17. Bölüm

633 47 9
                                    


Manjirou ile takemichi depodan çıkarken elleri birbirine kenetlenmiş, yüzlerinde ise minik bir tebessümle çıkmışlardı.

Manjirou ceketini çıkarttı ve takemichi nin omzuna sardı.

"Bakıyorum bu gün epey romantiksiniz?"

"Her zaman öyleyimdir."

"Hadi canım. Bize niye göstermiyorsunuz o zaman manjirou bey?"

"Güzelim sen iste her zaman gösteririm."

Manjirou takemichi nin anlına bir öpücük kondurdu. Takemichi ise kıkırdadı.

Manjirou cebinden telefonunu çıkarttı ve birini arayıp ona konumunu söyledikten sonra takemichi ile kendisini gelip almasını emretti.

Manjirou siyah irislerini takemichi nin mavi irislerinden ayıramıyordu. Takemichi nin de ondan bir farkı olduğu söylenemezdi.

"Sen sadece bir hırsızsın"

"O yüzden mi dün gece benimleydin?"

"O gece zaten kalbimi çaldın bende bedelini ödetmeye geldim."

Manjirou sırıttı ve takemichi nin belini hızlı bir şekilde kavrayıp takemichi yi kendine çekti ve takemichi nin dudaklarını öpmeye başladı.

Takemichi kendini duvara yasladı. Manjirou nun eli hâlâ takemichi nin belindeydi. Takemichi ellerini manjirou nun omuzlarına koydu ve gözlerini kapatıp kendini manjirou ya teslim etti.

"Ananı sikiyim-!"

Takemichi ile manjirou şok olmuş bir şekilde gözlerini açtı ve gelen sese baktı.

İnui, Koko, sanzu, chifuyu ve baji şok olmuş bir şekilde ikiliye bakıyordu. Manjirou sırıttı ve takemichi nin elini tuttu.

"Bu güzelliği ben kaptım şansınıza küsün sürtükler!"

°°°°°°

"OHA HARBİDEN OHA AMINA KOYİM!"

İnui ve chifuyu şok olmuş bir şekilde takemichi yi dinliyordu. Takemichi ise yüzündeki minik bir tebessüm ile onlara olanları anlatmıştı.

"Oğlum ben neden bu kadar batsızım amk?"

"Koko var gerizekalı!"

"Evet biliyorum benim sugar daddy im!"

Takemichi ile chifuyu kahkaha atarken inui ise kıkırdadı.

"Şimdi ne olacak?"

"Manjirou ile buluşacağım. Bu buluşma onun evinde olacak o yüzden hazırlanacağım."

"Takemichi bacım geç otur sen biz bakalım bu sefer."

Takemichi başıyla onayladı ve yatağına kurbağa pozisyonunda oturdu.

Takemichi, chifuyu ile inui izliyordu. Ellerine aldığı her kıyafette "çok abartılı olur" "çok açık amk manjirou gördüğü yerde domaltır" "çok rahat olur buda"

Takemichi gülümsedi. Cidden arkadaşları onun için herşeyi olabilirdi.

İnui elindeki siyah elbiseyi takemichi ye attı.

"Giy len bunu"

"Tamam len giyiyom"

Takemichi elbiseyi aldı ve denemek için tuvalet e gitti.

Takemichi geldiğinde inui ve chifuyu gülerek takemichi yi süzdüler.

Takemichi geldiğinde inui ve chifuyu gülerek takemichi yi süzdüler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Nasıl olmuş sizce?"

"Harika cidden!"

"İnui haklı çok yakışmış. Manjirou senin gibi birini umarım kaybetmez"

"Neyse siktirin gidin ben daha sugar daddy im le buluşacağım"

Diyip inui gülerek telefonundan bir numara çevirdi ve telefonu kulağına koyarak odadan çıktı.

"Lanet kaltak"

Chifuyu ve takemichi gülerek söylemişti. Onlar birbirlerine küfür edebilirlerdi. Birbirlerinin ağzına bile sıçabilirlerdi. Ama başka birisi bunu yapmaya çalışırsa olay çıkartırlardı.
(Arkadaslarım ve ben olur gibi)

"Chifuyu ben aşağıya iniyorum!"

"Seni geçirmemi ister misin?"

"Manjirou arabasını gönderecekmiş! Gerek yooook!"

Takemichi gülerek aşağıya inmeden önce chifuyu ya el salladı ve merdivenlerden ikişerli ikişerli atlayarak aşağıya indi.

••••••••

Bu bölümde burda biter.

HırsızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin