Takemichi derin bir nefes aldı sabahten beri chifuyu ile ne giyeceklerine bakıyordu.Çünkü çok sevdiği chifuyu arkadaşı baji ile bulaşacaktı.
Chifuyu nun baji ye aşık olduğunu nerdeyse herkes biliyordu. E baji den ondan kalır bir yanı yoktu.
Takemichi ise sadece dolaşacaktı o yüzden ekndi için kıyafet bakıyordu.
Takemichi en sonunda chifuyu için gardıroptan bir kıyafet konbinlemişti. Kıyafeti chifuyu nun üzerine attı.
"Siktir git hemen dene şunu beynimi siktin"
Takemichi nin yapmacık siniri ile chifuyu gülümsedi ve kıyafeti denemek için banyoya gitti. O sırada da takemichi de kendine bir kıyafet seçiyordu.
(Fuyu nun giydiği) chifuyu geldiğinde takemichi onu süzdü. Gerçekten harika gözüküyordu.
Takemichi arkadaşına gülümsedi. Gerçekten aşkı bulmuştu. Chifuyu aşık olduğu insana karşı çok sadık birisiydi.
Takemichi ile chifuyu nun tanışma hikayesi de ayrı bir ironisi vardı.
Chifuyu takemichi ye sex teklifi etmesiyle arkadaş olmuşlardı.....
Ama ikiside bir süre sonra birbirlerini arkadaş olarak gördükleri için bunu bırakmışlardı.
"Eğer baji denen o karı kırınlı herif seni üzerse onu kurşuna dizerim"
Takemichi nin sırıtarak söylemesi ile chifuyu omzunu kapıya dayadı ve takemichi ye gülümsedi.
"Manjirou ya olan aşkını ne zaman itiraf edeceksin?"
"Bilmem ki. O itiraf etsin. Siken o ise itiraf edende o olucak kardeşim"
Chifuyu nun kahkahası bütün odayı dolduruyordu. Takemichi ise sadece gülümsedi ve aynada kendi kıyafetlerine "acaba güzel olacak mı?" diye giymeden giymiş gibi önüne koyup aynada bakıyordu.
"Kabul ettin yani ona aşık olduğunu"
"Ben kabul ettim zaten o konuda sıkıntı değiliz manjirou bey kendine yediremiyor ama"
"Manjirou nun hayatı çok karışık sana zarar vermekten korkuyor olabilir"
"Sanki böyle hiç zarar vermiyor gibi triplere girmeyelim. En çok zarar verdiği karar bu zaten. Ya beni hayatından çıkaracak. Yada beni o hayatın içine daha çok sokucak. Her kavga ettiğimizde sonu sexle bitiyor amına koyim ben ne anladım bu işten?"
Chifuyu nun bir süre sonra gülmekten artık karnı ağrayacak hâle gelmişti. Arkadaşının isyanı bir yandan komik bir yandan da haklı bir isyandı.
"Manjirou acıtıyor mu?"
"Zencilerin yarrağı bile bu kadar uzun olmaz chifuyu. Bak şuana kadar 1, 2 kez zencilerle sex yapmışımdır. Ama onlar bile bu kadar değiller amk. Adam ruhsatsız silah taşıyor."
Chifuyu kahkaha atarken sesi gidiyor ve kahkahası içine gidiyordu. Chifuyu nun gülmekten gözünden yaş gelmişti bir süre sonra.
(Ben böyle gülüyorum HDHDHDH)Takemichi kıkırdadı ve tişörtünü kaldırıp bedenine baktı.
Manjirou nun bıraktığı izler geçmişti.
Takemichi içinden "Hele şükür" diye geçirdi ve kıyafetlerini giydi.
Chifuyu takemichi nin fiziğini hep çocuksu bir şekilde kıskanmıştı. Ama kötü anlamda kıskanmamıştı. İyi anlamdaydı hep."Baji olmasaydı kesinlikle sana bakardım"
"Baktın zaten gerizekalı"
Takemichi ve chifuyu kıkırdadı ve en sonunda odadan çıktılar. Merdivenlerden aşağıya indiler ve kapalı olan bar salonunundan çıktılar.
Chifuyu baji nin onu arabayla alacağı yere doğru yavaşça yürümeye başladı.
Chifuyu arkasına döndü ve takemichi ye baktı. Chifuyu takemichi ye gülümseyip en salladı.
Takemichi de içten bir şekilde chifuyu ya gülümsedi ve oda el salladı.
Takemichi chifuyu gözden kaybolana kadar chifuyu nun gidişini izledi. Takemichi için arkadaşları herşeyden önemli olabilirdi.
Takemichi boş sokaklarda yürümeye başladı. Cebinden çıkardı kablosuz büyük kulaklığı kulağına taktı ve telefonundan 'lost on you' şarkısını açıp dinlemeye başladı.
Takemichi nin kafasına yediği darbe ile takemichi nin en son gördüğü şey beyaz saçlar olabilirdi.
•••••
Olm niye kitap okunmuyoOOOOOOOOOOOO
Neyse ben bölümü gene yazim de.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırsız
Fanfiction"Sadece bir hırsızsın!" "O yüzden mi gece benimleydin!?" :) Miketake, maitake kitabıdır. Sevmeyenler siktir olabilir