1. Bölüm

2.9K 107 103
                                    


Mikey sinirle kağıtları yere fırlattı. Kendini koltuğuna attı ve sinirle saçlarına daldırdı elini. İki seneden beri o pislik müdür bulamamışlardı.

Sano manjirou, namı diğer yenilmez mikey. Japonya nın hatta son zamanlarda dünya yı bile korkutacak derecede güçlü olan sano manjirou ve çetesi.

Japonya nın mafyası. Adını bile duyunca insanlar korkuyordu. Bonten çetesinin lideri sano manjirou nerdeyse yüzbinlerce kişiye liderlik yapıyordu.

"SANZU!"

Pembe saçlı birisi hızla odaya girdi ve liderine baktı.

"ŞU SİKTİMİNİN MÜDÜRÜNÜ HALA BULAMADINIZ MI!?"

Pembe saçlı adam resmen titriyordu. Adının sanzu olduğunu öğrendiğimiz adam derin bir nefes aldı kendini sakinleştirmek istercesine.

"Pa- patron o bar müdürünün nerdeyse japonya nın heryerinde ama en çok tokyo da olan 100 den fazla bar ı var. En fazla gittiği bar ı araştırdık."

Mikey ın yüzünde memnun olduğu belli olan bir sırıtış oldu.

"Bu akşam gidiyoruz!"

Mikey bar sahibine tam tamına 3 milyon borç vermişti. Barın sahibi parayı alıp kaçmıştı. Mikey o günden beri bar sahibini arıyordu.
Ama bar sahibi ile ilgili hiç bir şey bilmiyorlardı. Ve bu da mikey ı deli gibi sinirlendiriyordu.

Sanzu arabadan indi ve mikey ın kapısını açtı. Mikey arabadan indi ve etrafı süzdü. Barın içine daha girmemişlerdi ama sesler burdan geliyordu.

Sanzu mikey ın omzundaki giymediği ceketi düzeltti. Mikey sanzu ya kafasını salladı.

"Ne sikim sonik bir yer."

"İçerisi daha beter patron"

Sanzu bunu söylerken yüzünde bir sırıtış vardı. Mikey ona göz devirdi ve hızlı adımlarla bar ın kapısına doğru yürüdü. Mikey kapıyı sert bir şekilde açtı ve etrafa şok içinde baktı.

"Siktir"

Mikey 300 den fazla bar a gitmiş olabilirdi ama hayatında ilk defa bu kadar garibini görüyordu.

Bir tarafta direkt te dans eden escortlar. Diğer tarafta ise direkte dans eden jigolalar.

"Oyyy makena bak be!"

Mikey ses yüzünden sanzu nun ne demek istediğini anlamamıştı.

Mikey etrafına baktı. Masanın üzerinde sikişen 3 lü körkütük sarhoş olan erkek grubu. Diğer tarafta ise elini kızın vajinasına sokmuş kız grubu. Diğer tarafta ise bir erkeğin kucağıma oturmuş kucak dansı yapan sarı saçlı bir kız vardı.

Mikey kafasını çevirdi. Barmen şekilli hareketleriyle müştrilerini etkilediğini gördü. Mikey sanzu ya parmağıyla müsterileri işaret etti.

Sanzu sırıttı ve koşarak müşterilerin kafasına silah ı dayadı. Müşteriler korku ile ona bakarken barmen hiç bir şey olmamış gibi gösterisine devam ediyordu.

Sanzu müşterileri dışarı çıkardıktan sonra mikey hızlı adımlarla barmen in yanına gitti.

"Hey sen!"

Barmen mavi gözleriyle onu süzdü ve gülümsedi.

"Ne istersiniz?"

"Patronun nerde?"

"Üst katta olması gerek efendim ama şuan müsait olmayabilir-"

Mikey onu dinlemeden hızla üst kata koştu.

HırsızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin