Kapitulli 35

454 35 22
                                    

FlashBack para 5 vitesh .

Pasi Tito e mori me force e kishte derguar Senen ne nje club nate ku dergonin vajzat per te bere strip dance ose pun te tjera qe nuk ishin aspak te pershtatshme per Senen , ajo qendronte ne nje dhome te vogel ku para i kishin vene disa fustane .

-Akoma nuk je veshur ti ?.-i thot nje vajze afersisht ne moshen e Senes e cila kishte veshur nje fustan shum te shkurter .
-Me mir vdes sesa vishem ashtu .
-Deshira jote do realizohet shum shpejt nese kundershton .
-Dua te iki te lutem me ler te shkoj .
-Shefi i ketij clubi e ka paguar shum per ty .
-Ka paguar?
-Po bukuroshe tipi qe te solli ketu te shiti tek shefi jon .
-Cfar po thua mall jam un qe me kane shitur ?
-Me lodhe nga koka vishu shpejt dhe leri fjalet .-i thot ajo dhe largohet ndersa Sena ulet ne tok dhe fillon te qaje .

Pas disa minutash ne dhome futet nje burr .
-Akoma nuk je gati ti ?
-Te lutem me ler te shkoj .-ai e gjuan me shpull .
-Ti nuk do ikesh askund tani na perket ne tani vishu .-bertet ai .
-Me mir vdes sesa ti vesh ato rroba .-Ai zgjedh nje fustan shum te shkurter me dekolte te hapur me ripa dhe ngjyr roz me xixa .
-Nqs nuk e vesh me te mira do e veshesh me te keq .-ai e kap me dhun ti vishte fustanit por Sena e kafshon ne dore , ai fillon ta gjuaje me shpulla dhe i gris rrobat qe kishte veshur duke e lene vec me te brendshme dhe me pas i vesh fustanin , Sena dridhej qante dhe thjesht donte te vdiste ...
-Mos qaj me dhe mos me acaro leviz tani mos u vono me se te pret nje klient me shum rendesi .
-Klient? Te lutem jooo smund ta bej .
-Mos na bej si e ndershme tani te kontrrouan kur ishe pa ndjenja ti nuk je e virgjer .
-Cfar? Po si guxoni ju te me shikoni kur un jam pandjenja ndyresira .-bertiste Sena por ai nuk donte tja dinte e terhiqte zvarr .

Futen te dy mes turmes te cilet po kercenin si te çmendur , Sena mundohej te kerkonte ndihme por ishte e kot femrat as qe e degjonin ndersa djemte vec e ngacmonin .

EndFlashBack

Cfar do ndodhe me Senen ?

SENA 🖤Where stories live. Discover now