Kıro.

186 25 23
                                    

Biz geldikk!

Özlediniz mi bizii💞

FATMA ZEHRA

"Ben çok heyecanlıyım."

Özge yerinde duramıyordu. Arada bir boy aynasının önüne geçiyor ve üzerini süzdükten sonra yanıma geliyordu. Ve yine yanıma geldi.

"Murat niye gelmedi daha? Davetliler gelmiştir." dedi stresle. Murat abim kalpten gitmese iyi. Özge prenses gibi oldu.

"Gelir canım yaa. Eli kulağındadır-"

Kapı tıklatma sesiyle gülümsedim. "Al işte geldi!" dedim heyecanla. "Ayy!" diye bağırdı Özge. Heyecanını sevsinler.

"Sen kenara geç. Durum yoklaması yapmam lazım. Hemen geçemez içeri."

Başını sallayıp güldü. Kenara geçti küçük adımlarla. Koşar adım kapıya ilerledim. Kapının kolunu kavrayıp indirdiğimde Murat abim ve Asım konuşuyordu. Dışarı çıkıp kapıyı kapattım arkamdan. Beni ilk fark eden Asım oldu. Murat abime döndüm.

"Şu durumda konuşacak ne buluyorsunuz?" dedim ciddiyetle. Murat abim bana döndü hemen. Elinde gelin çiçeği var.

"Özge hazır mı?" dedi heyecanı sesine yansırken. Murat abimi ilk defa böyle görüyorum. Onlar için seviniyorum. Bugün evleniyorlar.

"Hazır ama bir şey unutmadın mı Murat abi?" deyip elimi uzattım. Boş boş yüzüme baktı. Asım sırtına vurdu sonra. İrkildim.

"Kıza para ver." dedi sırıtarak. Sonra bana döndü. "Aklı uçtu bunun."

Kozo poro vor. Hödük.

Murat abim çiçeği elinden bırakmayarak cüzdanını aramaya başladı. Bekliyoruz.

"Ver şu çiçeği lan. Elin ayağına dolaştı."

Çiçeği Murat abimden aldı. Gözlerim ona gittiğinde çiçeği burnuna yaklaştırıp kokladı. Yüzü yumuşadı sonra. Şunu dağa, çayıra atsınlar. İnsan gibi davranıyor.

Başını kaldırdığında göz göze geldik. Hazırlıksız yakalandım. Çiçekle benim aramda mekik dokurken gözlerimi kaçırdım utançla. Ne yapıyorum ben?

"Al, kardeşim. Özge'yi bekletmeyelim."

Elime tutuşturduğu tomar parayla gözlerim aralandı. Neyse ne de olsa Murat abim ve Özge'nin hayrına kullanacağım bu parayı. İyi oldu.

"Allah bereket versin." dedim gülümseyerek. Sonra kapıyı açıp kenara geçtim. Asım'ın elinden çiçeği alıp içeriye geçti. Ondan mutlusu yok şu an.

"Fatma biraz konuşalım mı?"

Asım beklentili hâlde bana bakıyordu. Ciddiyete büründüm. "Davetlilerle ilgilenmem gerekiyor." deyip yanından geçtim. Ömer ile anlaşıp ailelerimize vazgeçtiğimizi söyledik. O günden sonra dua ediyorum, Ömer'e. Rabbim güzel insanlarla karşılaştırsın onu ömrü boyunca. Gönlüne göre biri nasip etsin rabbim. Hayırlı bir yuvası olsun. Çok anlayışlı biriydi ve içimdeki o çıkmazdan kurtardı beni. Kabul ediyorum, ben Asım'ı seviyorum. Ama kırgınım ona. Biz olur muyuz bilmem ama çok zor gözüküyor. Belki de olmayacak.

___

Alkışlarla Murat abim ve Özge yerlerine geçtiler. Özge nikah şahidinin ben olmamı istedi. Kabul ettim. Murat abimin nikah şahidi Asım'dı. Sebepsizce heyecanlanıyorum yanında. Şu nikah merasimi geçse de kalksam yanından. Parfüm kokusuyla burnumun direği kırıldı.

Nikah memuru konuşmaya başladığında Özge heyecanla yerinde kıpırdanıyordu. Gözlerini bana çevirdiğinde gülümsedim içtenlikle. Abisine döndü sonra. Başımı Asım'a çevirdim. Gülümsüyordu. Yanında olduğum için yaşaran gözlerini fark ettim. Gözlerinin içi kızarmıştı. Huzurluydu ama. Her ne kadar etrafına sarsa da duygusal biri. Biricik kardeşi Özge'ye kıyamıyor.

ŞAKA! - TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin