Kapitulli 25

409 32 24
                                    

Shkembimi i zjarrit vazhdonte por Pablo nuk dorzohej do ta mbronte Senen dhe me jeten e tij nese ishte nevoja , Sena kthen makinen ne nje rrug e cila te çonte ne nje shpi pothuajse te rrenuar dhe te dy futen brenda .

-Sa plumba te kane ngelur Sena?
-Nje, po ty?
-Edhe mua nje .-thot Pablo por shpresat nuk i shuante asnjher .
-Mendoj se erdha ne fund te rruges ata jane jashte te armatosur me mir te dal vet sesa ta pesosh dhe ti prej meje .-Pablo e kap nga dora dhe e mbeshtet ne mur dhe i kap fyryren me te dyja duart .
-Ti nuk do shkosh askund ne rregull ?
-Cfar njeriu je ti kshu un te largoj ti qendron , un sillem keq ti me mbron mafioz je apo engjelli im mbrojtes. ?
-Jam Diablo jot mbrojtes .-i thot ai dhe te dy qeshin lehte  .
-Dua qe ne kete lufte te jem e vetme sepse nuk dua te lendohet njeri.
- 2 plumba 1 diablo dhe 1 angel asgje sesht e pamundur kur mund te jemi bashk .
-Je i sigurt qe je mafioz me dukesh shum i but shum njerzor .
-Vet me ty jam kshu dhe shpresoj mos ta shikosh asnjher anen time te erret .

Befasisht jasht filluan perseri te shtenat po kete here ata nuk po gjuanin ndaj Pablos dhe Senes por ndaj dikujt tjeter , dy makina te zeza afrohen dhe disa burra te armatosur gjuajne ne drejtim te armiqve duke vrar disa por disa dhe u larguan .

Pablo me Senen dalin jashte per te pare kush u erdhi ne ndihme .
-Vella jeni mire sa mora mesazhin tend erdha menjher me perforcime .-i thot Dio i shqetesuar .
-Faleminderit Dio jemi mir si gjithmon vjen ne kohe .
-Faleminderit Dio .-i thot Sena me delikates .
-Asgje kunate .
-Kunate ?.-degjohet zeri i nje femre e cila zbret nga makina dhe u afrohet atyre .
-Dafni cfar ben ti ketu ?
-Mora vesh qe ishe ne telashe dhe smund te rija pa ardhur .
-Fal Dios tani dola nga telashet .
-Epo jemi konte ne te lutem shum .-thoshte Dio me krenari .
-Nuk do ma prezantoni kete vogelushen ?
-E dashura ime Sena .
-Nuk jam e dashura e tij thjesht Sena .
-Un jam Dafni nje mikesh e Diablos .-i thot ajo duke i zgjatur doren por Sena e injoron dhe me pas futet ne njeren nga makinat e acaruar .
-Eja shkojm ne shpi .-Dio pohon me kok dhe hipin ne makin ndersa Dafni po i veshtronte .
-Sena.-peshperiste ajo dhe fytyra i merte nje pamje djallzore .

SENA 🖤Where stories live. Discover now