Takemichi belinde hissettiği el ve omzunda hissettiği kafa ile derin bir nefes aldı.Karanlık olduğu için siyah irisleri göremiyordu.
"Beni korkuttun manjirou"
"Amacım da zaten oydu"
"Şaka yapıyorsun!"
Manjirou takemichi nin söylediği cümleye kıkırdadı. Manjirou takemichi nin yanağına bir öpücük kondurdu.
"Bana sözün var"
"Ne sözü lan?"
"Sex yaptığımız sırada bana bir gün boyunca benim istediğim herşeyi yapacağına söz verdin"
"Kafamı sikeyim"
Manjirou gür bir kahkaha attı. Manjirou takemichi nin açık olan omzuna bir öpücük kondurdu.
"Niye ışık kapalı?"
"Öyle istiyorum"
"Manjirou ışığı açacağım"
"Hayır böyle kalsın"
"Bir bok yedin dimi!? Bir bok yedin eminim ki bir bok yedin!"
Takemichi manjirou nun güçlü kıllarından kurtuldu ve telefonun flaşı ile ışığı açacak aparat ı buldu ve açtı.
(Onun adı neydi amk?)Takemichi aydınlanan odayla hızla kafasını manjirou ya çevirdi. Takemichi gördüğü görüntü ile şok oldu.
Manjirou nun kaşı ve dudağı patlamıştı. Ek olarak beyaz gömleğinde az da olsa kan vardı.
Takemichi hızla manjirou nun yanına gitti ve ellerini manjirou nun yanaklarına koydu.
"Ne oldu!?"
Manjirou takemichi ye gülümsedi.
"Önemli bir şey değil hazinem. Yemeğe geçelim"
"Başlarım yemeğine de sana da manjirou! Ne demek önemli değil? Burda sana bir şey olmuş ve sen önemli değil mi diyorsun? Otur şuraya ben şu hizmetçi abla dan yardım kutusunu isteyeceğim"
Manjirou şok içinde takemichi ye baktı. Ama takemichi nin kararlı bakışlarını görünce yatağa oturdu.
(Oda gereksiz bir şekilde çok büyük. Hem yemek masası var hemde yatak. Yatak biraz yemek masasına uzak kalıyor)
Takemichi hızlı bir şekilde odadan çıkacakken manjirou ona seslendi.
"Üstüne rahat bir şeyler giy! Benim kıyafetlerimi alabilirsin!"
Takemichi onu duymazdan geldi ve o tatlı kadını bulmak için aşağıya indi.
En sonunda yaşlı kadını görmüştü. Takemichi kadın a samimi bir şekilde gülümsedi.
"Eeee. Teyze acaba adınız neydi?"
"Hannah. Bir sıkıntımı var efendim?"
"Lütfen bana efendim demeyin! Hannah teyze acaba yardım kitiniz var mı?"
"Tabiki de! Manjirou evladım gene başını derde soktu değil mi?"
Hannah çekmeceyi açarkan söylemişti bunu. Takemichi derin bir nefes aldı. Hannah ın söylediği cümleye göre her zaman başına bela alıyordu.
"Manjirou nun ilk dafa bu kadar birine bağlandığını görüyorum. Onun için önemli olmalısın"
Hannah takemichi ye yardım kitini verdi ve takemichi ye gülümsedi. Takemichi nin yanakları hem kızarmıştı hemde beyaz dişleri görülecek şekilde kocaman gülümsemişti.
"O salakta benim için önemli zaten"
Takemichi mutfaktan tam çıkacakken Hannah takemichi mutfaktan çıkmadan konuştu.
"Bu kıyafetle yorulabilirsin! 2. Katta soldaki ilk oda manjirou nun odası ordan kıyafet alabilirsin"
"Teşekkür ederim hannah teyze!"
Takemichi merdivenlerden çıktı ve manjirou nun odadına yöneldi. Takemichi odayı süzdü. Sadece ama güzel bir odaydı.
Takemichi kendi için kıyafet aldı. Ama manjirou nun kıyafetleri ona bol gelmişti.
Takemichi üstüne uzun bir tişört altına ise kısa bir şort almıştı. Ama şort fazla bol olduğundan take nin belinden düşüyordu. Takemichi ipleri sert bir şekilde sıktı ve manjirou nun olduğu odaya doğru ilerlemeye başladı.
(Takemichi nin altında şort var)
•••••••
Bittii
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırsız
Fanfiction"Sadece bir hırsızsın!" "O yüzden mi gece benimleydin!?" :) Miketake, maitake kitabıdır. Sevmeyenler siktir olabilir