32. Bölüm

485 33 13
                                    


Takemichi korku ile geriye kaçacak Ken birine çarptı. Takemichi arkasına döndüğünde manjirou nun yüzündeki şeytani gülümsemeyi görebiliyordu.

Takemichi geri geri yürümeye başladı manjirou ise ona doğru yürüyordu.

"Bence senin açından iyi bir seçim değil ama benim açımdan gayet iyi bir seçim"

Manjirou sırıtarak söyledi. Manjirou hızlı bir şekilde takemichi nin bileğinden tuttu ve takemichi yi yatağa doğru resmen fırlattı.

"Ah! MA- manjirou du- dur bir saniye!"

Takemichi şokla konuşurken kaçmaya çalıştı. Manjirou takemichi nin bileklerinden tutuyordu ama takemichi çok fazla hareket edip kaçmaya çalışıyordu.

Manjirou en sonunda buna sinirlendi ve arkasındaki yatakla birleşmiş aleti açtı. Manjirou hızla takemichi nin kafasını ve ellerini alete yerleştirip aleti kapattı.

"S- siktir bu ne?"

Takemichi sesinin titremesini engel olamamıştı. Takemichi şuan manjirou ya karşı domalmış bir şekilde duruyordu.

Takemichi kafasını oynatmaya çalıştı ama olmuyordu ne ellerini nede kafasını oynatabiliyordu.

"Normalde bu pozisyonu pek sevmiyorum yüzünü görmek istiyorum. Ama malesef şimdi yüzünü değil deliğini görmek istiyorum"

Takemichi utançla kızardı ve hareket etmeye çalıştı ama başardığı söylenemezdi.

Manjirou ellerini takemichi nin pantolonuna attı ve pantolonunu yavaşça indirdi.

"Du- dur bir saniye manjirou! Ya- yapma!"

"Niye peki? Niye yapmayayım? Sevgilim değil misin biz seninle her zaman yapıyoruz?"

"Artık değiliz!"

Manjirou sinirle dişlerini sıktı ve takemichi nin de boxser ını hızlı bir şekilde indirdi.

Manjirou kendi pantolonunu boxser ı ile birlikte sıyırdı ve hiç beklemeden takemichi nin içine girdi.

"AAAH!"

Takemichi acı dolu bir şekilde çığlık attı. Takemichi nin boynu acıyordu hem bu yüzden hemde deliğinin acısı yüzünden gözünden yaş geliyordu.

"Bir daha söyle~?"

Manjirou nun korkutucu sesi takemichi yi fazlası ile germişti.

Takemichi nin deliğinden kanlar gelince manjirou bı "siktir" diye geçirdi içinden.

Manjirou takemichi yi hapsetmiş olan o aleti açtı ve takemichi nin içinden çıktı. Takemichi kendini kaldıramıyordu. Manjirou takemichi nin kolundan tuttu ve yatağa doğru yatması için attı.

Takemichi artık manjirou nun yüzünü görebiliyordu. Manjirou takemichi nin bacağını omzuna aldı ve takemichi nin ince belini tuttu.

Takemichi korku ile manjirou ya baktı. Manjirou dişlerini gıcırdattı. Takemichi nin elinde olan beller takemichi nin sırtına ulaştı.

"Niye beni buna mecbur ediyorsun!? Sana zarar verirken görmüyor musun parçalandığımı? Asla söylemeyeceksin biliyorum bu yola başvuruyorum belki söylersin diye! Ama sen beni parçalıyorsun! Görmüyor musun anlamıyor musun? Senin bana o korku dolu gözlerle bakarken acı çektiğimi ve kendimden tiksinmeme yol açtığını? Niye hala beni buna mecbur bırakıyorsun? Niye? Niye!?"

Manjirou kafasını takemichi nin karnına koydu. Takemichi karnında hissettiği ıslakla manjirou nun ağladığını farketti.

Takemichi yorganı sıktı.

"Se- seni asla mutlu edemeyeceğim!"

Takemichi nin ağzında bir hıçkırık kaçınca manjirou şokla takemichi ye baktı. Takemichi elleri ile yüzünü kapatmış ağlıyordu.

Ne demek seni asla mutlu edemeyeceğim?


















Sizi kanser eden bölümler JDJSKSKDJDKKWKE

Sizi kanser eden bölümler JDJSKSKDJDKKWKE

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
HırsızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin