Örgü.

271 42 181
                                    

Bu bölümü humeyra1224 'e ithaf ediyorum 💜

Bölüm sonunda görüşürüz şekerlerim!

ÖZGE

Heyecanla zile basıp beklemeye başladım. Alışverişten geliyorum ve aldığım ipleri babaanneme göstereceğim. Çünkü ona aldım. Çünkü bana yelek örsün. Çünkü seviyorum. Çünkü mutlu edin beni. Hemen!

Çünkü kapı açılmıyor.

Çünkü-

Kapı açıldığında otuz iki diş gülümsedim. Çaktırmayın otuz iki dişim yok.

Babaannem çatık kaşlarıyla beni karşıladı. Bu hâli beni tedirgin etse de üzerinde durmadım. Sanki her şey hayallerim gibi pasparlak ve ben özgür kalmış yumuşacık ruh hâlimle nefes alıp veriyorum. Ayy çok mutluyum ben!

"Nerde kaldın Özge? Abin birazdan gelir. Çorba pişirdim sadece. Tek çorba mı içecek? O kadar çalışıyor, eve ekmek getirmek için-"

"Ayy babaanne bir yerde kaldığım yok. Fatma Zehra'yla birkaç dükkana uğradık. Geldim. Sana da iki tane örgü ipi aldım." deyip elimdeki poşeti salladım. Ayakkabılarımı çıkartıp içeri girdim hemen. Kapının önünde kaldım, biraz oturayım.

"Örgü ipi ne yapacağım kızım ben? Yemek diyorum sana."

Salona geçip kendimi koltuğa attım. Çok yorulmuşum.

Babaannem yanıma geldiğinde koltukta biraz dikleşip gülümsedim.

"Sarı ve pembe aldım. Babaanne bunlardan bana yelek örer misin?"

Poşetin içinden çıkardığım ipleri babaanneme uzattım. Elimden aldı. Tepkilerini ölçüyorum. Harika bir seçim bence.

"Ben sana şiş veriyim de kendin ör. Kocaman kız oldun öğren artık. İlerde ele vardığında mahcup olma. Hep başkalarından bekliyorsun. Sana yemek diyorum, sen yelek diyorsun."

Hayır, ben gayret pozitif ve pofuduk bir kızım.

"Babaanne çorba yapmışsın zaten. Yanına bir salata, pilav yaparım. Dünden yemek vardı zaten. Biraz dinleniyim."

Karşı koltuğa oturdu. Küçük tatliş çantamdan telefonumu çıkartıp bacak bacak üstüne attım. Bu pozisyon uzun durmadığım sürece çok rahat oluyor.

Wattpad uygulamasına girdim hemen. WhatsApp'ta bir şey yok. Wattpad olmasa beni doğru düzgün rahatsız eden yok zaten. Yeni bir dünya kurdum orda. Yeni arkadaşlıklar.

57 bildirim gelmiş. Çalışma çok olunca oy ve yorumlar da fazla olabiliyor. Kimisi bazı çalışmalarımı okuma listelerine eklemiş. Yorumlara göz gezdirdim. Çalışmadaki olaylar ışığında komik yorumlar vardı. Okudukça güldüm. Çok şekersiniz canım!

"Özge..."

Başımı kaldırdım. Belini tutarak yerinden kalktı. Aklıma gelenle telefonu kenara bırakıp ayağa kalktım. Yemek yapalım.

***

Masayı kurdum. Sadece yemekleri koymak kaldı. Mis mis.

Kulaklarıma dolan zil sesiyle mutfak kapısına doğru ilerledim. Abim geldi.

Dış kapıya doğru ilerlerken benden önce babaannem açtı kapıyı. Abim içeriye girdi. Çok yorgun duruyor.

"Hoş geldin. Yemek hazır, yavrum."

"Hoş buldum, babaanne."

Abim koridor boyunca ilerlerken beni fark etti. Yüzünde beliren gülümseme ile göz kırpıp ne var ne yok dermiş gibi başını salladı.

"Hiç." dedim sesli harfi uzatarak. Yanıma geldiğinde eğilerek yanağını uzatıp parmağıyla yanağını gösterdi. "Öp." dedi çocuk gibi. Çok yorulmuş belli.

Olmayan yanağından öptüm. Kemik öptüm. Sonra beni tutup pofuduk yanağımdan öptü. Yüzümü buruşturdum. Abimin işi bitmiyor.

Odasına gittiğinde gözlerimi babaanneme çevirdim. Yanımdan geçip mutfağa girdi.

"Yemekleri koy hadi, yiyelim."

***

"Ticarete atılıyorum."

Çorbamdan bir kaşık alıp başımı kaldırdım. Abimin gözleri bende çorba içiyordu. Yerimde kıpırdandım heyecanla. Ayy iş kadını oluyorum!

"Örgü yapacağım. Fatma Zehra ile konuştuk bugün. Çok heyecan yaptım. Amigurumi... Oyuncak yapacağım. Bol bol yapabilirsem satacağım. Kendi paramı kazanacağım."

Bir kaşık dolusu yoğurt alıp yedim. O sırada abimin sesi geldi kulağıma.

"İyi..." dedi destekler hâlde. Gözlerimi abime çevirdim. Yakışıklı suratı çok masum duruyor. Canım abim benim!

"İp falan ne gerekiyorsa al. Yarın çık, al." deyip çorba kasesini eline aldı. Kafasına diktiğinde önüme dönüp heyecanla yerimde kıpırdandım. Ayy çok güzel şeyler olacak inşallah!

"İyi yavrum bak. Telefona bakacağına örgü yap. Sabahtan akşama kadar telefondasın-"

"Örgüyü telefondan öğreneceğim, babaanne. İzleyip öyle yapacağım." dediğimde bana kötü bakışlar atarak önüne döndü. Aklıma züccaciye dükkanındaki kadınlar geldi. Gözlerimi devirip önüme döndüm. Uff!

"Özge, bugün Murat ile konuştum."

Başımı kaldırdım hızla. Abim yüzüme bakıyordu. Ciddi duruyordu. Ne diyecek diye beklerken babaannemin sözleri üzerine kaşlarımı çattım. Ne?

"Bugün halanız geldi. Özge'ye talip var. Yarın gelecekler."

***

Ayy ticarete atılıyorum ndhwjhs

PofudukYanaklıOlmakAyrıcalıktır.

KemikYanaklarSıkılmaz.

Babaanne üzüyor beni😏
Düşünceleriniz?

Sizce Özge başarılı olabilecek mi?
Hep beraber göreceğiz 🥲🤩

Asım, Murat ile ne konuştu acaba?

Yorumlarınızı bekliyorum❤️

PofudukYanaklıÖzgeİşKadınıOluyor.

ŞAKA! - TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin