33. Bölüm

480 36 45
                                    


Manjirou şokla takemichi ye baktı. Manjirou sinirle takemichi nin kolunu tuttu ve takemichi nin yüzünden çekti.

"Ne demek seni mutlu edemem!? Neyden bahsediyorsun?"

Takemichi ise hiç bir şey söylemedi. Takemichi kafasını çevirdi ve manjirou nun gözlerine bakmamaya çalıştı.

Manjirou ise daha beter bir şekilde sinirleniyordu. Takemichi nin canını acıtmak istemiyordu.

"Lanet olsun ki en başından beri seni takip ettirmeliydim! Hay sikiyim! Takemichi bana olanları söyle!?"

Takemichi kafasını çevirdi ve manjirou nun gözlerine baktı. O gözler... O gözler için herşeyi yapabilirdi takemichi...

"Takemichi lütfen söyle. Sen beni her zaman her şekilde mutlu edeceksin. Başkasının üzmesi yerine senin üzmeni beni süründürmeni bile tercih ederim. Yeter ki sen yap. Ama lütfen söyle bana böyle bir sebep yüzünden benden ayrılamazsın..."

Manjirou nun sonlara doğru sesi kısılmıştı. Takemichi elini yumruk yaptı ve yumruğunu sıktı.

"Sana bir çocuk veremeyeceğim. Bir baba olamayacaksın!"

Takemichi bağırarak sanki nefretini kusmak istermişcesine söylemişti. Manjirou şokla takemichi ye baktı.

"Hayır bizim bir çocuğumuz var! Kaichirou bizim çocuğumuz! Senin bana çocuk verip vermemen benim umrumda değil! Senin bana olan sevgin benim için önemli!"

Takemichi de manjirou nun söylediği sözler ardından şaşırarak ona baktı. Manjirou nun aklında ise takemichi nin neden bunu düşündüğü vardı.

"A- ama Jessica bana beni kullanacağını ve Jessica ile gelecekte evleneceğini söylemişti. Hatta bir çocukla olan fo- fotoğrafını bile gösterdi"

"O orospu nun yedi sülalesini sikeceğim!"

Manjirou yataktan sinirle kalktı ve pantolonunu düzeltti. Manjirou sinirle odadan çıkarken takemichi de koşarak onun peşinden gitti.

"Manjirou dur!"

Takemichi koşarak manjirou nun kolunu tuttu. Manjirou sinirle gözlerle takemichi ye baktı. O anda manjirou nun aklına gelmişti.

"Sen ne zaman Jessica ile konuştun?"

"Hatırlamıyorum"

"Ne demek hatırlamıyorum!"

"Hatırlamıyorum demek"

Manjirou sinirle dişlerini gıcırdattı. Takemichi nin beli ve kalçası zaten çok kötü bir şekilde açıyordu. Takemichi acıyla yüzünü burşturdu.

Manjirou derin bir nefes aldı ve bir eli ile takemichi nin belini kavradı diğer eliyle de takemichi nin bacaklarını kavrayıp takemichi yi kucağına aldı.

Takemichi şok içinde ona bakarken manjirou ise söyleniyordu.

"Başımın belası"

°°°°°°°°

Manjirou takemichi ye yardım ederek banyo yaptırmıştı ve deliğine krem sürmüştü. Takemichi bunu yaparken garip bir şekilde daha fazla utanmıştı.

Şuanda ise manjirou takemichi yi sorguya çekmiş gibiydi.

"Takemichi sen mi söylersin yoksa ben o kızı senju nun eline mi bırakyım?"

"Sen söylesene? Jessica ile senin aranda ne vardı?"

Manjirou bu soruyla yutkundu. Takemichi nin kararlı gözlerini görünce derin bir iç çekti.

"Sen bana hâlâ kendi hayat hikayeni anlatmış değilsin gizemli hırsız!"

Takemichi bu sözü duyduğunda korku ile gözlerini kaçırdı.

"Anlatacak hiç bir şeyim yok!"











2 bölüm sonra final :))

2 bölüm sonra final :))

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
HırsızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin