Kapitulli 48

429 38 45
                                    

Operacioni i Pablos kishte perfunduar me sukses por rreziku per jeten ende vazhdonte per kete arsye ai ndodhej ne dhomen e reanimacionit pasi plumbi qe kishte mare ne kraharor i kishte prekur zemren , te gjith prisnin ne korridor me shpresen se Pablo do zgjohej dhe do ta kalonte kete gjendje te veshtir por pran tyre mungonte dikush Sena e cila per or te tera qendronte tek xhami i deres dhe shikonte Pablon ne ate gjendje i dhembte zemra ...

-Sena ketu qenke .-i thot Mariçui .
-Cnuk do jepja te isha un ne vendin e tij dhe ai te ishte mir .-thot ajo e trishtuar dhe prek me dor xhamin sikur te prekte Pablon .
-Mos thuaj kshu te lutem vellai im do behet mir dhe ju do jeni bashk .
-Per shkak te budallallikut tim ai mund te vdese un nuk e meritoj te ri ktu pran tij .-dhe largohet me vrap duke qare .
-Sena prit te lutem .-i therriste Mariçui por ajo u largua .

Po vraponte dhe ne korridor perballet me Destanin ,Vinin dhe Dion por nuk ndalon .
-Senaaa .-i therret Dio dhe ben te shkoje pas saj por e ndalon Vini .
-Lere bir ndoshta ka nevoj te rije vet .
-Kemi nje problem tjeter me te madh se ky .-thot Destani .
-Cfar?.-pyet Vini .
-Mesa me keni treguar Sena ka nje vella Maksin por si nuk esht kapur ende dhe duhet ta gjejm ne para se te gjeje ai Senen.
-Do e zgjidhim po problemi esht tjeter cfar do ti themi Ajlines?
-Nuk do ti themi asgje nqs mer vesh cfar ka ndodhur do shkatrrohet .-ndersa Vini pohon me kok .

Sena po qendronte ulur ne stolin para spitalit dhe pasi mbushet me frym ben te largohet por dikush e ndalon .
-Sena.
-Maks .-thot Sena e habitur .
-Sena un....
-Ti cfar ti cfarrrrr mor ndyresirrrrrr nuk ta kam friken me degjoveeee nese ke ardhur per te me vrare me vri per fajin tuaj Pablo mund te vdesee .-i thot ajo duke bertitur dhe duke qare .
-Sena me degjo .-i thot ai duke i kapur doren .
-Mos me prekk cfar do nga mua cfar vellai je tiii nuk ke lene gje pa me bere .
-Ke te drejt erdha vec te te kerkoj falje keto koh ne arratisje kam kuptuar shum gjera shum padrejtesi te kam bere e di qe e ke te veshtire por shpresoj te ma falesh ndonj dit .
- Nuk te besoj aspak do jete ndonj nga lojrat e tua dhe kjo esht pergjigja ime per ty .-dhe e gjuan me shpull ndersa Maksi e perqafon fort .
-Lamtumir moter dhe te lutem me fal .-i thot ai dhe i bie nje pik loti ne faqe .
-Kthehu ne burg dhe mos guxo me te me dalesh para pasi te dalesh nga burgu.

Sena largohet dhe kur niset drejt spitalit degjon nje krisme dhe ngrin ne vend , kthehet ngadal dhe shikon Maksin i cili ishte pertok i gjakosur dhe me nje plumb ne kok kishte bere vetvrasje , Destani me Vinin pasi degjojn krismen dalin menjeher jasht ndersa Sena vazhdonte te rinte e ngrir ...
Ai e vendosi vet denimin per veten e tij ...

Dita e neserme

Sena ndodhej ne koridorin e spitalit dhe priste Pablon te zgjohej , edhe pse Maksi ja shkatroi jeten ajo perseri i shkoi ne varrim ajo ishte personi i vetem qe ishte ne varrim pasi cdo njeri i ishte larguar Maksit per shkak te bemave te tij , edhe pse i kishte vdekur vellai ajo ndihej shum e qete pasi nuk e ndjere  asnjher si vella por si armik .
Po qendronte e perhumbur e ulur ne karrige fut duar ne xhepa dhe njera dor i prek dicka e nxjer nga xhepi dhe ishte nje leter e hap dhe nis ta lexoje .

" E dashur Sena ,
Kur te jesh duke e lecuar kete leter un nuk do jem me nuk mund te vazhdoj te jetoj pasi te kam lenduar aq shum ,para se te lindje ti un isha qendra e vemendjes dhe ndihesha krenar qe do trashegoja mbiemrin Akbash por pasi linde ti u bere e preferuara e familjes xhelozia dhe lakmia per pasuri me bene te te urreja aq sa diten ku te perdhunuan un bashkpunova me ata te tre dhe ndryshova raportet mjekesore pagova doktor dhe polic te genjenin un jam shkaktari per gjithcka jam penduar shum nuk dita te jem vella per ty e di qe nuk do ma falesh dot por ajo cfar dua nga ty eshte te gjesh lumturin dhe familjen qe un ta mora .
Lamtumir .

Senes i rreshkasin dy pika loti dhe fut letren ne xhep , pa djenin e askujt futet tek dhoma e Pablos dhe i kap doren .

-Ti je familja dhe lumturia ime te lutem zgjohu .-i peshperit trishtushem dhe nje pik loti e saj bie mbi faqen e Pablos ajo e shikonte ne heshtje ndersa ai flinte .
-Cfar beni ju ketu ju lutem zonjush dilni jasht .-i thot infermjeria dhe Sena ben te dale por nje zhurme ne aparaturat e Pablos e ndalojn .
-Cfar po ndodh ?
-I ka pushuar zemra .-thot infermjerja dhe njofton mjekun dhe infermjere te tjera , ata nderhyn po i benin adrenalin por Pablo nuk po kthehej ne jet ndersa familjaret e tij po shikonin te habitur nuk po kuptonin cpo ndodhte .
-Pablo mos me braktis te lutemm un vec ty te kam te duaaaaa.-bertet Sena duke qare me ngasheri .....

A do shpetonte Pablo apo Sena do e vuante serisht humbjen e dikujt te dashur?

Si po u duket historia deri tani?

SENA 🖤Where stories live. Discover now