11. Bölüm

825 62 21
                                    


Takemichi derin derin nefes aldı. Ağzındaki kırmızı top a benzeyen garip bir oyuncak ile ne kadar mümkünse.

Takemichi elleri kırmızı bir iple bağlanmış. Dizleri de aynı kırmızı bir iple bağlanmış ve bacaklarının tamamen açılıp değlinin görünebilir bir konumda olacak bir pozisyondaydı.

Penisinin içinde ise boşalmasını engelleyen ince bir alet vardı. Takemichi delirecek gibiydi

Takemichi siyah göz bandı yüzünden hiç bir şey göremiyordu ve stresten terlemişti.

Manjirou ise takemichi nin bu haline dudaklarını yalayıp sırıttı.

Elindeki dildo yu aldı ve yaladı.

Manjirou dildoyu ağzından çıkardı ve yatakta dizlerinin üstünde durdu.

Manjirou dildoyu takemichi nin içine hızlı bir şekilde soktu.

Takemichi nin inleme sesleri odada yankılanıyordu. Takemichi ağzındaki aparat sayesinde dedikleri anlaşılmada iyi şeyler demediği belliydi.

"Şhhhhh sakin ol güzelim~ gece daha yeni başlıyor dimi?"

Takemichi nin hızla inip kalkan göğüsüne manjirou öpücükler kondurdu. Manjirou takemichi nin nin göğusünden ince beline kadar diliyle bir yol çizdi.

Manjirou dildo yu takemichi nin içinde çalıştırdı.

Takemichi içinde hissettiği titreşim ile acıyla inledi. Takemichi nin inlemeleri manjirou yu tatmin ediyordu.

Takemichi görememenin verdiği sinir ve içinde hissettiği titreşim ile eğer elleri açık olsaydı büyük ihtimalle manjirou ya hayatında bir kere bile olamayacak sırtına bir hediye bırakacaktı.

Manjirou takemichi nin huysuzlandığını farketti ve takemichi nin ağzındaki aparat ı ve gözlerindeki bandanayı çıkarttı.

"Böylesi daha iyi"

"Ellerimi açsan çok daha iyi olacak bence"

"Ona gerek yok güzellik bir akıllı sen değilsin"

Manjirou takemichi ye göz kırptı ve takemichi nin içindeki dildoyu daha derin e soktu.

"AAA! SİKT AH~"

Takemichi nin içindeki titreşim artmıştı. Takemichi nin ağzından salyası akıyordu. Manjirou takemichi nin terden anına yapışmış olan saçları geriye ittirdi ve takemichi nin dudaklarına kapandı.

Manjirou dilini takemichi nin ağzında gezdirirken takemichi nin diliyle kendi dilini birleştirdi. Takemichi nin inlemeleri manjirou nun ağzında kayboluyordu.

Manjirou takemichi yi aralıksız öperken bir yandan da takemichi nin göğüs ucunu sıkıyor ve çekiştiriyordu. Takemichi nin zevkten akan göz yaşları manjirou nun yanağına geliyordu.

Manjirou en sonunda kendini takemichi den ayırdı ve takemichi nin boynuna öpücükler kondurmaya başladı.

Takemichi içindeki titreşimle inlemeleri kesilmezken konuşmakta bile güçlük çekiyordu.

Manjirou takemichi nin boynundan beline kadar ısırık izleri ve morarık izleri bırakırken takemichi nin göğüs uçlarını sert bir şekilde ısırıyor ve kanatasaya kadar emiyordu.

"AH A- ACI AH!"

Takemichi zevkle kafasını geriye doğru attı. Çok kez sex yapmış olabilirdi. Ama ilk defa böylesine bir sex yapıyordu.

Manjirou takemichi nin içindeki ıslanmış dildoya ve takemichi nin deliğinden akan ıslaklığa baktı.

"Birileri ıslanmış~"

Manjirou kendi kalkmış ve zor durumda olan penisine baktı. Cidden zor durumdaydı.

Manjirou tam kendi penisini takemichi nin içine sokucakken.

"Dİ- DİLDO VARKEN GİRMEYECEKSİN DEĞİL Mİ!?"

Takemichi şok olmuş bir şekilde konuşurken manjirou ise şeytanca sırıttı ve ince parmaklarını dildo nun etrafında gezdirdi.

"Evet dildo varken gireceğim"

"MA- MANJİROU YAPMA SAKIN!"

Manjirou sırıttı ve bir parmağını takemichi nin deliğinden soktu. Diğer eliyle de takemichi nin penisini tuttu.

"Bir gün boyunca benim istediğim herşeyi yapacağına yemin et."

"Asla!"

"Eğer yapmazsan içinde dildo varken girerim ve boşalmana izin vermem~"

Takemichi yutkundu. Manjirou başını salladı.

"Peki sen bilirsin"

"TAMAM YEMİN EDERİM!"

Manjirou sırıttı ve takemichi nin deliğinden ıslak dildoyu çıkardı. Manjirou penisini takemichi nin deliğinin hizasına getirdi ve penisini takemichi nin içine soktu.

Dildo sayesinde takemichi nin deliği genişlemişti. Ama manjirou nun hızlı gelgitleri takemichi nin aklını kaybetmesine sebep oluyordu.

Takemichi zevkten akan göz yaşları, yukarıya doğru kaymış olan gözleri, terden anlına yapışmış siyah saçlarıyla harika görünüyordu.

Manjirou takemichi nin penisindeki aparatı çıkardı. Takemichi kendi karnına boşalırken manjirou ise durmadan gelgit yapıyordu.

Takemichi nin durmak bilmeyen inlemeleri ve manjirou nun her gelgit yaptığında o sesleri diğer odalardan bile belki duyulabilirdi.

••••••

Smut ta kendimi geliştirmişmiyim?

HırsızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin