Çalışmak.

269 38 110
                                    

ÖZGE

Rutin ilerleyen hayatımda beni heyecanlandıran tek şey Murat. Abimin desteğini unutamam tabiikide ancak kıromsu hareketlerini törpülemek gerek. Fatma Zehra da naz yapıyor. Kedi-köpek gibi kavga ediyorlar. Hayır hayır, bizi uğraştırıyorlar. Ulan abi...

"Tatlım bir çay daha içelim mi?"

Fatma Zehra dünya yansa umrunda olmayan havada tatlısını yiyordu. İştahla yiyor. Bana tatlım diyor bir de. O gün abimle ne konuştu Allah aşkına?

"Yok, ben almayım. Çok içtim." dedim umursamazca. Başını sallayıp tatlısını yemeğe devam etti. Acaba depresyona mı girdi?

Önceden Murat'a her abi deyişimde kendimi yemeğe vururdum istemsizce. Ağlayasım gelirdi. Ama Fatma Zehra hâlinden memnun gözüküyor.

Abime abi demiyor ama olsun.

Ben bu oyunu bozarım ulan!

Bize zırnık belli etmiyorlar kendilerini. Her zamanki gibi kavga ediyorlar. Oyun mu oynuyorlar acaba bize?

Başımı dalgınca kaldırdığımda gördüğüm kişiyle duraksadım. Abim buraya doğru geliyor. Gözlerimi hemen Fatma Zehra'ya çevirdim. Ballandıra ballandıra tatlı yiyordu. Gözlerimi tekrar abime çevirdim. Yanına bir kız yaklaştı. Hayırdır?

"Asım Bey, hatırladınız mı beni? Şirkette stajyerim. Sizi görünce merhaba demek istedim."

Abim başını sallayıp gülümsedi. Yerimde dikleşip kaşlarımı çattım. Konuşmaya başladılar. Kız hâlinden memnun gözüküyordu. Abim de öyle.

"Fatma Zehra..." diye mırıldandım. Gözlerim Fatma Zehra'ya gittiğinde tatlısını bitirmiş, çayını yudumluyordu. Öne doğru eğildim. Ne var bakışı attı bana. Onu taklit ederek gözlerimi devirdim.

"Abim var arkanda. Bak çabuk." dediğimde gözlerini devirdi benim gibi.

"Ne yapıyor kıro-"

Oturduğu yerden başını arkasına çevirdiğinde duraksadı. Abime baktım. Kızla gülüyor. Ne yapıyor bu salak?!

"Lan bana bu kadar kibar olmadı." dedi Fatma Zehra sinirle. Kız abimle konuşa konuşa konuşması değişti. Lan diyor.

Bize oyun oynadıklarını düşünmemde abartmış olabilirim.

"Ağzına iki tane çarpacağım görecek gülmeyi. Sözde benimle evlenmek istiyordu. Her çiçekten bal alıyor kıro."

Sinirle önüne döndü. Morali bozuk gözüküyor. Sıkıntılı nefes vererek abime döndüm. Bize doğru yaklaştı. Kız yerine doğru otururken abime bakıyordu hâlâ. Kıskandırma durumu iyi olurdu ama şu an Fatma Zehra iyi değil. Tosbik üzgün. Çünkü sincabı üzgün.

"Özge gel seni bir yere götüreceğim. Abi-kardeş vakit geçirelim." dedi abim keyifle. Fatma Zehra'ya bakmakta direniyordu. Kaşlarımı çatıp kollarımı bağladım.

"Randevum var şu an. Gelemem." dedim umursamazca. Kaşlarını çattı. O sırada gözleri Fatma Zehra'ya gitti. Fatma Zehra da ona döndüğünde bakıştılar bir süre. O süre içerisinde ne konuştular bilmiyorum. Abime kızgınım. Kibar kıro.

"Özge... Abinle git istersen. Benim de işlerim vardı. Sonra konuşuruz. İyi günler size." dedi tepkisiz hâlde Fatma Zehra. Yerinden kalkıp yanımızdan ayrıldı. Sertçe yutkundum. Abimi dövmek istiyorum.

"Ne oldu şimdi?" dedi abim bana dönerek. Yerimden kalktım.

"Salaksın abi sen. Katıksız hem de. Elin kızına yumuşak davranıyorsun bir de. Bari onlara da kıro ol-"

"Stajyer kız o. Küçük. Ne yapıyım ben onu?" dedi sinirle. Gözlerimi devirdim.

"Fatma Zehra da çok büyüktü." dediğimde duraksadı. Gözlerini kaçırıp tekrar bana döndü.

"O başka." dedi sadece. Başımı iki yana salladım. Hem kıro hem düşüncesiz.

"Bu gidişle senden önce evlenirim ben."

***

Siz/ Rüyamda at gördüm

Siz/ Rengini hatırlamıyorum

Murâdım/ At Murat'tır derler jdjwh.

Murâdım/ Evleneceğiz yani :)

Siz/ JFBWSJDSNAN

Siz/ Ne bileyim tuhaf bir his var içimde

Siz/ Sanki güzel şeyler olacak gibi

Siz/ Ne zaman evleniyoruz Murat otjehdhsj

Murâdım/ İnşallah sözlüm sen mutlu ol da.

Murâdım/ Hayırlısı olsun.

Murâdım/ Evlenelim artık bence.

Siz/ :'))

Murâdım/ Ne oldu.

Siz/ Çok şanslısın benimle evlenme aşamasında olduğun için. Harika biri ile evleneceksin. Yat kalk dua et :')

Murâdım/ JDBWHSNNDJJAJNDHAJ.

Murâdım/ Onda şüphem yok :)

Siz/ Yalan söylemeyi sevmem:')

Murâdım/ Sen ağlıyor musun.

Murâdım/ Habire :') atıp duruyorsun.

Siz/ Duygusal oldum biraz ama geçer az sonra yani sanırım:')

Murâdım/ Özge.

Siz/ Efendim jdbwhsbbsn

Telefonumun ekranına gelen arama ile duraksadım. Bilinmeyen bir numaraydı. Kim ki?

Telefonu cevaplayıp kulağıma götürdüm.

"Efendim?"

"Merhaba. Ben telefon numaranı almıştım. Çalışma arkadaşına ihtiyacımız var. Çalışmak ister misin bizimle?"

Duyduklarımla vücuduma heyecan sararken yutkundum. Aylar önce yaptığım iş başvurusundan şimdi dönüş alıyorum. Çalışmak mı?

***

Çok heyecanlı yerde bıraktım ayay hdbshs

Asım'ın kibar kıroluğu?

Fatma Zehra'nın tatlı sevdası?

Murat'ın Özge murâdı?

Bakalım Özge ne yapacak?

Görüşmek üzere!

İşKadınıÖzgeGururlaSelamlar

ŞAKA! - TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin