26. Bölüm

427 40 22
                                    


Manjirou arabayı durdu ve arabadan inip takemichi ve onun omzunda uyuya kalmış kaichirou ya baktı.

"Bu çocukta ne?"

"Sonra anlatırım manjirou"

Manjirou onayladı ve takemichi nin omzunda uyuya kalmış olan çocuğu usulca kucağına aldı.

"SÜRTÜK!"

Takemichi arkasında ona hakaret eden adama baktı. Manjirou kızgın gözlerle takemichi ye baktı ve çocuğu arabaya yatırıp hemen takemichi ye geri döndü.

"Bu piç herif sana mı küfür etti!?"

"Evet çocuğuna bok gibi davranıyordu bende çocuğu korudum. Şimdi de kölesini aldım diye kuduruyor"

"Güzelim sen arabaya geç benim evime geçin ben geliyorum"

Manjirou belindeki silahı çıkarttı ve takemichi ye gülümsedi. Takemichi başıyla onayladı ve arabaya geçti. Manjirou şoför e gitmesi için başıyla onayladı. Şoför bu hareketi anlamıştı ve gaza bastı.

••••••

Takemichi arabadan kucağındaki kaichirou ile indi ve eve doğru yavaş adımlarla yürüdü. Kapıdaki korumalar saygıyla eğildi ve kapıyı takemichi ye açtı.

Takemichi asansörle üst kata çıktı ve kaichirou yu boş bir yatak odasına yatırıp odanın sıcak olması için klimayı ne yüksek nede düşük olacak şekilde açtı. Kaichirou nun üstümü örttükten sonra odadan çıktı.

Takemichi odadan çıkar çıkmaz telefonu çalmıştı. Bilinmeyen bir numara arıyordu. Takemichi telefonu açtı ve kulağına götürdü.

Alo?

Niye gelmedin park a?
Ben Jessica

İşim vardı gelemedim
Sana hesap mı vermem
gerekiyor?

Senle buluşup konuşmamız
Gereken önemli bir konu var Hanagaki! Anlamıyorsun!
Manjirou ile alakalı manjirou
Senin tanıdığın gibi birisi değil!

Takemichi bu sözleri duyduğunda fazlasıyla kuşkuya düşmüştü. Takemichi duvara yasladı ve süpheci bir şekilde Jessica nın laflarını beyninde dolandırdı. Sonra ise manjirou yu ne kadar tanıdığı ile alakalı bir soru sordu kendine.

Yani bana manjirou hakkında
Bir gerçek söyleyeceksin?

Evet! Haftaya buluşma
İhtimalimiz var mı?

Var. Gene o parktamıyız?

Evet!

Tamam

Takemichi telefonu Jessica nın bir şey söylemesine izin vermeden onun yüzüne kapattı. Takemichi derin bir nefes aldı ve kendi üzerindekileri değiştirmek için manjirou ile kaldığı odaya girdi.

Odada bir kapı daha vardı. Takemichi o kapıyı açtığında jakuzi gibi büyük bir küvetin olduğunu gördü.

"Bir banyodan zarar gelmez"

Takemichi musluğu açtı ve küvetin suyla dolmasını bekledi. Son zamanlarda japonya çok soğuktu. Takemichi kıyafetlerini çıkardı ve küvetin içine girdi.

Takemichi sıcak suyun bedenini rahatlatması ile derin bir nefes aldı. Burda uyuyabilirdi.

Takemichi kapının açılmasıyla kafasını çevirdi. Takemichi manjirou yu görmesi ile gülümsedi.

"Banada yer var mı?"

Manjirou sırıtarak sordu. Takemichi düşünüyormus gibi elini çenesine götürdü ve dudaklarını büzdü.

"Bilemedim şimdi. Neyse gel çok yalvardın"

Takemichi ile manjirou kıkırdadı. Manjirou üstündeki ceketi çıkardı ve askılığa astı sonra ise üzerindeki diğer kıyafetlerden kurtuldu ve küvete girdi.

Manjirou takemichi nin belinden tuttu ve kendine çekti. Manjirou takemichi nin yanağına bir öpücük kondurdu.

"O çocuk neyin nesi anlatacak mısın artık sevgilim?"

"Anlatacağım merak etme"













Bölüm burda biterrr

Bölüm burda biterrr

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
HırsızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin