Takemichi odaya pat diye girdi ve yatakta oturan manjirou nun yanına gitti.Manjirou takemichi yi süzdü ve gülümsedi.
"Çok tatlı olmuşsun"
"Seni de sikicem tatlılığınıda gerizekalı"
Takemichi manjirou nun çenesini kavradı ve yukarı kaldırdı. Takemichi elindeki batikonu pamuğa döktü ve narin bir şekilde manjirou nun patlamış kaşına dokundurmaya başladı.
"Sen öpersen geçer"
"Hiç bir yara öyle geçmez manjirou"
"Kalbimdeki yaralar sen bana gülümseyince bile kapanıyor. Bu yara öpünce illaki geçecektir. Geçmezse o yaramın şerefsizliği"
Takemichi nin yanakları kızarmıştı.
"Aptal herif"
Manjirou kıkırdadı ve takemichi nin belinden kavrayıp kendi kucağına oturttu.
"Bu şekilde yap"
Takemichi kıkırdadı ve başıyla onayladı. Manjirou gözlerini takemichi den ayırmadan onun yarasını batikon sürmesini izliyordu.
"Bana öyle bakma manjirou"
"Nasıl bakmayayım?"
"Biliyorsun! Öyle bakma işte!"
Manjirou takemichi yi kendine çekti nefes alış verişlerini ikiside yüzünde hissediyordu.
"Söyle ki ona göre karar verebileyim"
"Ne biliyim! Sanki çok kıymetli bir şey mişim gibi bakıyorsun"
"Nefes almak ne kadar kıymetli ise benim için o kadar kıymetlisin. Eğer kıymetlim, nefesim benim yanımdan giderse ben ölürüm. Benim için o kadar kıymetlisin"
Takemichi nin şokla gözleri büyüdü. Takemichi boşta olan elini manjirou nun yanağına koydu ve dudaklarını manjirou nun dudakları ile birleştirdi.
Manjirou takemichi nin belini daha sıkı kavradı ve takemichi yi daha tutkulu bir şekilde öpmeye başladı.
°°°°°°°
Takemichi yataktan zar zor bir şekilde kalktı. Gene her yeri diş ve morarık izleriyle doluydu. Takemichi gülümsedi ve yanına baktı.
Manjirou hâlâ yatıyordu. Takemichi yataktan kalkmaya çalıştı ama beline saplanan ağırı ile ağzından bir küfür çıktı.
"Sülaleni sikiyim manjirou"
Manjirou takemichi nin çıplak beline sarıldı ve onu gitmemesi için kollarına hapsetti.
"Manjirou kalk sığır."
Takemichi manjirou ya söylenmeye başladı. Manjirou ise hiç taviz bile vermiyordu.
Kapının çalışmasıyla odaya birden şık giyinimli bir koruma odaya dalarcasına girdi.
Takemichi utançla üzerine örttü. Çok defa sex yapmış olabilirdi. Hatta bir keresinde bir çocukla sex yaparken onun homofobik ailesi onları basmıştı. Takemichi o zaman utanmadan ailenin önünde sex yapmıştı. Şimdi niye utanıyordu o bile anlamıyordu.
"O kapıyı alır götüne sokarım."
Manjirou hızlı bir şekilde yataktan kalktı ve sinirle korumaya baktı. Koruma yutkundu ve saygıyla eğildi.
"Ne oluyor bu saatte amına koyim? Bir rahat bırakmadınız!"
"Efendim o geldi"
"O?"
"Jessica..."
Manjirou nun şokla gözleri büyürken hemen yanındaki gömleğini aldı ve üzerine geçirdi.
"Geliyorum sakın eve sokmayın o sürtüğü!"
Koruma onayladı ve hızla odadan çıktı. Manjirou altına bol siyah pantolonunu giydi ve takemichi nin yanına oturdu ve takemichi yanaklarından tutup sert bir şekilde sıktı.
"Ben sana söylemeden asla ve asla aşağıya inmeyeceksin"
Takemichi nin şokla gözleri büyürken sadece kafasını salladı. Manjirou ceketini de alıp hızla odadan çıktı.
••••••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırsız
Fanfiction"Sadece bir hırsızsın!" "O yüzden mi gece benimleydin!?" :) Miketake, maitake kitabıdır. Sevmeyenler siktir olabilir