Pablo me Senen kishin ndaluar anes nje rruge shum afer me vilen Akbash.
-A ktu je shperngulur ?
-Pak rendesi ka kjo cfar do me thoje per vellain tim ?
-Kam ne dore nje prove qe mund ta shkatrosh .
-Cfar?
-Kompania ka patur shpesh raste ku ka ngelur pa buxhet te mjaftueshem dhe buxhetin e kane siguruar permes mafias dmth me para te pista .
-Po ti nga e di kete ?
-Un ua kam dhen parat por ka qen me nderjmetes kur hetova zbulova se parat kalonin ne kompanin Akbash me kete prove mund ta fundosesh tet vella .
-Po u fundosen ata do fundosesh dhe ti .-i thot Sena .
-Kontet nuk i fundos dot njeri .-i thot Pablo e puth ne faqe dhe largohet nderkoh Sena prekte faqen dhe endrronte me sy hapur .
-Mos e laj per nja 3 dit faqen .-e ngacmonte Maya e cila po e priste aty afer .
-Teto cthua kshu .-i thot ajo ne siklet dhe largohen per ne vile , punonjes te Senes futnin te gjitha gjerat e tyre ne vile ndersa Evi vec komentonte negativisht .
-Mir ne kompani por na u bere bela dhe ne shpi .
-Kunate e dashur nqs nuk te pelqen ketu e ke deren mund te largohesh .-i thot Sena dhe ajo largohet e acaruar duke i derguar Maksit nje mesazh .
Pasi mbaruan te gjitha punet me sistemimin e Senes dhe Mayen ajo shkon pran babait te saj i cili ishte me rende se zakonisht pran tij ndodhej infermjeria .
-Infermjere cfar ka ?
-Ka kaluar ne koma .-i thot infermjerja dhe me shprehin e fytyres se saj nuk i dha shum shpresa .
-E si mund te hakmerrem un ndaj teje ti e ke mare prej kohesh denimin tend .-i thot Sena e prekur dhe largohet nga dhoma .Nderkoh nga ana tjeter Maksi ndodhej ne nje lokal me Mateon .
-Zoti e mallkofte .
-Cfar ke ?
-Evi me dergoi mesazh Sena esht shperngulur aty ishim aq rehat si dreqin na u ngjit kshu .
-Lere kete por po ndiqja ate tipin Diablon ishte me Senen pran viles tuaj .-thot ai i acaruar .
-Po hee cfar zbulove per ate tipin ?
-E quajne Pablo Konte .
-Konte .-thot Maksi dhe mbytet me kafen qe po pinte .
-Po Kontet famkeq .
-Shiko me cfar njerzish na ka ngatruar ajo .
-Por kam zbuluar dhe dicka tjeter nje sekret te erret te Pablos .
-Cfar ?.
-Kur te vije momenti do ta them .-i thot Mateo dhe largohet ndersa Maksi prenoton nje hotel pasi nuk donte ta shikonte Senen sot .Sena futet ngadal ne dhomen e saj te vjeter e cila ishte po e njejta por e kishin kycur dhe u hap pas 5 vitesh , ne tapetin e dhomes kishte ende njolla gjaku kur e rrahu Maksi barbarisht , me pas shkon ne dhomen e vjeter te prinderve te saj aty mbi nje komodine ndodhej nje foto e nenes se saj .
Ku ishte ajo?
FlashBack para 5 vitesh .
Sena ndodhej ne dyshemen e dhomes se saj te ciles nga gjuajtjet e Maksit po i dilte gjak nga goja dhe nga hunda , njerin sy e kishte te nxire , cohet ngadale pa bere zhurm largohet ne heshtje duke u larguar degjonte britmat e nenes se saj e cila ishte shum e nxehur me Maksin dhe Drilonin , Sena mer çelsat e makines dhe largohet pa bere zhurm .
Ku do shkonte ajo ?
Margaret pasi i qortoi dhe u bertiti atyre te dyve shkon ne dhomen e Senes e cila nuk ndodhej aty .
-Drilonnnn.-bertiste ajo .
-Cfar ndodhi Margaret ?
-Sena ka ikur nuk eshte ketuu .
-Mbase ka shkuar tek dashnori .-tha Maks ndersa Margaret e gjuan me shpull .
Ndersa Sena ndodhej ne vendin ku e perdhunuan po qendronte ne makin me duart ne timon dhe ne gjendje shoku lotet i shkonin ujvar , para se te vinte ketu vendosi te merte pak ajer te paster tek tregu ku ecte gjithmon por nuk u prit si zakonisht njerzit e prisnin me ofendime e shikonin me perçmim ndersa grate ose vajzat e reja nderonin rrug kur e pane .
-Pse nuk me besoni mua pseeee ? Cfar kam bere per ta merituar ketee ? Pseee o zottt pseee .-po i kujtoheshin gjithcka qe i ndodhi ate nate , percmimi i njerzve pabesia e familjes se saj , braktisja qe i beri Mateo , ashtu si ishte ne timon i jep gaz makines dhe mes lotesh hidhet ne humner dhe perfundon ne uje .EndFlashBack.
YOU ARE READING
SENA 🖤
ActionImmortal 3 (Diablo) E perfunduar✔ S E N A 🖤 The story of a strong woman🥀