Sena hap ngadal syt dhe po rinte pa levizur per disa min me pas cohet paksa dhe shikon rreth e rrotull ndodhej ne nje dhom shum te bukur me pas cohet direkt ne kemb dhe shikon nga dritarja jasht kishte shum roje te armatosura madje dhe qen te races kangal te cilet dukeshin shum te frikshem , ku dreqin ndodhem kshu .
-Hapeni deren me nxirni qe ketu .-bertiste Sena dhe ben te hape dren dhe cuditrisht ajo hapet nuk ishte e kycur ndersa para saj ndodhej nje vajze .
-Me se mund tju ndihmoj zonjush .
-Ku eshte shefi tend ?
-Ne sallon me lejoni tju shoqeroj .-pasi arit ne sallon diablo po lexonte nje liber .
-Cfar do te thot kjo ?..
-Cfar?
-Pse me rembeve pse e bere te gjith kete ?
-Nuk te rembeva thjesht po te ndihmoj tu shmangesh telasheve .
-Un ja dal vet mban .
-Mund te levizesh si te duash mund te shkosh ku te duash ama do qendrosh ktu ai tipi nuk mu duk njeri i mir .
-Pse po me ndihmon cfar kerkon ne shkembim te kesaj .
-Zemren tende .-i thot ai duke lexuar librin .
-Leri brockullat dhe me thuaj nga me njeh dhe pse po me ndihmon ?.-ai nuk i kthen pergjigje por vazhdon lexon librin , ndersa Sena i afrohet dhe ja mer librin .
-Kujdes ai liber esht shum i rendesishem per mua .
-Immortal .-thot Sena duke lexuar titullin e librit .
-Po .-i thot diablo duke u rehatuar ne divan .
-E kam lexuar por pse qenka kaq e rendesishme per ty historia e Konteve ?
-Ndoshta se jam njeri prej tyre .
-A te dukem gje naive qe ta besoj kete ?
-Naive nuk je por ke problem me besimin tek njerzit .
-Nuk ka cte duhet ty problemet e mia dhe jepi fund kesaj loje .-dhe hedh librin mbi tavolin .
-Gjyshit tim do i thyej zemra po ta shikonte keqtrajtimin qe po i ben librit .
-Cfar po thua ?
-Je gati ta degjosh kete vogelushe?
-Mos e zgjat kaq shum dil ne tem .
-Athere behu gati princesh ....
-Edhe mbret i ndonj shteti te ishe sdo beje kshu .
-Ndoshta dhe jam !
-Po mbret i budallenjve .
-Un jam Pablo Konte nipi i Santiagos djali i Destanit do me ?.-i thot Pablo .
-Prit prit ti je nipi i Santiagos atij mafiozit te famshem ?
-Po.
-Djali i atij gangesterit Destanit ?
-Po.
-Hahahahahahahahaha.-nis te qeshe por me pas Pablo i tregon foto familjare si dhe karten e ID .
-A u binde tani ?
-Nuk mar vesh shum nga bota e mafias por ju sikur kishit bizneset nga Spanja cne ti ne France ?
-Le te themi se gjate ketyre viteve e kemi zgjeruar biznesin .-i thot Pablo .
-Prandaj je kaq mburavec ti se ke gjyshin e fort .
-Ai plakush eshte vertet kock e fort .
-Gjyshi dhe babi jot njiheshin si Immoral ti cne diablo ?
-Epo cdo lider krijon indetitetin e vet vogelushe .
-Edhe cili eshte indetiteti jot zoti lider ?
- Te jem diablo ky eshte indetiteti im por pergjithsisht jam i but me ata qe me interesojn.-i thot ai duke qeshur .
-Nejse nuk me intereson shum jeta jote personale un do iki nga ketu .-dhe largohet ndersa Pablo e shikon dhe buzeqesh por cfar qellimesh kishte ai me Senen ?Suprizzzzzz Kontet u kthyen serishttt kush e ka lexuar Immortal 2 e kupton kush eshte Pablo .
Pablo shkon ne zyren e tij dhe atje e priste nje shoku i tij ne nje koh krahu i tij i djatht Adi .
-Cfar te rejash kemi sot , e zgjidhe porosin qe te dhash ?
-Po diablo e zgjidha por dje ndodhi dicka tjeter .
-Cfar ?
-Tito me kerkoi dje nje shum te madhe parash .
-Ai krimbi paska filluar te shfaqet serisht por per ke i donte ?
-Me tha thjesht se donte te ndihmonte nje mik.
-Nejse gjithsesi mbaje ne kontrroll .-i thot Pablo dhe del nga zyra .Sena Pov'
Sena po ecte ne korridor dhe e kishte vendosur qe do ikte nga ky vend pas gjith atyre qe i kishin ndodhur nuk mund ti besonte askujt nuk mundej te rinte ne shpin e nje mafiozi qe nuk e njeh , del jashte dhe ne moment i sulen te gjith qente ndersa ajo futet menjeher brenda dhe mbyll deren .
-O zot i madh ku me hodhe kshu kuuu .- fliste Sena me vete duke u kthyer ne dhomen e saj .
-E prisja qe do cmendeshe po jo kaq shpejt .-i thot Pablo .
-Cfar po llomotit ti aty ?
-Bota e mafias do te cmende nuk e perballon dot sidomos kur ke pran nje bukuri si un ndersa ti qe diten e pare fillove te flasesh me veten .
-Ben mir mos me acarosh shum se do ta fut me grusht fytyres .
-Po po e ben ti .
-Dhe neser do largohem .-i thot ajo duke perplasur deren ndersa Pablo qendron pas deres dhe ve re dicka qe e habit shum Sena kyc deren e dhomes por per se vall dhe largohet i acaruar nga ai veprim i saj.
Ndersa Sena ulet ne shtrat dhe me mir do ishte te qendronte per pak koh ne kete dhome sepse te kthehej ne shpin e saj dhe te perballej serisht me ate njeri qe sa her e shikonte vec dhimbje dhe urrejtje ndjente ....Sqarim!!!!!!!!!!
Kur nisa te postoja pjeset e para te historis "Sena" disa lexuese me shprehen deshiren te riktheja serisht historin Immortal edhe un kisha deshir te shkruaja dhe nje pjes te 3 per Immortalin por nuk mundesha sepse kisha postuar histori tjeter dhe nuk mundesha ta lija ne gjysem dhe kshu dje ne dark vendosa qe Immoral 3 ta vazhdoj ketu tek historia "Sena" mendova te beja nje nderthurje dhe shpresoj tu pelqeje ❤
Protagonistja kryesore do vazhdoje te jete Sena ndersa Kontet do vazhdojne te bejn ate qe din te bejn me mir 😎.
YOU ARE READING
SENA 🖤
ActionImmortal 3 (Diablo) E perfunduar✔ S E N A 🖤 The story of a strong woman🥀