25. Bölüm

437 37 24
                                    


Takemichi arkasını döndüğünde sakallı hafif kilolu bir adamın onlara doğru sinirli bir şekilde yaklaştığını gördü.

Kaichirou korku ile takemichi nin bacağına sarıldı. Takemichi o zaman anlamıştı bu herifte bir bokluk olduğunu.

Adam takemichi nin dibine geldi ve bağırarak konuşmaya başladı.

"SENİ KÜÇÜK PİÇ! SIRF DOĞUM GÜNÜN DİYE SOKAĞA SALDIK GİDİP ANCA KAYBOL!"

Yaşlı adam takemichi yi itti ve kaichirou yu kolundan kavrayıp sürüklemeye başladı.

"EVDE NE KADAR İŞ VAR BİLİYOR MUSUN!"

Kaichirou nun hıçkırması ile takemichi sinirle soluyup yaşlı adamın kolunu tuttu.

"Bayım. Bir çocuğa böyle davranamazsınız. Eğer kaichirou yu bırakmazsanız iyi şeyler yaşanmaz"

Yaşlı adam kaichirou nun kolundan savurdu ve onu bıraktı kaichirou acıyla yere düştü ve takemichi ye bakmaya başladı.

Yaşlı adam sırıta sırıta takemichi nin üstüne yürüdü.

"Bu işi bence çözebiliriz~"

Adam elini takemichi nin tam kalçasına uzatacakken takemichi adamın elini tuttu ve adamın koluna dolanıp dirseği ile yaşlı adamın yüzüne geçirdi.

Yaşlı adma bağıra bağıra burnunu tutarak eğildi. Takemichi ise ayağını havaya kaldırıp açarak adamın yüzüne öyle bir tekme attı.

Adamın kafası yukarı çıktığında takemichi adamın testistlerine tekme attı.

Adam acı içinde bağırıyordu.

"Bu çocuğu alıyorum. Sevgilime rica edeceğim seninle ilgilenecektir. Senju da karınla ilgilenir büyük ihtimal."

Kaichirou hayran olmuş bir şekilde takemichi yi izliyordu. Tane kaichirou nun yanına geldi ve elini kaichirou ya uzattıp gülümsedi.

"Sana güzel bir hayat sunmamı ister misin?"

Kaichirou nun gözünden bir yaş düştü ve takemichi nin elini tutup ayağa kalktı. Takemichi eğildi ve kaichirou nun dizlerini kavrayıp onu kucağına aldı.

Kaichirou kafasını takemichi nin omzuna koydu. İlk defa bu kadar güvende hissediyordu.

Takemichi diğer eliyle telefonunu aldı ve manjirou yu aradı.

Maiiii!

Efendim sevgilim?
Bu gün hiç konuşamadık

Evet gördüm 54 kez
Aramışsın

Eheheheh çok merak ettim
Geri döýd te yapmadın

Manjirou atacağım konuma
Gelebilir misin?

Hemen geliyorum

Takemichi kıkırdadı ve manjirou ya konumu attıktan sonra telefonunu cebine geri koydu ve kaichirou nun saçlarıyla oynamaya başladı.

Yaşlı adam hala bağırıyordu. Kaichirou ise ona bakmamaya çalışıyordu. Çünkü babasının o gözlerinden korkuyordu. Babasının herşeyinden korkuyordu.

"Şhhhhh geçti. O herif seni korkutamaz. Ben burdayım"

Kaichirou kollarını takemichi nin boynunda birleştirdi ve kafasını takemichi nin boyun giriş kısmına koydu. Kaichirou takemichi nin güzel kokusunu içine çekti.

Lavanta ile okyanus karışımı bir kokusu vardı ve çok rahatlacıyıdı. Kaichirou nun gözleri yavaş yavaş kapanmıştı. Kaichirou en sonunda uykunun kollarına teslim etti kendini.

Takemichi ilk defa bu kadar zayıf bir çocuk görüyordu. Onu kaldırırken asla zorlanmamıştı. Hatta şuan kollarında hissetmiyor gibiydi.

Takemichi kafasını çevirdiğinde en sonunda manjirou nun arabasını gördü ve yüzünde minik bir tebessüm oluştu.
.

.

.

.

.

.

Babamı 500, 600 TL o bilmeden gay kitabı aldırdıktan sonra buraya bölüm yazamaya geliyordum💅💅

Babamı 500, 600 TL o bilmeden gay kitabı aldırdıktan sonra buraya bölüm yazamaya geliyordum💅💅

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
HırsızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin