30. Bölüm

426 40 12
                                    


Takemichi derin bir nefes aldı. Şimdilik bir otelde kalıyorlardı. Takemichi amerika ya gitmeyi planlıyordu. Orda da bar' ı vardı.

Her türlü maddi olarak sıkıntı çekmezdi. Ama kaichirou ingilizce bilmiyordu. Takemichi o yüzden ona şimdiden özel dersler veriyordu. Amerika ya gidince de vermeye devam edecekti.

Takemichi bir hafta sonra Amerika ya gidecekti. Herşeyi ayarlamıştı. Takemichi chifuyu ve diğerleriyle Amerika ya gitmediği sürece konuşmayacaktı. Takemichi biliyordu arkadaşlarının manjirou ya herşeyi yetiştireceğini.

Takemichi derin bir nefes aldı ve bilgisiyarın başından kalktı. Takemichi odadan ne kendisi nede kaichirou çıkıyordu.

Takemichi alışverişini onu buraya getiren şoförüne yaptırmıştı. Çok fazla kıyafet aldırmamıştı. Sadece lazım olacak kadarını.

Amerika da kendine yeni kıyafetler alabilirdi nasıl olsa değil mi?

Takemichi kalacakları daire ye kadar herşeyi ayarlamıştı. Takemichi kaichirou en iyi şartlarda yetiştirecek ve ona harika bir yaşam verecekti. Her ne olursa olsun kaichirou en iyi şartlarda yaşayacaktı

Evet takemichi çökmüştü. Ama artık oğlu gibi sevdiği ve seveceği bir çocuğu vardı değil mi? Takemichi kaichirou ya baktı oyuncak ayısıyla oynuyordu.

"Takemichi- san sanji yi görmeye gidebilir miyiz?"

"Sanji?"

"Seninle tanışığımız gün yanımdaki çocuk! Sanji çok iyi birisi! Çok iyi bir arkadaşım lütfen onu görmeye gidebilir miyiz?"

"Bu gün olmaz ama haftaya olabilir mi?"

"Gideceğimiz sürece ne zaman olduğu farketmiyor!"

Takemichi gülümsedi.

"Buna sevindim."

"Takemichi- san?"

"Evet?"

"Size papa diyebilir miyim?"

Takemichi bu lafı duyunca şaşırarak ayağa kalktı ve sandalyeyi düşürdü. Takemichi nin mutluluktan gözleri dolmuştu.

"Ra- rahatsız olursanız de- demiyeceğim!"

Kaichirou panikle konuştu. Takemichi yavaş adımlarla kaichirou nun üstüne yürüdü. Kaichirou korku ile gözlerini kapattı ve kafasını başka tarafa çevirdi.

Takemichi iki dizinin üstüne çöktü ve kaichirou ya sarıldı. Kaichirou şokla gözlerini açtı.

"Demeni çok isterim Kai"

Kaichirou nun da gözleri dolmuştu. İlk defa bu kadar sevgi hissetmişti. İlk defa değerli hissetmişti. İlk defa birisi ona ilgili davranmış ve kaichirou ya zarar vermemişti.

"Te- teşekkür ederim papa!"

Kaichirou takemichi nin omzuna kafasını koydu ve ona sarıldı.

°°°°

Akşam olmuştu bile. Takemichi kendi yatağına yattığında kaichirou korku ile bir o tarafa dönüyor birde bu tarafa dönüyordu.

Kaichirou bir süre takemichi yi izledi. Takemichi onun ne istediğini anladı ve kıkırdayıp üstündeki battaniye yi kaldırdı.

"Gel hadi gel yanıma"

Kaichirou yataktan hızla kalktı ve takemichi nin yanına koşarak gelip takemichi nin yanına yattı. Takemichi battaniyeyi örttü.

"Sana sarılabilir miyim papa?"

"Sormana bile gerek yok tabikide sarılabilirin"

Takemichi nin sakinleştirici sesi. Kaichirou yu rahatlatıyordu. Kaichirou hemen papa sının göğüsüne sarıldı ve takemichi nin kokusunu içine çekti.

Takemichi ise bir süre kaichirou nun saçlarıyla oynadı. Kaichirou çok mayışmıştı. En sonunda uyuya kaldı.

°°°°°°°°°

En sonunda gidecekleri gün gelmişti. Takemichi ile kaichirou ilk sanji nin denen çocuğun evine uğramışlardı.

Kaichirou çok mutluydu. Kaichirou sanji yi gördüğü gibi ona sarılmış ve onla oynamaya başlamıştı.

Bu sırada ise sanji nin babası machi ile tanışmıştı takemichi. İyi birisiydi baya muhabbet etmişlerdi.

Ama takemichi artık uçağa binme saatlerinin geldiğini görünce kaichirou ya gitmeleri gerektiğini söylemişti. Sanji çok huysuzlaşmıştı ama kaichirou ona yeniden geleceklerini söyleyince gülümsemişti.

Kaichirou ve takemichi onlara el salladı ve evden ayrıldılar.

Takemichi arabaya bindi ve söföre gitmesi gerek yeri söyledi.

"Havalimanı"

Şoför başıyla onayladı. Takemichi şoför ün maske taktığını farketti.

"Neden maske takıyorsun?"

"Hastalandım efendim"

"Anladım"

Arabayı saran gaz ile birlikte takemichi şoför ün hastalıktan değil gazdan etkilenmemek için maske taktığını anlamıştı. Ama çok geçti.


















Burda biterrr

•••••••••••••••••Burda biterrr

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
HırsızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin