Sena po mbante letren ne duart qe po i dridheshin dhe po e lexonte duke i rene lotet ne heshtje .
"Sena e di qe do e kesh te veshtir largimin tim pa te then lamtumir por me beso un e kam akoma me te veshtire un te desha shum por akuza qe bere ndaj meje tregove qe ti nuk me doje dhe nuk me besove kjo mua me vrau dhe jo vec mua por dhe dashurin time per ty , tani qe je jasht rrezikut un po largohem per ne Franc dhe ju lutem te mos me shqetesoje askush kam nevoj te ri vetem .
Lamtumir dashuria ime e par dhe e fundit .Senes i bie letra nga dora dhe shperthen ne lot tek dhoma futet Destani , Vini dhe Mariçui .
-Sena bij cfar ke ku esht Pablo ?.-i thot Destani .
-Iku e humbaaa.-qante ajo me denes dhe perqafonte Mariçui .
-Paska lene leter .-thot Vini duke e lexuar .
-Cfar thot ?
-Thot mos ta shqetesojm .
-Ai u largua nga mua .-thoshte Sena duke fshir lotet .
-Gjithcka do te rregullohet vet jepi pak koh .-i thot Destani ndersa Sena largohet nga dhoma per ne shpin e saj .Pas disa ditesh
Pas disa ditesh Kontet u larguan nga Italia per ne Spanj dhe Sena i shoqeroi ne aeroport .
-Mirupafshim bij .
-Mirupafshim Destan .
-Ejjj shoqe .-i thot Mariçui dhe perqafohen .
-Ti je vajze e fort do ja dalesh .-i thot Vini dhe perqafohen .
-Nese ke nevoj per gje me telefono te kam si vajzen time .
-Faleminderit do ta bej .-i thot ajo dhe ata largohen ndersa Sena me lot ne sy i pershendet me dor .EndFlashBack .
Pasi ishte larguar nga varrezat Sena po shkonte tek shpia e saj e re nuk mund te jetonte me tek ajo vil kishte aq shum kujtime te hidhura , ulet tek bari qe ndodhej tek kopshti i viles dhe ndjen prezencen e dikujt pas saj .
Kush ishte ai person?
-Gjat gjith jetes kam jetuar me friken e vdekjes sepse ajo me ka mare personat e mi te dashur por per here te pare po vuaj per nje person qe eshte gjalle por nuk mund te jete me mua .-thot Sena dhe personi tjeter ulet afer saj .
-Ne varreza ishe ?
-Po Eli ne varreza isha .
-Nuk u lodhe se vuajturi per ate njeri ?.-i thot Eli qe tashme jetonte me Senen .
-Ai kapitull mori fund nuk dua ta diskutoj .
-Pse nuk i shkon per vizit te sqaroheni njer e mir ju te dy e doni njeri tjetrin nuk ja vlen te qendroni larg ka kaluar 1 vit do i ket kaluar inati tani .
-Eli te lutem kjo tem me lendon ai e zgjidhi rrugen e tij e beri zgjedhjen e tij dhe ajo nuk isha un .
-Me fal qe po ta them po vet e kishe fajin tani ka ardhur koha ta rregullosh ate gabim .-i thot Eli dhe largohet duke e lene Senen me mendime medyshese .Cfar do bente ajo a do shkonte ta takonte Pablon?
Kete pjes ja dedikoj InaQershori❤
YOU ARE READING
SENA 🖤
ActionImmortal 3 (Diablo) E perfunduar✔ S E N A 🖤 The story of a strong woman🥀