Seviyorum.

501 63 69
                                    

MURAT

"Asım çıkıyor musun?"

"Çıkıyorum. Omzuma geçirdiğin yumruk geçmedi hâlâ. İyi olayım aynen ileteceğim sana aynısından."

Gözlerimi devirdim. Özge'nin yanında boş boş konuştu. Kızı da üzdü. Kendimi kaybettim.

"Tamam bir ara döversin de seninle önemli bir konu hakkında konuşacağım. Acil."

Alayla güldü. Keyfi yerine geldi gibi.

"Hayırdır? Acil derken işin mi düştü bana?"

"Aynen öyle." dedim ciddiyetle. Yerinde dikleşip başını salladı. Dikkatini bana verdi.

"Özge... Kardeşin-"

"Özge demişken selamı vardı sana. Murat abiye selam söyle, dedi."

Yutkundum. Takılma Murat. Söyle söyleyeceğini.

"Aleyküm selam."

Durdum. Aklıma gelenle etrafıma bakındım. Yangından mal kaçırır gibi oldu.

"Dışarda konuşalım. Çıkalım şurdan."

Etrafına bakınıp bana döndü. Kaşları çatıktı. Tuhaf davrandığımı düşünüyor olmalı.

"Konuş oğlum işte. Sessiz sakin yer zaten."

"Tamam." deyip derin nefes aldım. Şimdiye kadar çok bekledim bile. Niyetimi belli etseydim saçmasapan yollara başvurmazdım. Evlilik gibi hayırlı bir işte oyun olur mu? Niyetini söylersin, yerini bilirsin.

"Son birkaç yıldır bu şirkette çalışıyoruz seninle. Burda tanıdım seni. Arkadaş olduk. Yeri geldi abi kardeş olduk seninle. Ailelerimize gidip geldik. Çoğu zaman kavga ettik, kimi zaman arka çıktık birbirimize. Dertlerimizi dinledik, dertleştik. Sorunlarda hâl çare aradık-"

"Bir dakika... Bu konuşmaya alışkın değilim ben. Seni hiç böyle görmedim. Sen aklındakini söylesene bana bi." dedi ciddiyetle. Kaşları çatıktı. Yerimde dikleştim.

"Kardeşin Özge'yi seviyorum. Onunla evlenmek istiyorum, Asım. Onu kalbimde taşırken kardeşim demek istemiyorum artık. Sözlerim, niyetimle paralel olmalı. İstersen kız, döv. İçimden geçen bunlar."

Yüzündeki şaşkınlık emaresiyle güldü. Dikkatle tepkilerini ölçüyordum. İçimde rahatlama hissi oluşurken heyecan bütün vücudumu sarmıştı. Kararlarımda emin adımlarla ilerlemeye gayret gösteren biriyim. Söz konusu Özge olunca duygularım daha ağır basıyor.

"Sen..." dedi gülerek. Sesinde alaycı bir tını vardı. "Kardeşimle evlenmek istiyorsun." deyip gözlerini kıstı. Ciddiyetimi korudum.

"Evet, evlenmek istiyorum."

Elini saçına atıp arkasını döndü. Bu hareketini biliyorum. Birazdan yüzüme yumruk yiyeceğim.

Bir hışım arkasına dönüp yumruk attı yüzüme. Yerimde sendelerken şirkette sesler yükselmeye başladı. Elim yüzümde, başımı kaldırdım. Ne olduğunu çözmeye çalışan meraklı gözler bize bakıyordu. Güldüm.

"Dışarı çıkalım istersen." dedim gülüşlerim arasından. Başını hızla sallayıp gülüşüme katıldı. Sinirliydi.

"Aynen hızımı alamadım."

***

ÖZGE

"Ne demek oluyor bu Özge?!"

"Seviyormuş işte. Gel sev beni mi dedim ben?!"

Sinirle soluyordu. Kim bilir Murat'a ne yaptı?

"Bak güzel kardeşim... Artık buraya gelemez o it. Onunla ilişiğimi kestim-"

"Abi ne biçim konuşuyorsun sen ya?! Ne demek ilişiğimi kestim? Kaç yıllık arkadaşın o senin? Hem..."

Durdum. Çatık kaşları sinirlerimi bozuyor.

"Hem neden hemen kestirip atıyorsun?"

Elini saçıma getirdiğinde yutkundum. Düzensizce okşadı. Duygusal bir konuşma geliyor anlaşılan.

"Daha bugün kardeşim diyordu sana, geri zekalı. Sen ona Murat abi diyordun, salak. Ne değişti, akılsız kardeşim?"

Sözümü geri aldım. Bu nasıl konuşma?

"Aslına bakarsan ben de seviyorum." dedim tepkilerini ölçerken. Hiç iyi bakmıyordu. Devam ettim.

"Sırf senin arkadaşın diye yani abimin arkadaşı olduğu için abi diyordum ona. Saçım yağlandı abi, yeter bırak saçımı."

Elini saçımdan çekip omzuma getirdi. İfadesi değişmedi.

"Ne zamandan beri ayakta uyutuyorsunuz beni?"

Sesi kırgın geliyordu. Yutkundum. Hayır kendimi bırakmamalıyım.

"Abi..." dedim titreyen sesimle. Gözlerim sulanmak için hazır olda bekliyordu. "Yok öyle bir şey. Son birkaç gündür anladım beni sevdiğini, o da benim onu sevdiğimi anlamış olmalı. Söylemiş sana."

Gözlerini belerterek başını eğdi. Yabancı gibi çekti elini omzumdan. Ona bakmayı sürdürdüğümde yüzüme bakmadan yanımdan geçip gitti. Arkamı döndüm hemen.

"Abi..."

Odasına girip kapıyı sertçe kapattı. Sıçradım. Dolan gözlerim yanaklarıma taştı.

Ben sadece mutlu olmak istedim.



ŞAKA! - TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin