Takemichi derin bir nefes aldı. Bu gün önemli bir toplantısı vardı ve ne giyeceğini bilmiyordu.Bar müdürlerinin ne zamandan beri toplantısı oluyor? Diye soruyor olabilirsiniz.
Takemichi nin toplantısı dolandırıcılıkla ilgiliydi. Bu ay 500 ü geçen yaşlı mafya adamlarını dolandırmıştı ve diğer bar müdürleri ile bu konu hakkında toplantıya girecekti.
Takemichi kendi için güzel bir elbise buldu ve onu giydi.
Elbise takemichi ye çok yakışmıştı. Takemichi gülümsedi.
"Kızlardan bile daha güzelim anasını satayım!"
Takemichi kendi söylediği cümleye kıkırdadı ve tam kapıdan dışarı çıkacakken kapısı açıldı.
Takemichi kafasını kaldırdığında manjirou nun geldiğini gördü. Takemichi baya şaşırmıştı.
Manjirou içeri geçti ve kapıyı kapattı.
"Nereye?"
"Ananın evine gelcen mi?"
"Annemi karıştırma!"
"Çekil len önümden toplantım var!"
Takemichi tam çıkacakken manjirou takemichi nin belinden tuttu ve kendine çekti
"Toplantı mıdır her ne boksa oraya böyle mi gideceksin?"
"Evet."
"Hayır."
"Ne?"
"Gidemezsin izin vermiyorum."
"İznini isteyen olmadı zaten. Sal beni gideceğim!"
"Salmam. Oraya bu kıyafetle hayatta göndermem seni!"
Takemichi kafasını zar zor çevirdi ve manjirou nun siyah irislerine baktı. Manjirou takemichi nin mavi irislerinden gözlerini çekmiyordu öyle derin bakıyordu ki.
"Neden karışıyorsun manjirou?"
Manjirou şok olmuş bir şekilde takemichi ye baktı. Takemichi nin gözlerinde derin anlamlar vardı.
"Söylesene manjirou ben senin için ne ifade ediyorum? Bir sex partnerimi yoksa daha fazlası mı?"
Manjirou dili tutulmuştu hiç bir şey söylemeden takemichi ye bakıyordu. Takemichi başını eğdi ve derin bir nefes alıp acı dolu bir şekilde gülümsedi.
"Bende öyle düşünmüştüm zaten."
Takemichi kafasını kaldırdı ve hızlı adımlarla kapıya yöneldi kapının kolunu açtı ve kapıyı manjirou nun suratına çarparak çıktı.
••••••
"Hanagaki- san bu yıl gereğinden fazla para kazandık ve cidden harika bir iş çıkarttık!"
"Biliyorum biliyorum. Bu yıl harika geçti!"
"Bu kadar para ile ne yapacağız?"
"Amerika da küçük bir bar açmayı planlıyorum"
"Bence harika fikir! Japonya nın her yerinde var ama yurt dışında hiç olmadı!"
"İyi fikir hanagaki- san ne zaman açabiliriz?"
"Salı gününe kadar her şey hazır olsun."
Masadaki herkes kafasını salladı takemichi gülümsedi ve sandalyesinden kalktı.
Takemichi çıkarken saygı amaçlı eğildi ve çıktı.
Takemichi kapıda dikilen manjirou yu gördü. Takemichi onu görmez geldi tam gidicekti ki manjirou nun onu kolundan tuttu ve kendine çekti.
"Bir şey konuşmalıyız"
"Biz senle hep bunu yaşayacak mıyız ya?"
"Bu kadar inat olmasan yaşamayacağız!"
"Bırak kolumu sano! Gitmeme izin ver!"
"Bir şey konuşacağız dedim!"
"Ananın amını konuşalım manjirou tamam mı!?"
Manjirou sinirle yüzü ekşitti ve bir eliyle takemichi nin belini kavradı diğer eliyle de eğildi ve takemichi nin dizlerinin altından tuttu ve takemichi yi gelin gibi kucağına aldı.
"N- Manjirou! İndir beni rezil oluyoruz!"
"Hayır indirmeyeceğim!"
Takemichi kendini indirmeye çalışıyordu ama manjirou takemichi yi sıkı bir şekilde tuttuğu için bu zordu.
Takemichi kızaran yanakları ile iki eliyle yüzünü kapattı.
Manjirou takemichi nin o haline gülümsedi.
____________________________________________________________________
______Bölümü okuduğunuz için teşekkür ederim<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırsız
Fanfiction"Sadece bir hırsızsın!" "O yüzden mi gece benimleydin!?" :) Miketake, maitake kitabıdır. Sevmeyenler siktir olabilir