Heyecan ve Mutluluk.

179 22 29
                                    

Biz geldik!

Bu bölümü gecedenfarksiz 'a ithaf ediyorum 🐿️💞

İyi okumalar ❤️💞

ÖZGE

"Yazmayı bıraktım artık. Sana kavuştum."

"Okurların üzülmez mi?" dedi sırıtarak. Tipe bak ya. Oturduğum yatağın üstünde zıpladım. Yanıma oturup beni kendine çekti. Gülüyorum. Saçlarımın üzerinden öptü.

"Kalan çalışmalarım var. Biraz beklesin. Kendi hayatımla ilgilenmem gerek. Evlendik biz." deyip başımı kaldırdım. Yakışıklı suratıyla yüz yüze geldim. Gözlerim gülüşüne takılı kalırken öpüverdi beni. Nefes almayı unuttum. Ayy ne oluyor?!

"Özge... Çok mutluyum."

Nefes almayı hatırlasam ben de mutlu olacağım. Elini saçlarıma daldırıp okşamaya başladı. Gülümsüyorum.

Yanağıma uzanıp öptüğünde dudaklarımın arasından kıkırtı kaçtı. Gülüşünü duyduğumda kollarımı beline sarıp başımı omzuna yasladım.

"Murat..."

"Söyle karıcığım."

Kalp atışlarımı hissettim. Karıcığım mı?

Ayy heyecan yaptım!

Başımı kaldırıp yüzüne baktım. Yüzüme gelen saç tellerimi kulağımın arkasına getirdi. Çok mutluydu. Yanağına uzanıp öpüverdim. Yanaklarım sıcaklarken başımı boynuna gömdüm. Burası da sıcak.

"Nasıl bırakacağım ben seni?"

Yerimde kıpırdandım. Çok güzel kokuyor. Utanıyorum ama ben. Murat'ın yanında rahat ve güvende hissediyorum kendimi. Kafam karıştı benim.

Kollarını yavaşça benden ayırdığında başımı kaldırdım. Yüzümü elleri arasına aldığında gülümsedim. Alnıma yaklaşıp öptüğünde gözlerimi kapattım. Uzunca kaldı orda. Heyecanım mutluluğuma eşlik ediyordu.

Ben evlendim, Murat ile evlendim.

___

FATMA ZEHRA

"Bugünlük bu kadar hanımlar. Haftaya Kur'an okumalarına başlıyoruz."

Eşyalarımı topladım. Bugün ders çok keyifli geçti. Çok gayretliler. Allahım şükürler olsun.

Öğrencilerimle vedalaştıktan sonra kurstan çıktım. Dışarı çıktığımda gözlerim siyah Range Rover arabamı aradı. O sırada bir şey fark ettim. Arabamın yanında başka bir araba var ve küçük. Asım?

Arabadan indi. Yüzündeki siyah güneş gözlüğü ile etrafına bakındı bir. En son bana döndüğünde ifadesiz bakmaya başladım yüzüne. Havalara bak. Kıro seni.

Güneş gözlüğünü çıkardı rahat tavırda. Hayır yani film mi çekiyoruz burda?

Yolda geçen bir kız ona döndü. Aklıma cafede bir kızla rahatça konuştuğu gün geldi. Hadsiz!

Arabama doğru ilerledim. Kapının önüne geldiğimde sesini duydum.

"Hoca hanım bir bakar mısınız?"

"Acelem var." deyip arabamın kapısını açtım. Yüzünü görmemek için acele ediyorum.

"Senin için geldim." deyip açtığım kapıyı itti. Kapı kapandı. Başımı çevirdiğimde göz göze geldik. Birkaç adım uzaklaştı benden. Aramızdaki yakınlık heyecanlandırmıştı beni.

"Bu kıro hareketlerin yoruyor beni." dedim umursamazca. Güneş gözlüğünü taktı tek seferde. Gülümsedi sonra.

"Zibidiler gibi durmuyorum değil mi? Hoşuna gider sanmıştım."

Nasıl yani? Hoşuma gider diye mi taktı? Bebek gibi. Kıro beybi. Ne?

"Yani gerek yok böyle şeylere. Biraz kibar olsan yeter." dedim utana sıkıla. Gülümsüyor karışımda. Kapımı açtı sonra.

"Tamam, çok da kıro değiliz. Bin güzelcene büyük arabana. Dikkatlice evine git. Yorgunsun. Küçücük şeysin zaten. Yemeğini de ye. Sonra konuşuruz. Ayakta zor duruyorsun."

"Sen ne yapacaksın?" dedim boşluğuma gelerek. İçtenlikle cevap verdi.

"Şirkete gideceğim. Murat izinli zaten. Sen bunları düşünme, hadi git evine."

Arabama bindim. Kapımı kapattı sonra. Emniyet kemerimi takıp önüme döndüm. Gaza bastığımda gözlerimi aynaya çevirdim. Arabasına binmedi. Gözlüğünü çıkartıp arabasının içine fırlattığını gördüm. Arabasına bindi sonra. Önüme dönüp güldüm kendi kendime. Tek kelime ile kıro. Ama beybi olanından. Asım...

***

Kıro beybii jxjsj 💞

Özge ile Murat👉

Fatma Zehra ve Asım 👉

Oy verip yorum yapmayı unutmayın 🤩

Kendinize iyi bakın. En güzele emanetsiniz 🤍

HeyecanlıVeMutluyuz.

ŞAKA! - TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin