ASIM
"Beni neden çağırdın? Telefon numaram sende ne arıyor, ilk burdan başla istersen."
Çatık kaşlarıyla bana bakıyordu. Derin nefes aldım. Çok konuşuyor.
"Murat'tan aldım. Kardeşim için çağırdım seni. Son zamanlar iyi değil. Hatta doğum günümde hızla değişen ruh hâli hiç iyi değil. Konuşmak istesem de geçiştirdi beni. Murat yanındadır şimdi." dedim düşünceli hâlde. Gözlerimi yüzüne çevirdiğimde durgundu. Yerinde dikleşip boğazını temizledi.
"Birkaç defa konuşma fırsatı yakaladık sadece. Zaten yeni tanıştım. Çok uzun konuşmalarımız olmadı. Kolay kolay içini açmayan biri. Bir parça söyleyip lafı ustalıkla çabucak değiştiriyor. O kadar. Anladığım kadarıyla çok bunalıp sıkılıyor. Üzerinde baskı olduğunu düşünüyorum. Neden böyle?"
"Doğru tespitler." diye mırıldandım. Yerimde dikleştim. "En iyisi bunları benden değil, Özge'den öğren. Sana daha açık olacaktır. Her ne kadar abisi olsam da senin yanında daha rahat olacağını düşünüyorum. Biraz daha yakın olsanıza, kız kıza takılırsınız. Ne bileyim, boş zamanlarında Özge ile buluşup bir şeyler yapsanız. Güzel olmaz mı?"
Beklentili hâlde yüzüne baktığımda başıyla onayladı beni. Gülümsedim. Gözlerini kaçırıp tekrar bana döndüğünde sesi doldu kulaklarıma. Keşke... Neyse.
"Bu akşam mesaj atarak başlıyorum o zaman. Duruma el koydum." dedi gülümseyerek. Heyecanlı heyecanlı konuşmaya devam ediyordu. "Kursta işim çok sürmüyor. Yeni aktivitelere yönelmek istiyordum, Özge'yi de alırım yanıma. Tamam ya dert etme, o iş bende."
Rahat tavır takınarak ayağa kalkıp çantasını koluna taktı. Sevimli hâline dayanamayıp güldüm. Duraksadı. Şaşkın gözleriyle bana bakıyordu. Gülüşümü dinginleştirdiğimde yerimde dikleştim ve "Tamam." dedim kendime gelmeye çalışarak. "Teşekkür ederim." diye ekledim sonra. Kaşlarını hafifçe çattı ve başını salladı. Yerinde hareketlendiğinde ayağa kalktım hemen.
"Fatma..."
Bana döndü. Bir şey dememi bekliyordu. En azından niyetini bilmek istiyorum.
"Evlilik düşünüyor musun?" dedim tepkilerini ölçerken. Kaşlarını hafifçe çattığında yutkundum.
"Hayırdır? Talip mi çıktı bana?" dedi etrafında bakınarak. Kaşlarımı çattım.
"Yok!" dedim birden. "Git nereye gidiyorsan."
Yerime oturup gözlerimi yüzüne çevirdim. Sinirle bana bakıyordu. "Kıro herif!" dedi birden. Duraksadım. Sakin olmam lazım, sinirlenince kendimi kaybediyorum. Ağzımdan bir şey falan kaçar.
"Aynen kıroyum. Git hadi." dedim sakin durmaya çalışarak. Bir adım yaklaştı masama. Git kızım ya, bi git.
"Emir veren cümlelerin sinirimi bozuyor." dedi işaret parmağını sallayarak. Alnımı sıvazlamaya başladım. Sakin ol, sakin ol.
"Ya evlilik düşünürüm, düşünmem sana ne?!" diye çemkirdiğinde elimi yüzümden çekip kaşlarımı çattım. İfadesi normal hâline dönerken ona bakmayı sürdürdüm. Arkasını dönüp çıktı odadan. Hissettiğim kalp atışlarımla yutkundum. Beni anladı.
***
ÖZGE
Yengecik/ Selamün Aleyküm canım 🤩
Yengecik/ Nasılsın iyi misin
Siz/ Aleyküm selamm
Siz/ İyiyim sen nasılsın
Siz/ Ayy heyecan yaptım mesajını görünce djwnhdw
Yengecik/ Ya fkdlfmdlkcx
Yengecik/ Ben de iyiyim bu arada ;)
Siz/
Yengecik/
Siz/ Ya sende de mi var bu çıkartmalardan kdnwhda
Yengecik/ Tabi😌mdldşlf
Siz/
Yengecik/😍
Yengecik/ Yarın benimle alışverişe gelir misin
Siz/ Alışveriş mi
Siz/ Gelirim de tamam kaç gibi
Yengecik/ Musaitsen ama
Siz/ Evdeyim zaten gelirim:)))
Yengecik/ :)
Yengecik/ Sana çok ihtiyacım var 🥲🙂 teşekkür ederim
Siz/ Ne alışverişi desem..
Yengecik/ Züccaciyeye falan gideceğiz
Yengecik/ İp falan alacağım ilgim var senin zevklerine güveniyorum
Siz/ Yaa ne güzel tamam ben gelirim
Siz/ Kaç gibi buluşalım 🤩
Yengecik/ Söylemedim dimi😏
Yengecik/ Öğleden sonra 3 gibi
Siz/ Tammam :)))
***
Hemen de seviniyor ya :')
Peki ya sizin WhatsApp çıkartmalarınızda neler var🧐nfjdnjdw
Asım💞
Fatma Zehra🐿️
Yorumlarınızın hepsini okuyorum ve yorumlarınızı bekliyorum 😌❤️
Alışverişte görüşürüz :))
Hoşça kalın 🐢
FatmaZehranınKırosuAsım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAKA! - Texting
SpiritualÖğrenci İşleri/ Özge seni seviyorum. Öğrenci İşleri/ Kimsin diye sorma. Öğrenci İşleri/ Yani şimdilik. Öğrenci İşleri/ Anonim olmaya karar verdim. Öğrenci işlerinde tanıdığım yok ama- Öğrenci İşleri? Murat! "Ayy!" "Ayy ne oluyor yavrum? Korktum yavr...