Takemichi manjirou çıkınca üstüne manjirou nun bol tişörtünü geçirdi ve yatakta beklemeye başladı.Takemichi alt kattan duyduğu bağırış sesleri ile titremeye başladı. Takemichi kendini sakinleştirmeye çalışıyordu.
"Sakin ol takemichi! Manjirou güçlüdür ona kolay kolay bir şey olmaz!"
Takemichi bunları kendi kendine söylerken aşağıdan bir ses duyuldu.
Kurşun sesi
°°°°°°°°
"Baji- san!"
Chifuyu baji nin yanına mutlu bir şekilde gitti ve baji nin dudağına bir buse kondurdu.
Baji chifuyu nun tavrına kıkırdadı.
"Bu günkü mutluluğunu neye borçluyuz?"
"Sana~"
Baji gülümsedi. Baji chifuyu nun aksine bazen odun bir kişiliğe sahip olabiliyordu.
"Takemichi hâlâ gelmedi manjirou nun yanında değil mi?"
"Evet merak etme onlar iyidir. Ama hanagaki nin kalçası değil"
"Ona eminiz zaten"
"Ya koko bir siktir git!"
İnui koşarak odaya girdi ve chifuyu nun arkasına geçti. Baji inui ye anlamaz gözlerle bakarken odaya koko girdi chifuyu ve baji ikiliye anlamaz gözlerle bakarken inui ise bağırıyordu.
"Siktir git amına koyim!"
"İnui öyle demek istemedim!"
İnui chifuyu yavaş bir şekilde kenara itti ve koko ya yaklaştı.
"Ne demek istedin o zaman amına koyim?"
"İnui ya birden ağzımdan çıktı öyle! Özür dilerim"
"Senin özrünü de sikerim Koko! Siktir git mekanımızdan"
"Ne oluyor amına koyim?"
Chifuyu nun sorusu ile inui yumruk yaptığı elini sıktı. İnui nin gözler dolmuştu. Chifuyu ilk defa arkadaşını böyle görüyordu. Baji ayağa kalktı ve koko nun yanına geçip sorarcasına ona baktı. Chifuyu sert bakışlarını Koko ya gönderdi.
"Ne oluyor adam gibi anlatın!"
"Koko efendi beni eski sevgilisine benzetti!"
"Benzetmedim! Sadece onun adını yanlışlıkla söyledim!"
"ULAN SİKTİR GİT SEX SIRASINDA BANA HARİKASIN AKANE DEDİN SAHA NE KONUŞUYORSUN!?"
Chifuyu duydukları ile fazlasıyla sinirlenmişti. Chifuyu inui kolundan tuttu ve arkasına aldı sonra ise koko sert bir ses tonunda konuşmaya başladı.
"O zaman sex sırasında inui de sana harikasın daha da hızlan hiroyi. Yada çok iyisin kamiya böyle devam et! Demesi gayet normal olabilir değil mi?"
Koko sinirle yumruklarını sıktı. Koko başını öne eğdi ve mekandan hızla çıktı.
"İnui sen yukarı çık ben geleceğim"
İnui başını salladı ve merdivenlerden hızla çıktı. Baji gözlerini devirdi.
"Kavga etme sebepleri çok aptalca"
Baji nin söylediği söz üzerine chifuyu ona anlamaz gözlerle baktı.
"Ne demek çok saçma?"
"Saçma"
"Bende onu soruyorum neden saçma!?"
Chifuyu kendini sakinleştirmeye çalışıyordu. Baji nin ağzından kaçıcak en ufak bir söz chifuyu ile baji yi kavgaya tutuştururdu.
"Yanlışlıkla söylemiş işte koko inui çok gereksiz bir şekilde uzatıyor"
"Ben sana sex sırasında bile değil başka bir zaman eski sevgilimin adıyla seslensem ne hissedersin?"
"Bir şey hissedeceğimi düşünmüyorum-"
Baji nin yüzüne yediği tokat onun sözünün yarım kalmasını sağlamıştı. Baji chifuyu ya baktığında gözünde sinir ile hayal kırıklığı olan göz yaşları gördü.
Chifuyu baji nin yanından hızla geçip merdivenlere doğru koştu ve yukarı çıktı. Baji ise şok içinde chifuyu nun gidişini izledi.
••••••
Biraz kaos olsun. Bu arada belirtmek istiyorum inui nin kavga sebebi boş bir sebep değildi söyleyenler cidden ağır hakaret i hakedebilirsiniz. Şahsen ben böyle bir şey duysam her gün ona farklı isimler söylerdim.
Mikey sömürdü amına koyim.
Bu hayatta hep shincirou gibi oldum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırsız
Fanfiction"Sadece bir hırsızsın!" "O yüzden mi gece benimleydin!?" :) Miketake, maitake kitabıdır. Sevmeyenler siktir olabilir