Para se ta gjuajne ata te dy per her te fundit Sena humb ndjenjat dhe rrezohet ne tok e pafuqishme .
-Loja mbaroi bukur .-thot Bak por dikush e nderpret .
-Mos u gezo kaq shpejt .-i thot Pablo duke u futur brenda bashk me Adin dhe Dion .
-Z.Konte mir se erdhet .
-Nuk kemi ardhur per mir .-i thot Pablo dhe mer Senen ne krah .
-Mund ta maresh Senen u rraskapit sonte .-i thot Bak me ironi .
-Nuk te kerkova leje .-i thot Pablo dhe largohen .
-Shyqyr nuk beri trazira .-thot Bak .
-Ruaju nga ata Konte qe nuk jane hakmarr ende .-i thot krahu i tij i djatht duke shtuar friken tek Bak .Pablo e dergon Senen tek vila e tij dhe e con tek dhoma e tij gjithashtu njofton dhe nje doktor ta kontrrolloj .
-Doktor si esht ?
-Mir esht mos kini merak ka vec pak nevoj per perkujdesie dhe do behet akoma me mir .-i thot doktori ndersa Pablo futet brenda ne dhom dhe ulet pran saj .
-Do ta mar hakun .-i thot ai e puth ne ball dhe largohet .
-Vella si eshte Sena ?
-Mir Dio shko gjej ate shoqen e saj ti qendroje afer .-Dio pohon me kok dhe largohet .
-Po ne cna urdheron te bejm?.-i thot Adi
-Do i bejm atij ndyresires nje supriz .-thot Pablo me nje buzqeshje ne fytyr .Bak po vazhdonte ndeshjet e tij duke mos e prishur terezin deri ne momentin kur shfaqet Pablo me zemerimin e Konteve , kishte veshur nje kostum te zi dhe po qellonte ndaj njerzve te Bak .
-Ndalo te lutem mos me vrit le te bejm nje pakt .
-Nuk ka pakte me mua Bak u ngatrove me vajzen e gabuar .
-Ajo me perket mua ajo me ka nje borxh kuptove .
-Borxhet e saj u shlyen sot .-i thot Pablo dhe i fut nje plumb kokes .
-Qe nga ky moment ky vend esht i mbyllur .-thot Adi.
-Po ne duam te ndeshemi .-thot njeri nga ata qe gjuajti Senen .
-Per ju te dy kam nje supriz me te bukur .-thot Pablo dhe i gjuan me pas largohet .
..........Shkon pran Senes e cila hap paksa syt .
-Pablo .
-Fli dhe pak .-i thot ai .
-Ku jam ketu .-i thot ajo .
-Ne shpin time .
-Cfarrrr me ke sjell ne te njejten shpi ku ke femijen tend dhe dashnoren !!!!
-Cfar po thua un skam femij as dashnore .
-Po ajo bjondja me ate bebin cfar ishte ?
-Hahahahaha ajo esht gruaja dhe vajza e Adit jetojn ketu bashk me ne .-thot Pablo dhe qesh me te madhe .
-Vertet un mendova se mos ishte ....
-Nejse ti per cfar erdhe ne Franc ?
-Per ty te lutem me fal .
-Me kete dru qe ke ngren sot do te ta fal .-i thot Pablo dhe te dy qeshin .
-Sena cfar borxhi i kishe atij plehres?
-Kur dola nga spitali para 5 vitesh po endesha neper rrug pa para pa shpi pa asgje Bak me gjeti rastesisht dhe me ndihmoi me kusht qe te mesoja te ndeshesha dhe leket ti merte ai , me pas pastaj njoha Elin pastaj rastesisht gjeta dhe Teto Mayan e cila ishte zhvendosur ketu .
-Un kur te dergova ne spital te lashe dhe para pse nuk i more ?
-Isha shum e perhumbur nuk do i kem ven re por ti qe para 5 vitesh je kujdesur per mua .-i thot ajo dhe i kap doren .
-Un u ktheva por nuk te gjeta te kam kerkuar per muaj me rradh deri ne momentin qe te gjeta dhe ste jam ndare asnje moment .
-Me ke dashur ne heshtje heroi im i fsheht .
-Dhe tani e duam te dy njeri tjetrin .-i thot ai duke i ledhatuar floket dhe me pas e puth embel ne buz .
-Na falni qe po ju nderpresim .-thot Eli me Dion .
-Eli ejaa .-i thot Sena dhe te dyja perqafohen .
-Tani pusho se kur te sherohesh kam nje supriz per ty .-i thot Pablo .
-Cfar suprize ?.-i thot Sena .Cfar suprize e priste Senen ?
Dhe jo vetem Senen po dhe lexuesit e mi i pret nje supriz 😁❤
YOU ARE READING
SENA 🖤
ActionImmortal 3 (Diablo) E perfunduar✔ S E N A 🖤 The story of a strong woman🥀