Final

683 50 35
                                    


Takemichi ile manjirou uçaktan inmişti. Manjirou takemichi nin elini tuttu ve gülümsedi. Takemichi de aynı manjirou gibi gülümsedi.

Takemichi karşısına baktığında chifuyu nun sinirle onlara doğru geldiğini gördü.

"Sano manjirou!"

Chifuyu sinirle haykırdı ve manjirou nun yakasına yapıştı. Takemichi şok olmuş bir şekilde ikisini izliyordu.

"Manyak mısın lan sen? Sen kimsin de benim arkadaşımı kaçırabiliyorsun?"

Takemichi chifuyu nun manjirou nun yakasını elini tuttu.

"Sakin ol chifuyu söz veriyorum herşeyi açıklayacağım."

Chifuyu manjirou nun yakasını bırakti ve manjirou ya ölümcül bakışlarını gönderdi.

°°°°°°°

Takemichi ile manjirou sonunda kaichirou nun yanına gelmişlerdi. Takemichi kaichirou yu görür görmez gitmiş ve ona sarılmıştı.

Takemichi ile chifuyu uzun süre konuşmuslardı. Tek takemichi ile chifuyu değildi tabi. Hinata, senju, yuzuha, hakkai mitsuya, souya, nohoya ve inui de vardı.

İnui koko yu sonunda affetmişti. Çok fazla yalavrmanın ve yüzlerce hediyenin ardından.

Rindou binlerce teklifin ardından en sonunda souya rindou nun ona olan aşkını kabullenmiş ve rindou ya bir şans vermişti. Ran ise... Hâlâ nohoya tekliflerde bulunuyordu. Ama nohoya inatla reddediyor gibiydi.

Manjirou Jessica yı öldürtmüştü. Takemichi nin haberi yoktu. Ve olmasınada gerek yoktu manjirou için.

Temizledim efendim her yeri

Arkada bir şey kalırsa seni
Gebertirim sanzu haberin
Olsun

Manjirou telefonu kapattı ve kaichirou ile gülerek oynayan gelecekteki eşine baktı. Manjirou kapının ardına yaslandı ve onları izledi.

"Manjirou? Hayatım gelsene sende?"

"Ben gelirsem manzaram bozulur diye korkuyorum"

Takemichi ile kaichirou kıkırdadı. Kaichirou ayağa kalktı ve manjirou nun elini tutup çekiştirmeye başladı.

"Sensiz eğlenceli olmaz ama baba!"

Manjirou nun yüzündeki gülümseme şokla daha fazla büyüdü. Kaichirou ise manjirou ya bakıp gülümsedi.

°°°°°°°°

" Ya Mai! Sikicem ama ha!? Gerizekalı sana yapma diyoruz yapma değil mi? İnsan azcık da olsa sikine takar lan bizi!"

Tenka iki abisinin bu hallerine göz devirdi ve ayağa kalktı.

"Ben gidiyorum birisi ile rendevum var"

Maichirou ve kaichirou ettikleri kavgayı bırakıp şokla tenka ya baktı. Tenka ise aynanın karşısında sarı saçlarını düzeltiyordu.

Takemichi ile manjirou kaichirou 7 yaşına girdiğinde kaichirou ile yaşıt olan maichirou yu evlat edinmişlerdi.  1 yıl sonrada onlardan 4 yaş küçük olan tenka yı evlat edinmişlerdi.

Kaichirou ve maichirou ise şuan 19 tenka ise 15 yaşındaydı.

"Kimle buluşacaksın lan?"

"Kim olucak? Senju teyzenin kızı mina ile"

Kaichirou kahkaha attı.

"Sanzu amca mina ile senin aranda olan ilişkiyi duyunca sinirden nasıl kudurmuştu hatırlıyor musun!?"

Maichirou kıkırdadı.

"Babam onun patronu diye bi bok yapamamıştı hatta dişlerini bütün gün sıkıp babam a ölümcül bakışlar göndermişti. Babam ise gururlu bir şekilde ona bakmıştı."

"Japonya yı geç dünyanın en zengin ve tehlikeli mafyaları arasında ilk 1. Sıradıyız? Sonra izana amcamların çetesi. En sonda da senju abla nın çetesi?"

"Kısacası götleri yerse bulaşsınlar"

Tenka kaichirou nun söylediğine kıkırdadı ve en sonunda aynada kendine bir kere daha baktıktan sonra abilerine nasıl olmuşum bakış ı attı.

"Bok gibi olmuşsun"

"Harika olmuşsun güzelim"

İşte üsteki maichirouydu alttaki ise kaichirouydu. Bu onların arasındaki fark olabilir.

"Teşekkür ederim! Ben kaçar!"

Tenka evden güle oynaya çıktı. Tenka sokağın başına gittiğinde mina yı gördü. Pembe sırtına kadar gelen saçları ve etrafa mutlu bir şekilde bakan bir yandanda kulaklığında dinlediği müziği mırıldanan o mükkemmel kızdı tenka için.

Tenka koşarak mina nın arkasından mina nın yanına geldi ve mina nın bileğinden tuttup hızlı bir şekilde kendine çevirdi ve yanağına bir öpücük kondurdu.

"T- tenka!"

Mina korkuyla bağırdı. Tenka ise onun bu haline kıkırdadı. Mina nın yanakları hemen kızarmıştı.

"Çok tatlısın mina!"

"Tenka- san lütfen sokak ortasında böyle söylemeyin!"

Mina nın yüzü domates gibi kızarırken. Tenka mina nın elini tuttu ve yavaş adımlarla yürümeye başladılar.

"Ne dinliyorsun?"

"Benim için çok anlamlı bir şarkı"

"Neden senin için bu kadar anlamlı?"

"Çünkü ben bu şarkıyı dinlerken sen beni ilk o zaman öpmüştün!"

Tenka nın yanakları kızardı ama gülümsüyordu. Tenka parmaklarını mina nın parmakları arasından geçirdi.

"Seni seviyorum!"

"Tenka! Yolun ortasında bağırarak söylenmez şöyle şeyler!"

Onları arabadan izleyen manjirou gururla sanzu ya baktı. Sanzu ise sinirle gülmeye çalıştı. Takemichi onların bu hallerini göz devirdi.

"Beyler biraz sakin olun. Onlar gerçekten birbirlerini çok seviyor"

"Evet! Benim kızım çok güzel tavladı mina yı"

Sanzu zoraki bir gülümsemeyle konuştu.

"Evet senin kızın benim yeğenimi iyi tavladı. Ama baji nin oğlu da senin mai yi daha beter tavladığı gibi. Oğlun kör kütük aşık ama baji nin oğlu seme ben bir şey diyor muyum?"

Manjirou hızla arabanın çeşitli yerlerine sakladığı bir yerden silahını aldı. Sanzu ise koşarak arabadan çıktı ve kaçmaya başladı.

Manjirou ise onun peşinden koşmaya başladı.

"LANET OLSUN BİRAZ OLGUNLAŞIN!"

Takemichi de arabadan çıktı ve koşarak onların peşinden gitti.
















Bir kitabın daha sonuna geldik. Neden bilmiyorum ama bu son bana baya güzel bir son gibi geldi.

Tenka ile mina için kitap çıkarmam yok mu? HFSJKSJDJWKSKS

HırsızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin