Ayy geciktim bayağı. Behice'den zor kurtardım kendimi kdnshdj
Bölüm sonunda görüşürüz 🤩
İyi okumalar!
ÖZGE
"Bak şurada var. Bir ara görmüştüm ama içine girmedim hiç."
Fatma Zehra, gösterdiğim züccaciyeye yakın bir yere park etti siyah büyük arabasını. Dışardan çok havalı duruyoruz.
Durun çekmeyin.
Çıkırt!
"Özge..."
Yanıma döndüm heyecanla. Yüzündeki şaşkın tatliş gülümsemesi ile bana bakıyor. Nasıl göründüğümü düşündüm o an. Pofuduk yanaklarım kasım kasım kasılmış ve sırıtıyorum. Çok heyecan yaptım canım!
Kameralar falan filan derken-
Dünyadan Özge'ye...
Boğazımı hafifçe temizleyip gülümsedim.
"Çok mutluyum ben." dedim gülümsememi gitgide büyüterek. Gülümsedi. Arabadan indik.
Züccaciyeye girdiğimde mistik bir hava vardı içeride. İki kapalı kadın kendi arasında konuşuyordu. Fatma Zehra'ya döndüm. Gözlerini bir süre etrafta gezdirip bakışlarını bizden bihaber kadınlara çevirdi. Şıkır şıkır giyinmişler.
"Selamün Aleyküm." diye giriş yaptığında kadınlar bize döndü. "Aleyküm selam." diye mırıldandım, gözlerim iplere takılı kalırken. O tarafa doğru ilerledim. Fatma Zehra kadınlarla konuşmaya başladı. İhtiyacı olan malzemeleri soruyor galiba.
Renkli iplere yaklaştım. Burda tabak, kaşık çatal...
Tuhafiyede daha çok ip vardır. Ev düzmeye gelmiş gibi olduk böyle de. Tövbe.
"Özge..."
Arkamı döndüm. Elinde fincan takımı ile yanıma geldi. Çok şık.
"Halama almak istiyorum. Fincan takımının bozulduğunu söylemişti. Nasıl sence?"
Hala?
Murat'ın annesi.
Başımı kaldırıp yüzüne baktım. Beklentiyle bana bakıyordu. "Çok şık." dedim gülümseyerek. "Ben beğendim. Sen de beğendiysen al bence."
Heyecanla başını salladı. Yanımdan ayrıldığında kendimi hayallere kaptırdım.
Murat ile evlenmişiz ve annesine hediye almışım. Tabii annesi çok seviyor beni. Diyor ki "En sevdiğim gelinim sensin-"
En sevdiğim gelinim mi?
Murat tek kardeş.
Cumburlop.
Hayallerim suya düştü.
Hayallerim de çok uç değil aslında. Kabul olunmayacak duaya amin mi diyorum, ne yapıyorum ben?
Hep tutarsızlık.
Saçımı en tatliş şekilde kulağımın arkasına getirip güldüm kendi kendime. Yine güzelim. Değişen bir şey yok. Harikayım ya ben.
Dünyaya döndüğümde dükkandaki iki kadının fısıldaşarak bana baktıklarını fark ettim. Ne tepki vereceğimi bilemezken gülümseyip gülümsememek arasında kaldım. O arada bir yerlerde gözlerimi onlardan ayırmadan Fatma Zehra'ya doğru ilerledim.
Fatma Zehra bu kadınlar neden bana böyle bakıyor?
"Ha canım burda ip yok pek. Başka bildiğin yer var mı? Tuhafiye dükkanları mesela."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAKA! - Texting
SpiritualÖğrenci İşleri/ Özge seni seviyorum. Öğrenci İşleri/ Kimsin diye sorma. Öğrenci İşleri/ Yani şimdilik. Öğrenci İşleri/ Anonim olmaya karar verdim. Öğrenci işlerinde tanıdığım yok ama- Öğrenci İşleri? Murat! "Ayy!" "Ayy ne oluyor yavrum? Korktum yavr...