Takemichi karşısında gördüğü görüntü ile dili tutulurken yumruklarını sıktı. İçindeki bu duygu da neydi böyle!?Beyaz kalçasına kadar gelen, yaptırılmış kalçalı yeşil gözleri ve gene yaptırılmış dudakları olan bir kız manjirou nun dibindeydi ve ellerini manjirou nun omzuna koyuyordu. Manjirou kendini geri çekse de kız çekmiyordu.
Takemichi sinirle dişlerini sıktı.
"Hey takemic-"
Chifuyu takemichi de ki siniri görünce yutkunup takemichi nin baktığı yere bakınca bir siktir çekti.
Çünkü biliyordu takemichi kıskanınca yada sinirlenince iyi şeyler olmadığını.
"Takemichi sakin ol"
"O kız kim!?"
"A- adı kiyara kendisi zaten escort normalde pavyonda çalışıyordu buraya galiba eğlenmeye gelmiş"
Takemichi tam hızla yüreyecekken beline giren ağrı ile kaskatı kesildi.
"Götünü sikiyim manjirou"
Takemichi belinden kalçasına kadar giren ağrı fena halde canını yakmıştı. Chifuyu ise şok içinde takemichi yi süzüyordu. Chifuyu takemichi nin normalde açık giyinip bu gün boğazlı kazak giymesine biraz şaşırmıştı.
"Sex yapmanızı anladım da niye boğazlı kazak giyiyorsun?"
"Sikik manjirou iz bıraktığı için!"
Chifuyu tam soru soracakken takemichi belindeki ağırıyı umursamamaya çalıştı ve hızlı adımlarla manjirou nun olduğu yere gitti.
Kız manjirou nun yakasını çekti ve tam manjirou nun dudaklarını öpecekken takemichi kızın boğazında ittirdi.
Kız sinirle takemichi ye bakarken manjirou ise şok olmuş bir şekilde takemichi ye bakıyordu.
"SEN KİMSİN BE!"
"Buranın sahibiyim. Eğer bir itirazın varsa seni şimdi atacakken olan korumalara yapabilirsin. İyi günler"
Takemichi iki korumalara eliyle gelmesini işaret etti korumalar hızla onlara doğru gelirken kız ise şok olmuş bir biçimde takemichi ye bakıyordu.
Manjirou sırıttı ve elini takemichi nin beline attı ve takemichi yi kendine çekti.
Manjirou takemichi nin dudaklarına kapanırken kız ise yaşadığı şok a ve sinir e daha fazla eklenmiş gibiydi.
Kız hızla ve takemichi ye saldıracakken iki koruma buna engel oldular.
"Benim mekanım da kaliteli orospular var malasef sen gerekmiyorsun"
Takemichi kıza göz kırparken kız ise korumaların elinden kurtulmaya çalışıyordu.
En sonunda kız dışarı attıklarında takemichi kafasını manjirou ya çevirdi ve manjirou nun ona sırıttığını gördü.
"Beni mi seviyorsun ya sen? Böyle kıskanmalar falan?"
"Annen sevsin seni!"
Manjirou takemichi yi duvara doğru itti ve takemichi yi duvarla kendi arasına aldı.
"Bence seviyorsun!"
"Siktir git manjirou!"
"Bu bir cevap değil~"
"E o zaman sana soralım. Akkun geldiğinde kudurdun ve benimle onun konuşmasını böldün ve artık bu kıskançlık sebebinden mi bilemem beni daha sert becerdin. Yadaaa dans pistinde o adam benle dans etmesin diye benimle dans pistinde baraber dans etmeni mi sormalıyım? Sen söyle manjirou beni seviyor musun?"
Takemichi sırıtırken manjirou ise gözlerini devirdi ve kafasını çevirip baji nin yanına doğru ilerliyordu.
Ama takemichi görmüştü.
Manjirou kafasını çevirdiğinde yüzünde tatlı bir gülümseme vardı.
____________________________________________________________________
___________Sınav notlarınız nasıl?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırsız
Fanfic"Sadece bir hırsızsın!" "O yüzden mi gece benimleydin!?" :) Miketake, maitake kitabıdır. Sevmeyenler siktir olabilir