Pas 3 ditesh
Kishte kaluar 3 dite qe nga ajo ngjarje dhe Sena vazhdonte jeten sikur nuk kishte ndodhur asgje por Maksin e mbante nen vezhgim dhe priste momentin e duhur ta godiste dhe kete here goditja e saj do ishte me e fuqishme .
Pablo Pov'
Pas sulmit qe me bene ne apartamentin tim mora nje vile e cila ishte shum afer me Vilen Akbash pas atij sulmi duhet te tregohesha me vigjilent .
Mbush nje gote me vodka dhe dal ne dritare nga ku dukej dhoma e Senes .
-Vella a je i lir ?
-Eja Dio .
-Vella me ato qe zbulova sulmin nuk e ka bere vec Maksi.
-Kush tjeter ?
-Ish i fejuari i Senes Mateo .
-Mateo .-peshperiste Pablo dhe shterngonte goten me vodka .
-Cfar do bejme ?
-Ata duan ta heqin qafe Senen e provuan para 5 vitesh por deshtuan Sena u kthye e vendosur por qe ska mbeshtetje dhe ne do kthehemi ne mbeshtetjen dhe ne forcen e saj , lufta nuk behet vetem .
-Vella kjo lufte kerkon forcen e mafias .
-Dhe ne do tu japim me shum dashuri forcen e Konteve .-thot Pablo .
-Vella kur do ja tregosh Senes qe di gjithcka per te kaluaren e saj .
-Kur te vije momenti tani dua te fokusohem vec te mbrojtja e saj .-dhe largohet .Pse Pablo nuk i thoshte Senes qe ai dinte gjithcka per te kaluaren e saj apo mos ndoshta ka qen dhe ai nje pjes e se te kaluares??
Sena po qendronte ne dhomen e saj dhe nga dritarja tek vila perball dallon dike te njohur , Dion.
Del me nxitim nga vila dhe i drejtohet viles tjeter ku aty jasht perballet me Pablon .
-Cfar ben ketu ?
-Shpia ime e re te pelqen ?
-Mjaft tani mendoj se ska qen rastesi qe je zvendosur afer meje !
-E bera me qellim sepse dua te te kem ne vezhgim ti nuk pranove te jetosh me mua ngajo dhe un erdha afer teje.
-Se di pse po me mbron kaq shum por kam cdo gje nen kontrroll vec po pres momentin e duhur .
-Ata po te gjuajn me plumba cfar do besh ti per te mbrojtur veten do u tregosh qe je pronaria e kompanis e viles apo se ke 98% te pasuris .
-Po ti nga i di keto ?
-Sena mos harro kush jam un di gjithcka kjo luft ka nevoj per plumba dhe me vjen keq por ti ne kete an je e pambrojtur .
-Cili do me mbroje apo mikesha jote Dafni ?.
-Dafni sesht askush per mua qe ta ve te te mbroje ty esht nje nga kur*at e shumta ku un shfry hormonet e mia kaq ti shiko ki kujdes nga Mateo dhe Maksi ata do bejne gjithcka per te te mare ate qe te takon .-dhe largohet gjithashtu dhe Sena e cila peshperiste me inat ato qe tha Pablo .
-Qenka kur*a qe shfryn homonet posi praaa te placin syt .Ndersa Dio po i veshtronte te dy dhe buzeqshte .
-Kur do ta kuptojne keta te dy qe kane filluar te bien ne dashuri me njeri tjetrin , por shpresoj mos shkatrohet gjithcka nga sekretet e errta te Pablos .-mendonte Dio .Cfar sekrete te errta kishte Pablo?
YOU ARE READING
SENA 🖤
ActionImmortal 3 (Diablo) E perfunduar✔ S E N A 🖤 The story of a strong woman🥀