Kapitulli 3

469 34 33
                                    

Pas 5 vitesh .......EndFlashBack

France

Tashme ishte erresuar dhe Sena kishte shkuar serisht tek ndertesa e vjeter e cila kishte goxha hapsir por ajo nuk ishte e vetmja aty , ishin shum burra te cilet kishin filluar te vinin baste ndersa Sena qendronte ne nje dhom vec , ajo po vishte dorezat e boksit kete pun bente ajo ndeshej me burra dhe djem dhe ne shkembim e paguanin .
-Sena duhet te dalesh tani .-i thot Bak shefi i saj .
-Me ke do ndeshem sot ?
-Uhhhh kete her do e kesh te veshtir vogelushe ai tipi duket i fort .-Sena e shikon me ironi dhe shkon te ndeshet para saj ndodhej nje burr muskuloz ndersa turma bertiste emrin e saj ajo ishte mbreteresha e atij vendi .

........

Itali

"Akbash Company "

Maksi ndodhej ne zyren e tij dhe ishte zhytyr thell ne mendime po mendonte ato qe i tha babai i tij po sikur Sena te ishte vertet gjall ?
-Zemerrr .-bertet Evi duke u futur brenda .
-Evi te lutem ule zerin sepse nuk jam ne humor .-dhe telefonon dike ndersa Evi ulet dhe e degjon me kureshtje .
-Alo me dedektiv Rein po flas?
-Po ju kush jeni ?
-Jam Maks Akbashi .
-Po zotri me thoni me se mund tju ndihmoj ?
-Dua te hetoni per dike per Sena Akbashin .
-Sena Akbashin por ajo nuk jeton me ?
-Per kete dua te hetosh qe ta vertetojm qe nuk jeton me .-i thot Maksi dhe mbyll telefonin .
-Cfar ke ndermend te besh vertet do ta degjosh ate babain tend te rjedhur ?
-Fol mir .- bertet .
-Shiko edhe nqs Sena eshte gjall nuk ka mundesi qe te kthehet me ktu cnuk kemi hequr nga ajo vajze apo harrove cfar beri para 5 vitesh !?
-Jam i detyruar nuk dua qe babai im te ike nga kjo bot me nje peng te till  .-thot Maksi .

......

France

Sena ishte kthyer ne shpin e saj dhe po numeronte leket qe kishte fituar nga ndeshja, ajo kishte fituar si gjithmon futet ne beje nje dush zhvishet leht dhe futet ne ujin e ngroht ne shpin i dalloheshin shum shenja cfar kishte ndodhur me Senen para 5 vitesh qe e kishte kthyer nga nje vajz bukuroshe delikate dhe te pafajshme ne nje vajze te hekur e cila ndeshet me burra !?

Dita tjeter

Itali

Vila Akbash

Ne familjen e madhe Akbash dhe ne tryezen e tyre kishin ngelur vet Maksi dhe Evi .
-Duhet te haje dhe babai mengjes .
-Mos u merzit i dashur do ja dergojm .
-Mir .-i thot ai .
-Z.Maks kan ardhur tju takojn .-thot nje prej puntorve te viles .
-Kush ?
-Rei quhet zotri .
-A po shoqeroje ne zyren time kthehem shpejt .
-Pse i hap telashe vetes me keto gjera .-i thot Evi dhe ai largohet pa i kthyer prgj drejt zyres se tij i cili po e priste dedektivi .
-Z.Akbash .
-Rei cfar ke gjetur per mua ?
-Zotri nuk kam gjetur asnje gjurm te motres tuaj nuk dihet esht gjall apo ka vdekur sikur mos kishte egzistuar kurr .
-Ska mundesi po te ishte gjall do e mernim vesh pasi ajo ka mbiemrin ton .
-Nuk figuron asgje zotri asnje gjurm .
-Mir mund te shkosh vazhdo heto.-ai largohet ndersa Maksi spo dinte cte bente nuk i interesonte per Senen por babain e tij e donte shum dhe donte tja plotsonte deshiren e fundit  prandaj duhet te levizte dhe gurin e fundit per te gjetur Senen dhe kete do ta bente qe sot .

SENA 🖤Where stories live. Discover now