Kapitulli 54

463 36 30
                                    

Pas 1 jave....

Sena tashme ishte sheruar dhe e kishte mare veten shpejt, dashuria e Pablos  po ja sheronte te gjitha plaget pas nje kohe te gjate ndihej e lumtur , Pablo ishte  ne dhome me shikim nga dritarja dhe po fliste ne telefon me dike ndersa Sena vete e perqafon nga pas .

-Sigurohu qe biletat te jene gati per neser .-i thot Pablo dhe mbyll telefonin .
-Bileta? Ku do vem?
-Do te vem me pushime engjelli im .
-Vertettt kuuu ?.- thoshte Sena dhe bente si femij i lumtur .
-Suprizzz .
-Po shkoj te bej gati rrobat menjeher.-thot Sena dhe ben te largohet por Pablo e ndalon....

E kap nga krahu dhe e afron me trupin e tij fytyra e tyre ishte shum afer Sena buzqesh leht nga sikleti dhe ben te largohet por duart e forta te Pablos e kishin kapur fort dhe nuk e lejonte te ikte dhe i jep nje puthje te gjat ne buz , Sena i kap doren dhe te dy ulen ne krevat .

-Dua te behem e jotja .-i peshperit Sena .
-Je e sigurt nuk dua te bej dicka qe te lendon!
-Nuk me lendon asgje qe vjen nga ty .-i thot Sena dhe puthen serisht , Sena shtrihet ndersa Pablo e puthte e ledhatonte ne te gjith trupin me pas te dy zhvishen dhe lejojn lakuriqsin e tyre te flase dhe te beje zhurm per ate dashuri , Pablo kishte shum frik dhe tregohej shum i kujdesshem se mos Senes i kujtohej ajo nat por cdo gje shkoi mir dhe ata i perkisnin njeri tjetrit tani , Sena kishte vendosur koken tek kraharori i Pablos ndersa ai i ledhatonte koken kur ndjen qe te kraharori i tij bien dy pika lot .

-Sena pse po qan mos bera dicka qe te lendova ?.-Sena çohet paksa dhe Pablo ve re shenjat tek shpina e saj dhe i mbushen syt me lot me pas e perqafon fort dhe ajo mbytet ne lot .
-Pablo nuk ke faj ti po qaj sepse ti meriton nje femer te mir qe ska shkuar me askend me par ndersa un jam me nje njoll te madhe .-dhe qante me te madhe .
-Nuk me intereson e shkuara jote un di vetem qe ti je femra me e mir dhe me e perkryer un di vetem qe ti je e imja dhe un jam i joti .
-Doja qe te ishe ti i pari per mua .
-I pari jam dhe kete nuk e ndryshon askush dashuria ime .
-Te dua .
-Un me shum .-i thot ai dhe perqafohen fort dhe kshu i ze gjumi pran njeri tjetrit .

Dita tjeter

Sena me Pablon hipin e avion per te nisur pushimet e tyre ndersa Dio dhe Eli vazhdojn njohjen e tyre ne France .
Pas 2 oresh avioni i tyre ulet ne aeroportin e Shqiperis dhe me nje makin nisen drejt Tropojes ku mberijn per çeshtje oresh asgje nuk kishte ndryshuar restoranti i Konteve dhe Auto Konte ishin ende aty ndersa Sena po shikonte me habi .

-Pablo ne cilin qytet jemi ktu ?
-Jemi ne qytetetin me emrin " Midis dy legjendash".
-Pse quhet kshu?
-Legjenda e pare esht ajo e gjyshit tim Santit dhe ajo e gjyshes time Marias ndersa e dyta esht ajo e babit dhe xhaxhait tim .
-Sa bukur ...
-Dhe njerzit e kane quajtur midis dy legjendash por emrin e vertet e ka Tropoj .
-E adhuroj ende pa e par .
-Ky esht vet fillimi .-i thot Pablo dhe te dy nisen drejt viles te vjeter te Konteve .....

Kush do ti prese ata atje ?

Keto pjese ja dedikoj M_2458❤ meqe ka koh qe me kerkon dy pjese🥰

SENA 🖤Where stories live. Discover now