzana takemichi ile aynı hizada olabilmek için çöktü.
(Takemichi nin boyu kısa değil arkadaşlar sandalyede oturduğu için çöküyor)

"Adın ne?"

"Sanane."

"Adın ne dedim?"

"Anlama konusunda sıkıntıların var galiba?"

"Bence söylemelisin?"

"Niye?"

"Çok sevdiğin chifuyu denen arkadaşına zarar gelmesini istemiyorsan."

"Hanagaki takemichi."

İzana sırıttı. Arkadaşlarına çok bağlıydı bunu kullanabilirdi.

••••••

Yeni yılınız şimdiden kutlu olsun!

Yeni yılınız şimdiden kutlu olsun!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
HırsızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin