Vila Akbash
Teksa po priste Senen te kthehej ne shpi Maya po lexonte nje liber ne sallon te ciles i afrohet Evi .
-A po te shijon leximi ne kete vile te madhe ?
-Shum kendshem eshte ...
-Na u ngjitet si parazite dhe skeni ndermend te ikni .
-Per cfar parazite e ke fjalen moj vajze keto te gjitha jane prona e Senes me ne fund ajo vajze po u jep ate qe u takon .
-Si guxon te flasesh ne kete menyr me mua ?
-Ti nuk je askushi tani te me flasesh por do ta vazhdoj leximin ne dhomen time .-dhe largohet ndersa Evi nuk i ndahet .Sena Pov'
Ndodhesha me Pablon ndermjet dy vilave tona askush nuk po fliste thjesht shikoheshim her pas here ne sy .
-Nese ke nevoj per gje me thuaj menjher se ketu prane me ke .
-Ne rregull .-i thot Sena dhe largohet ndersa ai e veshtron derisa te futet brenda , mezi po prisja ti tregoja gjithcka tetos time nuk i besoja ende Pablos por sot gjat asaj puthjes po ndjeja dicka te forte per te .Futem brenda tek dera e viles dhe kur afrohem me afer ve re dike i cili ishte shtrir per tok shkoj me afer dhe shokohem ishte teto Maya po i dilte shum gjak nga koka por si ishte rrezuar si kishte ndodhur e gjith kjo .
-Tetooooo zgjohuu te lutemmm .-bertiste Sena duke e tundur .
Me ndihmoni ju lutemmmm , Pablooo ku jeee?.-theriste Sena nuk vonon shum dhe Pablo shkon afer saj .
-Sena cfar ndodhi je mire ?
-Teto Maya .-peshpetiste ajo duke qare , Pablo i afrohet ti shikonte pulsin .
-Gjall eshtee ?
-Me vjen keq Sena ngushellime .
-Joooo tetoooo te lutem mos me brakstis dhe ti te lutemmmmm .-qante Sena dhe perqafonte trupin e pajet te Mayas ndersa Pablo mundohej ta qetesonte .FlashBack
Maya shkon ne dhomen e saj e cila ishte ne katin e dyt dhe del ne dritare pas saj shkon Evi dhe tenton ta hidhte nga dritarja por Maya e kap nga floket dhe fut nje tuf flokesh ne goje .
-Me vjen keq por Sena jote tani do ngelet vet .-i thot Evi dhe e shtyn serisht Maya bie dhe rrezohet ne tok ku mer nje goditje ne kok dhe rrezulton fatale per te .
Evi pasi sigurohet qe ajo vdiq i dergon mesazh Maksit .E:
E bera me sukses ate qe me kerkoveM:
Shkelqyshem pun e mir tani fshi cdo gjurm te duket si vetvrasje .EndFlashBack.
Cfar do ndodhte tani me Senen a do kishte forc ta vazhdonte hakmarrjen ?
YOU ARE READING
SENA 🖤
AksiImmortal 3 (Diablo) E perfunduar✔ S E N A 🖤 The story of a strong woman🥀