Görüşelim.

410 55 87
                                    

Bu bölümü gecedenfarksiz 'a ithaf ediyorum ❤️

ASIM

"Kim o hadsiz? Göster bana kardeşim."

Gözlerini bana çevirdiğinde duraksadı. Arkamdaki kıza döndüğünde kızın sesini duydum.

"Şu işte... Çok saygısız. Hadsiz. Kıro!"

Kaşlarımı çatıp arkamı döndüm. Çatık kaşlarıyla bana bakıyordu. Kız olmasan-

Kulağıma dolan gülme sesiyle duraksadım.

"Asım sen miydin? Lan ne istiyorsun kızdan? Hatanı kabul et."

Bir hışım arkamı dönüp yakalarına yapıştım. Ellerini havaya kaldırdı ciddiyetle.

"Sakin ol. Kardeşimin yanında yapma. Kötü olur." dedi fısıltıyla. Umursamadım.

"Sus lan. Senin kardeşin falan yok."

Bileklerimden tutup beni kendinden uzaklaştırdı. Sert bakışlarıyla kaşlarımı çattım. O sırada kızın sesi geldi kulağıma.

"Uzak dur abimden! Asım mısın nesin kendi çöplüğünde öt."

Yanımızda duruyordu. Başımı çevirdim. Gözlerinde öfke gördüm. Devam etti.

"Biliyorum seni... Özge'nin abisi değil mi abi?" deyip Murat'a döndü. Kaşlarımı çattım.

"Neyse, Fatma Zehra. Sorununu çözelim. Asım sen çarpmışsın. Anlaşın, sorun ortadan kalksın."

Abi havalarına gidiyor şimdi.

"Ben çarpmadım-"

"Ben sana bir çarpacağım bir de yer çarpacak!" diye çemkirdi kız. Yanıma döndüm.

"Senin susma düğmen yok mu? Konuşma artık. Sus lan."

"Ağır ol, Asım." dedi sert çıkan sesiyle, Murat. Umursamadım. "Her şeyden önce karşındaki kız. Kendine gel. Mesele ben değil. Kız karşındaki." diye ekledi. Derin nefes aldım.

"Boş ver abi. İnsanlıktan nasibini alamamış. Allah bilir kardeşine neler çektiriyor? Yazık kıza-"

"Fatma mısın nesin sus! Kardeşimi ağzına alamazsın. Aynı şekilde şu abin de." deyip Murat'a döndüm. Omzuna yumruk geçirdim. "Unut kardeşimi."

Arabama son kez bakıp yanından geçtim. Burda kalırsam kötü şeyler olacak.

***

ÖZGE

Siz/ Murat

Siz/ Abim ne yapıyor şu an

Siz/ Telefonlara cevap vermiyor

Murat/ Hayırdır bir sıkıntı mı var.

Siz/ Babaannem bir şeyler almasını istiyordu

Murat/ İyi.

Murat/ Çalışıyor harıl harıl.

Murat/ Ondan duymamıştır.

Siz/ Anladım.

Siz/ Sen nasılsın

Murat/ İyiyim :)

Siz/ :)

Siz/ Aaa nokta koymadın

Murat/ Sen nasılsın.

Murat/ Ne

Siz/ ↩️İyiyim :) nokta koymadın diyorum

ŞAKA! - TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin