Yüzük.

302 44 96
                                    


ÖZGE

"Ne demek gelecekler, babaanne? Bize sormadan iş mi yapıyorsun sen?"

Kendimi iyi hissetmiyorum. Abim yemeğini bırakmış, babaanneme bir şeyler anlatmaya çalışıyor. Neden başkaları hayatıma karışmak zorunda? Hayatımda yeni bir sayfa açmak istedikçe, bir şeylere umut bağladıkça hep engel çıkıyor. Moralimi bozmak için hazır olda bekliyorlar sadece.

"Özge'nin yaşı ilerliyor. Bir şey yaptığı da yok. Korkuyorum oğlum. Habire telefonda. Başını belaya sokarsa ne olacak? Evlensin, yuvasını kursun. Hayatı düzene girsin."

Boğazıma oturan yumruyla gözlerimi abime çevirdim. Çok sinirli duruyordu. Acıyan gözlerim kapatıp açtım.

"Özge'nin aklı başında. İleri gidiyorsun, babaanne. Hiç mi tanımıyorsun torununu? Söyle onlara, gelmesinler. Vermiyorum kardeşimi." deyip bana döndü. İfadesi yumuşadığında sesini duydum.

"Çünkü yarın Murat ve ailesi gelecek. Özge'yi istemeye..." dediğinde ağzım açık kaldı. Ha?

Kalbim pır pır ederken babaannem bir şeyler diyordu. Duymuyorum bile.

Ayy heyecandan yemek yiyemiyorum. Ne oldu bana ayy?!

***

Murat/ Yarın öğlen iki gibi buluşuruz:)

Murat/ Yüzükler için.

Murat/ Lan çok mutluyum.

Murat/ Asım inadı kırdı sonunda.

Siz/ Ayayay

Siz/ Ben de mutluyum lan

Murat/ JCJSNXKSMDN

Uff heyecan yaptım. Telefonu bir elime alıp diğer elimi kendimden uzaklaştırarak baktım. Yüzük mü girecek parmağıma benim?

Ayy biraz daha güzel olacağım. Çok zor işim çok!

Murat/ Keyifliyiz çok şükür jvnsbxhsn.

Siz/ Çok şükür :)

Siz/ Murat

Murat/ Söyle müstakbel sözlüm

Telefonu yüzüme yaklaştırıp gözlerimi kırpıştırdım. Ne yapıyor bu çocuk? Ah kalbim.

Siz/ Çalışmalarımı okuyorsun ya oyluyor musun

Siz/ Kullanıcı adını bulamadım

Murat/ KCBSJXNS.

Murat/ Yok okuyup geçiyorum.

Siz/ Vicdansız kaç saatimi harcıyorum ben yazmak için yıldıza basmaya mı üşeniyorsun

Murat/ Kim sinirini bozdu.

Murat/ Canın sıkılmış.

Siz/ Yok bir şey stres yaptım sanırım

Murat/ Erkenden geliyim seni almaya kahvaltı yaparız olur mu.

Siz/ Öğlen gelirsin Murat hem temizlik yapmam lazım sağ ol

Murat/ Öyle olsun bakalım.

Murat/ Bu arada başka bir çalışmanı okumaya başladım.

Murat/ Duygusal yazıların var.

Siz/ Hangisi

Murat/ Hasta bir kızı konu alıyor.

Siz/ Anladım evet duygusaldır yazılarım

Siz/ Doğruyu söyle ağladın mı jfsnjdjs

Murat/ Çalışmalarının her satırını okudukça düşünüyorum. Seni biraz daha anlamaya çalışıyorum. Her cümlenden bir şey çıkarmaya çalışıyorum. Kim bilir o çalışmaları yazacağım diye ne kadar ağladın? Yapma bunu kendine. Biraz ara vermelisin.

ŞAKA! - TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin