FlashBack para 5 vitesh .
Policia , helikopter dhe policia detare ishin vene ne kerkim te Sena Akbashit shum njerez ishin mbledhur tek vendi i ngjarjes ku policia kishte gjetur vec makinen tashme te fundosur ne uj trupi i Senes nuk ishte gjendur ende kishin kaluar ore dhe policia i kishte shuar shpresat se ajo mund te gjendej gjalle , Mateo pasi u perhap lajmi se Sena mund te kishte vdekur po qendronte ne divan dhe po pinte alkool ndersa Lori po i ledhatonte koken nje lot i bie ne faqe dhe mundohej te mbyste dhimbjen duke pire alkool .
-Kur e doje kaq shum Senen pse hoqe dore prej saj ?
-Lori te lutem nuk eshte momenti .
-Nqs ti nuk do ta braktisje ajo nuk do bente vetvrasje pse e braktise ti po vuan per te dhe un po e shikoj .
-E braktisa sepse te dua ty .-i thot ai dhe e puth ne buz me pas Lori e perqafon .Vila Akbash
Lajmi ishte perhapur fuqishem vetvrasja e Sena Akbashit tronditi opinionin publik por me shum familjen e saj .
-Baba duhet ta mbledhesh veten me beso me mir qe ndodhi kshu me vdekjen e asaj gjerat do permirsohen .-thot Maksi .
-Mjaft, me degjove ,mjafttt cfar bera un kshu pse nuk besova vajzen timeee pseeee e humba vogelushen time e humbem .
-Baba te lutem behu i fort per mamin ti e di sa keq po e kalon ajo .
-As qetesuesi qe i ben doktori nuk i ben efekt .
-Me duket se i ka bere sepse nuk po i degjohet zeri .-Drilon shkon tek dhoma e tij per te pare nese ishte qetesuar gruaja e tij por kur futet brenda peson tronditjen e dyt , gruaja e tij qendronte e varuar ne mes te dhomes kishte bere vetvrasje .
-Margarettttttt.-bertet ai dhe e ul posht e perqafon fort por ajo nuk ishte me .
-Mama .-thot Maksi duke u ulur ne tok dhe duke qare .
-Margaretttt zgjohu te lutem mos me braktis ne kete moment si do ta perballoj un kete humbje siii .-bertiste dhe qante Driloni me te madhe vajtimet e tij degjoheshin jasht viles ku njerzit qe kalonin aty vajtonin bashk me te .
Pas nje jave Drilonit i bie infarkt ne zemer te cilin e le te semur per gjith jeten dhe te izoluar ne nje dhom me aparatura .EndFlashBack .
-Mama .-bertet Sena dhe zgjohet nga gjumi e mbuluar me djerse , kishte pare nenen e saj ne enderr pas nje kohe te gjate .
-Sena vogelushe duhet te vish menjehere .-i thot Maya me nxitim .
-Cfar ndodhi ?
-Babai jot .-Sena ngrihet me te shpejte dhe shkon tek babai i saj ai ishte permendur , i kap doren Senes dhe me veshtirsi i thot nje fjale .
-Me fal .-i thot ai duke u dridhur dhe me pas nderon jet duke i mbajtur doren vajzes se tij .
-Sena bij .-i thot Maya duke e perqafuar por ajo nuk po nxirte asnje lot .Dita e varrimit
Shum njerez kishin mare pjese ne varrimin e Drilon Akbashit dhe nje nga nje po largoheshin pasi i kishin dhene lamtumiren e fundit , Maksi i afrohet pak Senes dhe i peshperit dicka ne vesh .
-Do ma paguash kete ai u semur per shkakun tend .-Sena nuk flet asnje fjale por e shikon me inat , pas Maksit i afrohet Mateo .
-Ngushellime Sena mua do me kesh pran tani e tutje .
-Shko po te pret gruaja jote .-i thot Sena ndersa Lori po e priste tek makina , pasi ikin te gjith Sena afrohet tek varri i babait te saj mundohej te thoshte dicka por nuk mundej .
-Ta kam falur baba.-peshperiti ajo dhe fillon qan me ngasherim dikush tjeter afrohet ngadal dhe hedh nje karafil tek varri Sena ngreh koken dhe shikon Pablon pa u menduar dy here e perqafon fort gje qe Pablo nuk e priste .
-Ndihem shum vetem shum e pafuqishme .
-Sena ti nuk je vetem un jam pran teje .-i thot ai dhe i puth doren .
-Nuk e di pse te perqafova por nje pjese e imja me tha ta beja .
-Ke deshir ta besh prap ?.-ajo tund koken ne shenj pohimi dhe e perqafojne serisht njeri tjetrin .A ishte kjo nje shenje qe Sena po fillonte te binte ne dashuri me Pablon ?
YOU ARE READING
SENA 🖤
AcciónImmortal 3 (Diablo) E perfunduar✔ S E N A 🖤 The story of a strong woman🥀