Manjirou sigarasını dudaklarına götürdü ve zehirli havayı içine çekti. Üstünde çıplaktı altında ise eşofmanı vardı.Manjirou balkona çıktı ve zehirli dumanı dışarıya üfledi.
"Aahhh! Siktir!"
Manjirou duyduğu ses ile gülümsedi ve arkasına dönüp doğrulmakta bile güçlük çeken takemichi ye baktı.
"Şeytan siksin seni manjirou!"
"Hayır akşam ben onu siktim"
Manjirou şeytanice sırıttı takemichi ise ona gözlerini devirdi.
"Kalkamıyorum"
"Dün sex sırasında bayıldın seni ben banyoya soktum"
"Ulan gerizekalı! 19. Turdan sonra saymayı bırakmışım zaten! Daha ne konuşuyorsun! Lağam faresimisin sen amına koyim!?"
"Lağam faresi?"
"Farelere iç organları patlayasaya kadar sikişirler"
Manjirou duyduğu cümle ile kahkaha atmaya başladı. Takemichi de manjirou gibi gülmeye başladı.
Takemichi manjirou nun beyaz gömleyini zor bir şekilde giydi. Ayağa kalkamıyordu 1 2 saat oturmaktan zarar gelmezdi.
"Manjirou telefonu ara 234. Odaya kahvaltı tabağa söyle takemichi nin emri de."
Manjirou kafasını salladı ve masanın üzerinde telefondan kayıtlı numarayı aradı. Telefon açılınca manjirou takemichi nin dediklerini söyledi ve telefonu kapattı.
Manjirou takemichi nin yanına geldi ve takemichi nin dudaklarına uzun bir öpücük kondurdu.
Takemichi ellini manjirou nun karın kaslarında gezdiriyordu. Manjirou ise elini gömleğin altından sokacakken takemichi manjirou nun bileğinden tuttu.
"Bir tur daha yaparsak götüm dümdüz olacak manjirou"
Manjirou çapkınca sırıttı ve takemichi nin kalçalarından kavrayıp, takemichi yi kaldırdı ve takemichi yi kucağına oturttu.
Takemichi gülümsedi ve ayaklarını rahat bir şekilde uzattı. Manjirou elini takemichi nin ince beline attı ve mavi okyanus gözlere baktı. O gözlerde boğulabilirdi.
Manjirou bir an takemichi nin bacaklarına kadar olan ısırık ve morarık izlere baktı.
"Sikik herif bacak aramı nasıl ısırdın orda bile var!"
Takemichi nin söylenmesi ile manjirou gülümsedi. Takemichi nin boynu sırf ısırık ve morarık izleri vardı.
"Sana sıradan diye aklımı sikiyim!"
"Evet sıradan olmadığımı kabullenmene sevindim"
"Sana sıradan diyeni sikiyim manjirou"
"Gerek yok ben siktim zaten"
Manjirou sırıtırken takemichi şakacı bir sinirle ona baktı ve söylendi.
"Gıcık herif"
•••••
Takemichi giydiği kıyafetle derin bir nefes aldı. Normalde açık şeyler giymeyi daha çok severdi ama malesef vücudunda manjirou tarafından bırakılan izler bune engeldi.
Şuana kadar hiç bir sex partnerine vücuduna iz bırakmasına izin vermemişti.
Manjirou bir ilkti.
Takemichi siyah boğazlı bir kazak ve altına da siyah bol bir pantolon boğazlı bir kazağın üstüne de kahverengi bir gömlek giyip iki düğmesini açık bıraktı.
Takemichi en sonunda odasından çıkıp aşağı klüp odasına indi. İnsanlar eğlenirken gözleri karanlığın en derin halinde olan siyah irisleri aradı.
Takemichi ye göre manjirou her hali ile harikaydı.
Siyah saçları, boynundaki o dövme, karın kasları ve her seferinde tutulduğu o karanlığın iris haline gelmiş gözleri.
Takemichi kendine yediremiyordu. Manjirou ya aşık olduğunu kendine yediremiyordu.
İtiraf edemiyordu kendine.
__________________________________________________________________
______Şunu kabul edelim Tokyo revengers teki en güzel ve en dolgun göt takemichi nin götü.
Bakın anime nin başından beri dikkat ettim. Cidden en güzel ve en dolgun göt takemichi de var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırsız
Fanfiction"Sadece bir hırsızsın!" "O yüzden mi gece benimleydin!?" :) Miketake, maitake kitabıdır. Sevmeyenler siktir olabilir