Akbash Company
Ne kompanine Akbash i gjith bordi drejtues po zhvillonin mbledhje dhe kjo gje kishte lidhje me Senen te cilen nuk e kishin njoftuar .
-Athere arsyeja pse u mblodha sot ketu eshte motra ime Sena e cila me kthimin e saj ndau pasurit ne gjysem .
-Cmund te bejm ne Z.Maks ?.-pyeti njeri nga antaret e bordit drejtues.
-Te mos e pranoni si nje nga drejtueset edhe pse ka mbiemrin Akbash ju e dini te shkuaren e saj .-u thot Maksi .Flashback para 5 vitesh .
Sena tashme kishte dale nga spitali ishte mbyllur ne dhomen e saj dhe nuk pranonte te fliste me asnje , u bene 1 jave qe nga ajo ngjarje babai , vellai madje dhe Mateo i saj nuk pranonin te flisnin me ate sepse besuan disa dokumente te falsifikuara dhe ata maskarenjt qe i bene keq per njerzit paska me teper vler nderi sesa vet personi , blene te verteten me para dhe vrane njeriun e pafajshem , plaget ne trup avash avash po i iknin por plaget e zemer sa vinin dhe thelloheshin sa vinin dhe me shum dhimbnin , qe nga ajo dit shikonte vec makthe pothuajse nuk flinte fare pran kishte vec nenen e saj dhe Mayan e cila e vizitonte here pas here .
Ishte ulur ne parvazin e dritares dhe shikonte e hutuar kur befasisht i kujtohet nje detaj dhe menjeher telefonon Mateon , zilja ra gjat derisa e hapi .
-A te kam thene mos te me telefonosh me ???
-Ate nate ti me kerkove te vija ne ate vend qe do te thot un shkove atje per ty per askend tjeter un ate njeri nuk e njihja fare .
-Ti me tradhtove e vertet shkove per mua por kur more mesazhin tim thirre dashnorin .
-Genjeshter per sa para jeni shitur .-i thot Sena duke qare .
-Mos mendo me per mua por mendo per veten qe je bere gazi i botes .
-Cfar do te thuash ?
-Hap internetin .-dhe ja mbyll telefonin , Sena futet ne rjetet sociale dhe nga ato qe lexon bie pertok te gjitha mediat shkruanin per te .Sena Akbash braktis te fejuarin diten e dasmes dhe ja mbath me te dashurin .
Skandal !!!!!
Sena Akbash sajon perdhunimin e saj per tu hakmarr ndaj dashnorit .Kompania Akbash perballet me humbje serjoze per shkak te imoralitetit te Sena Akbashit ..
-Jooo nuk mund te jete e vertet nuk eshte e vertet un jam e pafajshme pse nuk me besoni ju lutemmm .-dhe shtrihet pertok ,ne ate momente futet Maksi ne dhome dhe e kap nga floket .
-Imorale per fajin tend po perballemi me probleme serjoze .-dhe e gjuan me grushta dhe shkelma .
-Jam e pafajshme .-peshperiste ajo mes dhimbjesh kete skene po e shikonte dhe Driloni i cili nuk po nxirte asnje ze vec heshte ...EndFlashBack.
-Athere zotrinj c'mendim keni per planin tim .
-Z.Maks cili esht plani juaj konkrret ?
-Motra ime mos pranohet nga askush ne kompani .-ne zyr futet nje grua elegante me kostum zyrtar dhe me taka dhe dukej tamam si nje drejtuese e vertet .
-Zotrinj paskemi mbledhje ? .-Thot Sena dhe ulet . Si njera nga drejtueset un pse nuk jam ne djeni ?
-Kete po i shpjegonim Z.Maks qe ti ke te drejten si drejtuese me ligj je nuk kemi zgjidhje tjeter vec te te urojm mir se ardhjen .-i thot bordi drejtues ndersa Maksi ngrihet i revoltuar ne kemb .
-Mos u gezo para kohe as mos mendo qe fitove .-i thot ai Senes dhe largohet duke mos e ditur se cfar suprize e priste ne shpi .
Pasi mbylli disa pun ne kompani Sena del jasht dhe niset per ne shpi por i pret rrugen dikush me motor ai heq kasken dhe dukej kaq i adhurushem sa i shkonte ajo xhaketa e zez .
-Engjell per ku po shkon ?
-Per ne shpi ...
-Te te shoqeroj un ?
-Ska nevoj .-ai i kap doren .
-Sena te lutem kam per te folur dhe dicka per ty ka lidhje me vellain tend .-Pas shum lutjesh Sena me ne fund pranon ta beje rugen me Pablon , ajo hipen ne motor dhe priste Pablon te nisej .
-Pse nuk po nisesh ?
-Prit nje sekond .-i thot ai dhe i vendos kasken e tij ne kok .
-Po ti ?.-e pyet ajo ne menyr te pafajshme .
-Mua nuk me gjen gje .-i thot ai dhe nisen ndersa Sena nuk flet , Sena gjat rruges nuk e prekte fare Diablon por ne nje kthese ajo trembet dhe vendos duar rreth belit te tij te dy ndjejn dicka qe se kishin ndjere asnjher por nuk reaguan vec Sena shterngonte belin e tij ndersa ai e shijonte kete gje ....Cfar do ndodhte ne pjesen tjeter mes Diablos dhe Angelit ton ???
YOU ARE READING
SENA 🖤
ActionImmortal 3 (Diablo) E perfunduar✔ S E N A 🖤 The story of a strong woman🥀